Nimeä nämä nallet! (Kakkukuva)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tällaisia nimiä löytyi Googlen avulla:
Mumminalle, Mestarinalle, Synttärinalle, Helläsydän, Rohkeasydän, Avarasydän, Mutrunalle, Valpassydän, Hauskanalle, Ilonalle, Herkkänalle

Noista varmaan joku... :)
Toi Valpassydän tuli mullekin mieleen :snotty:
 
Ei ole mitään valpassydäntä mainittu ainakaan videokasetin kannessa. Video vuodelta -85. Paitsi ei tossa kyllä kaikkia mainitakaan.

Takakannessa lukee "Lumoavassa paikassa, Halimaassa, asuvat Halinallet, iloinen joukko pehmeän helliä olentoja, kuten Tosisydän, Rohkeasydän, Jalosydän, Helläsydän, Avarasydän, Leikkisä, Synttärinalle, Ilonalle, Mutru, Aurinkoinen, Vikkelä jne."

Helläsydän on se ruskea, jolla on yksi sydän vatsassa
Rohkeasydän on jellona
Avarasydän on elefantti
 
marru
Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti:
Vitsit kuinka ihana kakku! Tuli mieleen että saakohan noita halinalle ohjelmia/elokuvia vielä jostain?
Monesti oon ainakin meidän Prismassa nähnyt Halinalle DVD:tä, ihan näitä oikeita siis, eikä niitä nykyajan "halinalleja".
Huuto.netistä varmasti löytyy myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Ei ole mitään valpassydäntä mainittu ainakaan videokasetin kannessa. Video vuodelta -85. Paitsi ei tossa kyllä kaikkia mainitakaan.

Takakannessa lukee "Lumoavassa paikassa, Halimaassa, asuvat Halinallet, iloinen joukko pehmeän helliä olentoja, kuten Tosisydän, Rohkeasydän, Jalosydän, Helläsydän, Avarasydän, Leikkisä, Synttärinalle, Ilonalle, Mutru, Aurinkoinen, Vikkelä jne."

Helläsydän on se ruskea, jolla on yksi sydän vatsassa
Rohkeasydän on jellona
Avarasydän on elefantti
Onks toi sitten se jalosydän? :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Mihin sinä niitä nimiä tarviit?
No kun mua häiritsee. Ja paljon.

Yritän tässä selata kaiken maailman sivustoja, joiden avulla voisi yhdistellä noita Tiimarinvihkon antamia suomenkielisiä nimiä alkuperäisiin, ja sitä kauttaa selvittää Love-A-Lot Bearin nimen, mutta ei tunnu onnistuvan, vieläkään. :(
 
öä
Suomen Taidoliiton lisenssimyynti on auennut. Muistathan, että osallistuessasi liiton järjestämiin tilaisuuksiin sekä oman seurasi harjoituksiin, sinulla tulee olla voimassaoleva lisenssi ja vakuutus heti kauden alusta lähtien.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Tietääkö nyt joku?

Tai onko Tiimarinvihko jo katsellut Halinallet? :D

B)

Ja kiitos kaikille kommentoijille. :flower: :heart:
Mä oikeesti katsoin sieltä täältä paria halinallea, mutta mulle paljastui vaan että mikä se ei ainakaan ole. Eli mä veikkaan jalosydäntä tai tosisydäntä, vaikka joku tuossa sanoi ettei se olis ainakaan tosisydän.

Vois taas aamusta laittaa tytölle halinallet pyörimään :D
 

Yhteistyössä