Nintendo tytölle?

Auttakaa mua ja kertokaa että onko tytöille suunnattuja nintendoja olemassa?Meillä esikoinen sanoo haluavansa tyttöjen nintendon mutta en ole kuullutkaan sellaisesta.Kuulema sellaisia on mutta mistä mä löydän sellaisen?
 
??
Wiillä voi pelata sekä tytöt että pojat. Jos lapsesi tarkoitti käsikonsolia, niin sitten varmaan ds liteä tai uudempaa versiota, niitä saa erivärisinä ja erilaisin kuorin varustettuna.
 
Meillä ei ole Wiitä eli ei kai voi sitä tarkoittaa ollenkaan.Itse olen pienenä omistanut sen sata nintendoa sellaisia mitä kädessä pidettiin ja pelattiin joten onkohan ne samanlaisia nykyään.Kuulema pitää olla tyttäjen pelejä mutta kun en tajua mistä löydän ja mitä ne on.Netissä oli joku nintendo joka maksoi lähes 200€ jossa oli vain joku poikien aiheinen sota peli joten ei sellaista.
 
??
http://www.google.fi/images?q=nintendo+dslite+skins&um=1&hl=fi&safe=active&rlz=1T4ACAW_fiFI372FI372&tbs=isch:1&ei=T5mPTLuoFdDvObDh7NYM&sa=N&start=0&ndsp=18

Googlaa "nintendo ds lite" tai "nintendo ds i" ja löydät monta monta ostopaikkaa ja pelejä siihen.
 
Kiitos eiköhän se nyt löydy,onneksi synttäreille on vielä aikaa niin ehtii hankkia.Kuulema vaaleanpunainen pitäisi olla ja olin ihan että aijaa en tiedä onko sellaisia mutta toivottavasti löytyy niin on melkoinen yllätys.
 
DS:ää minäki veikkaisin pinkkinä.
kyl niis taitaa tulla 1-3peliä riippuen tarjouksesta, mut pääasiassa pitää kyl ostaa - käytettynä saa tosi hyviä ja jopa uusia pelejä jos ei oo nii tarkka...
Esim.kuukautta aiemmin ilmestyneen voi saada jo käytettynä ko joku ostanu eikä ookka tykänny tai on pelannu sen suorilla läpi yötäpäivää :p
 
"tupuna"
Uusimmassa NINTENDO-käsikonsolissa ei välttämättä tarvitse olla heti pelejä valmiina, kun siinä on kaikkea muuta kivaa senkin edestä (voi ottaa mm. valokuvia ja muokata niitä, äänittää jne.). Ne pelit maksaa sitten niihin 10 - 50 €. Gigantilla oli edullinen tarjous niistä, en tiedä onko enää voimassa. Sitä uutta ei saa kuin kahtena eri värinä, mutta DS ja LITEä on sitten monena eri värinä.
 
v
[QUOTE="tupuna";22035117]Uusimmassa NINTENDO-käsikonsolissa ei välttämättä tarvitse olla heti pelejä valmiina, kun siinä on kaikkea muuta kivaa senkin edestä (voi ottaa mm. valokuvia ja muokata niitä, äänittää jne.). Ne pelit maksaa sitten niihin 10 - 50 €. Gigantilla oli edullinen tarjous niistä, en tiedä onko enää voimassa. Sitä uutta ei saa kuin kahtena eri värinä, mutta DS ja LITEä on sitten monena eri värinä.[/QUOTE]

Kyllä siihenkin tarvitaan pelejä. Koneessa saattaa olla yksi peli valmiina (mun versiossa älykkyyspeli, tuskin kiinnostaa lapsia englanninkielisenä), mutta muuten ei mitään. Nettiselain ei jaksa pyörittää facebookia ja kuinka kauan jaksaa kiinnostaa äännittäminen tai valokuvien ottaminen, ne kun on voinut tehdä kännykälläkin jo aiemminkin.
 

Yhteistyössä