nimivinkkejä kiitos :)

Keksikääs nimiä Joelin ja Julian pikkusisarukselle(sukupuoli ei vielä tiedossa) Ei tarvitse alkaa J:llä, nimi tulee lapselle jolla ulkomaalainen sukunimi. :flower: myös muut nimet kuin etunimet mukaan, muilla lapsilla 3 nimeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliini:
hih, ai tyttö, voipi olla :D mikäs natsais Lydian kanssa?
Minkälaisia toisten lasten toiset nimet on??

Lydia Anna Katariina
Lydia Elsa Adalmiina
Lydia Anni Elviira
heilla ensimmäinen nimi ns,tavis, käy suomessa sekä isän kotimaassa, toinen nimi isän kotimaasta, ja viimeinen "prameilunimi" :D Adalmiina on kanssa jotenkin hieno, sopisi viimeiseksi nimeksi, olisi vähän samanlainen kuin vanhempienkin lasten nimet ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
Eikö pelkistetty Jade kävisi :) minusta kaunis.
Jos jii alkuisia tyttöjä vaikka ensin jos samaa sarjaa jatketaan niin Janniina, Jasmin, Jemina..

pojat: Jimi, Jocke, Jeremias .. ?
Jade jotenkin töksähtää mielestäni, ns. loppuu kesken. Enkä ole varma sopisiko nimi tummalle lapselle? Pojalle olen miettinyt Noah nimeä, olen siihen aivan ihastunut, pojalle oikeastaan olisikin jo nimi, muttei tytölle vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliini:
heilla ensimmäinen nimi ns,tavis, käy suomessa sekä isän kotimaassa, toinen nimi isän kotimaasta, ja viimeinen "prameilunimi" :D Adalmiina on kanssa jotenkin hieno, sopisi viimeiseksi nimeksi, olisi vähän samanlainen kuin vanhempienkin lasten nimet ;)
No sitten Lydia xxxx Adalmiina. Tuohon väliin joku kiva isän kotimaasta!
 
Joose pojalle :)
Jolanda tytölle :) tai Joanna

Meidän keskimmäinen poika on muuten Joel, tumma poika hänkin (tai mulatti, mutta saako sitä sanaa nyt käyttää, kun joku veti herneet nenään eilen täällä :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliini:
heilla ensimmäinen nimi ns,tavis, käy suomessa sekä isän kotimaassa, toinen nimi isän kotimaasta, ja viimeinen "prameilunimi" :D Adalmiina on kanssa jotenkin hieno, sopisi viimeiseksi nimeksi, olisi vähän samanlainen kuin vanhempienkin lasten nimet ;)
No sitten Lydia xxxx Adalmiina. Tuohon väliin joku kiva isän kotimaasta!
hmmm, oiskohan äin ;) onkos lydia nimi muuten joku uusi muotinimi nyt? kiva nimi kyllä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Joose pojalle :)
Jolanda tytölle :)

Meidän keskimmäinen poika on muuten Joel, tumma poika hänkin (tai mulatti, mutta saako sitä sanaa nyt käyttää, kun joku veti herneet nenään eilen täällä :whistle: )
Jolanda, on kiva. mitkäs sopisivat muiksi nimiksi?
:D Ja minua tuo mulatti termi ei haittaa, :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Joose pojalle :)
Jolanda tytölle :)

Meidän keskimmäinen poika on muuten Joel, tumma poika hänkin (tai mulatti, mutta saako sitä sanaa nyt käyttää, kun joku veti herneet nenään eilen täällä :whistle: )
Jolanda, on kiva. mitkäs sopisivat muiksi nimiksi?
:D Ja minua tuo mulatti termi ei haittaa, :flower:
Meillä on jokaisella lapsella niin, että on etunimi =) (-el päättyiset jokaisella), sitten on isän suvusta yksi nimi ja keksitty/minun suvustani kolmas nimi.
 

Yhteistyössä