niksejä

miten saan 1v4kk ikäiseltä ruoan viskelyn loppumaan,han syö ite ja auttaa ei saa...mutta meinaa pinta palaa kun viskelee ruokaa sinne tänne, kielletty on ja otettu pois pöydästä ei tehoo villiintyy vaan.Olen nyt huomannut vaikka kieltääkin jostain ei usko vaan tekee ja tekee uudestaan ei kiellettyy hymyillen.ikään kuuluvaa kenties?kamalassa kunnossa aina kämppä oikein pyörre-myrskyn jäljiltä :LOL: :kieh:
 
uhma kuuluu ikään, ei ruuan heittely. Kylmästi ruoka pois niin monta kertaa että heittely loppuu. Mä ottasin jämerän kiellon jälkeen lapsen ja ruuan pois pöydästä, kyllä seuraavalla ruualla jo luulis maistuvan!

 
ollaan otettu ruoka pois ja tarjottu seuraavalla aterialla,ei vaan auta :kieh: olen lopen kyllästynyt jo meijän ruoka hetkiin.Jässikkä vois elää suunnilleem "maidolla,on kausia kun syö tosi huonosti.Painaa 11kg pitkä ja hoikka poika!
 
Ruokaa en ottais pois, jos siis syö mutta vähä sotkien vaan, se on eri asia jos tosiaan naureskellen tekee. Sitten kielto ja ruoka pois. Kokonaan en kuitenkaan pois ottaisi, siis ruuatta jättäisi, vaan hetkeksi pois ja kokeilla jatkuuko sama tai sitten alkaisin itse lipata ja jos ei sekään kelpaa, niin saa olla ilman.
 
mkf
Jässikkä vois elää suunnilleem "maidolla,on kausia kun syö tosi huonosti.Painaa 11kg pitkä ja hoikka poika!
[/quote]

JOS ANNAT KOKO AIKA MAITOA SE VIE RUOKAHALUN, ANNA MIELUMMIN LAIMEAA MEHUA TAI VETTÄ JA RUOKAA SITTEN MYÖHEMMIN UUDESTAAN, VOI KESTÄÄ VIIKKOJA MUTTA TULOS KANNATTAA.
 

Yhteistyössä