nimi ehdotuksia, jos isoveljen nimi on...

Orvokki-O
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 19:11 reea-ruu kirjoitti:
...JOONA!!!!
Niin, nimiehdotuksia mikä sopisi Joonan veljelle tai siskolle nimeksi???
:flower: :flower: :flower: :flower:
Heippa!
Meilläkin on tuon ihanan nimen omaava poika, Joona =) Hänellä on myös sisaruksia, mutta en kyllä koskaan ole ajatellut että lasten nimet pitäisi sopia toisilleen?? Mielummin jokainen yksilönä ja jokaisella mukava nimi, eivätpä ne lapset koko elämäänsä yhdessä asu.
 
en mä välttämättä haluakkaan saman tyylisiä nimiä, mulla ei vaan ole mitään nimiä edes mielessä ja mies ei suostu vielä omia ehdotuksiaan kertomaan, Joonaa kun odotin niin tiesin jo silloin että jos poika tulee, siitä tulee Joona, mutta nyt ei oo mitään ehdotuksia mielessä, että ihan siltäkin pohjalta haluaisin kuulla ehdotuksia =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 15:13 KAISU kirjoitti:
Onko toi Joona nimen raamatullisuus tärkeää eli löytyiskö se toinenkin nimi sieltä vai oliko vaan kaunis nimi?
ei tuo nimen raamatullisuus ole mitenkään tärkeetä, ihastuin nimeen ihan muuten vaan =)
Kaikki vanhemmat ihmiset kysyy aina kun kuulee, että pojan nimi on Joona, et:eek:nko se siitä raamatusta otettu? tai muuta vastaavaa :whistle:
(voin sanoa että ei ole :) )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 18:00 Hoona82 kirjoitti:
Meillä pojan nimi JOONAS ja itse sisaruksille miettinyt JUUSOA ja JEMINAA tai JUULIANNAA
meillä kanssa Joonas ja elokuussa toinen tulossa..nimiä oon miettiny kans eikä oikeen meinaa löytyä kivoja vaihtoehtoja.. Kun ei voi kauheen erilaista laittaaa kun Joonas on ihan tavallinen suomi-nimi.. Anniina ja tytölle ykkösenä, pojalle vielä ihan auki.
 

Yhteistyössä