NISSENin silmälasit 5?,mikä siinä on se juju?

pakkohan tuossa on joku juju olla mut mikä se on? en oo saanu aikaseksi käydä nissenillä kyelemässä asiaa. onko joku nyt ostanu sieltä laseja?
mulla on toinen linssi +0,75 ja toinen linssi ilman vahvuuksia niin saisinko muka lasit 5 eurolla..?
 
vieras
Niitä kehyksiä on ensinnäkin vain muutamat, jotka kuuluvat tuohon hintaan, tarjoavat heti vähintään 15 tai 35 euron pakettia. Harvalle menee juuri ne halvimmat kehykset, jotka ovat ulkonäöltään mitä ovat. Sitten tarjotaan laseihin erilaisia käsittelyjä, kuten heijastamattomuutta yms. Eli todella harva sitten ostaa ne 5 euron lasit.
 
Khimaira
Kävin katsomassa edellisen kampanjan aikana niitä laseja, silloin maksoivat 15e. Tasan oli 4 kehysmallia joista valita ja aika mummoja kaikki :snotty:
En tiedä miten nyt on.. NIssenin sivuilla on joitain kehysmalleja eri hintaluokissa.
 
Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.

Mulla oli muuten kanssa toinen nollalinssi ja toisessa vaan miinusta. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
ja idea on siinä että viereisessä telineessä on kalliimpia ja useimmiten paremman näköisiä kehyksiä... että jos ostetaan niin otetaan sit kunnolliset...
Missä viereisessä? Niitä oli vain muutamat 5 euron jutut, jotka olivat alimpana, sitten hinta nousi telineessä ylöspäin, 75 ? alkoi olla ihan siedettävän näköisiä =)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.

Mulla oli muuten kanssa toinen nollalinssi ja toisessa vaan miinusta. :)
Mikä kaupunki?
Saitko 15 koko paketin tarkastuksineen? Entä jos tarttee hiontoja,yms. ne varmaan maksaa erikseen sikana :$
Tarttis saada uudet lasit, mulla on ollu 10 vuotta samat...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.

Mulla oli muuten kanssa toinen nollalinssi ja toisessa vaan miinusta. :)
pitäsköhän soittaa tuohon lähimmälle nissenille ja kysyä niiden valikoima määrää, tuo 40 on jo tosi hyvä luku..mulla on ollu nuo lasit vasta 1,5 vuotta mut nyt jo kyllästyttää ja jos noin halvalla saa niin samahan nuo olis käydä toiset hankimassa jotku eri tyyliset
 
Öö.. valaiskaa tyhmää, mutta miksi ne lasit pitäisi saada noin halvalla? Kun käytätte niitä kuitenkin joka päivä/useasti? Ei tajua. Halvalla ei saa hyvää, eikö eikö kukaan ole opettanut?
Ja toisekseen, ne lasit on osa pukeutumista, joten itse ainakin haluan, että ne lasit on sitten kanssa makeet ja vimpan päälle mun tyyliä. Eikä ole vielä kertaakaan tuntunut pahalle vaikka lasit kerran vuodessa vaihdan ja joka kerta niihin uppoo vähintään 500,- ilman mitään erikoislinssejä..
Kun voin kyllä näkemättäkin sanoa, että jos laseja saa alkaen 5,-? niin ei ne mitään ihmeellisyyksiä voi olla!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kyllä saa. Mä ostin 15 eurolla, mutta olis siellä ollut vitosella ja kympilläkin. Kehyksiä oli joku 40 joista valita, kaikki ihan siistejä, ei mitään isoja mummokehyksiä.

Mulla oli muuten kanssa toinen nollalinssi ja toisessa vaan miinusta. :)
Mikä kaupunki?
Saitko 15 koko paketin tarkastuksineen? Entä jos tarttee hiontoja,yms. ne varmaan maksaa erikseen sikana :$
Tarttis saada uudet lasit, mulla on ollu 10 vuotta samat...
Jyväskylä. Tarkastuksista en tiedä kuuluuko ne hintaan, koska mulla oli ihan silmälääkärin resepti valmiina. Mitä hiontoja tarkotat? Ai prismaa tai sylinteriä? Ne kyllä maksaa ekstraa, tohonhan kuuluu vaan tavalliset vahvuudet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Öö.. valaiskaa tyhmää, mutta miksi ne lasit pitäisi saada noin halvalla? Kun käytätte niitä kuitenkin joka päivä/useasti? Ei tajua. Halvalla ei saa hyvää, eikö eikö kukaan ole opettanut?
Ja toisekseen, ne lasit on osa pukeutumista, joten itse ainakin haluan, että ne lasit on sitten kanssa makeet ja vimpan päälle mun tyyliä. Eikä ole vielä kertaakaan tuntunut pahalle vaikka lasit kerran vuodessa vaihdan ja joka kerta niihin uppoo vähintään 500,- ilman mitään erikoislinssejä..
Kun voin kyllä näkemättäkin sanoa, että jos laseja saa alkaen 5,-? niin ei ne mitään ihmeellisyyksiä voi olla!!
Mun laseista ei kukaan usko että ne on maksaneet 15 e. :D Joten en todellakaan halua maksaa 500 e samanlaisista. Pinnotteita en tarvitse, koska en naarmuttele lasejani, eikä se heijastuksenesto ole kovin kummonen, mulla on edellisissä laseissa sellanen. Koska lasit on osa pukeutumista, on kiva että voi ostaa vaikka kymmenet lasit ja vaihdella niitä fiiliksen mukaan.

Siellä alennuskopassa on myynnissä ihan samoja laseja joita on myyty puoli vuotta sitten monella sadalla. Siis merkkikehyksiäkin. Silmälaseissa trendit ei vaihdu niin nopeasti, että kukaan huomais eroa. Ostaahan ihmiset vaatteitakin alennusmyynnistä, niin miksei silmälaseja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Öö.. valaiskaa tyhmää, mutta miksi ne lasit pitäisi saada noin halvalla? Kun käytätte niitä kuitenkin joka päivä/useasti? Ei tajua. Halvalla ei saa hyvää, eikö eikö kukaan ole opettanut?
Ja toisekseen, ne lasit on osa pukeutumista, joten itse ainakin haluan, että ne lasit on sitten kanssa makeet ja vimpan päälle mun tyyliä. Eikä ole vielä kertaakaan tuntunut pahalle vaikka lasit kerran vuodessa vaihdan ja joka kerta niihin uppoo vähintään 500,- ilman mitään erikoislinssejä..
Kun voin kyllä näkemättäkin sanoa, että jos laseja saa alkaen 5,-? niin ei ne mitään ihmeellisyyksiä voi olla!!
no jos elää näillä tuloilla mitä meillä on niin kyllä tekee mieli käyttää hyväksi kaikki mahdolliset tarjoukset ja mulla ei tarvii laseja olla 24/7,edelliset lasit ja toistaiseksi ainoat lasini ostin alen aikaan ja meni se 300? (norm.450? ) ja kirpaisi aika ilkeästi lompakkoa,mut ei voinu mitään.. ja kyllä minä olen joskus yllättynyt positiivisesti siinä että halvalla voi saada hyvää =)

niin ja lisäilen vielä että noista minun "paremmista" laseista on alkanut rapista väri pois sangoista, että en nyt tiedä voiko sanoa että kalliilla saa hyvää :/
 
Non compos mentis
Maksoin just viime viikolla Specsaversissa 339 euroa kaksista silmälaseista. Muuten olisin saanut ne kahdet linsseineen hintaan 139 euroa, mutta kun otin ohennetut linssit. Ihan ok hinta mielestäni. Palvelu oli tosi hyvää ja kehysvalikoima oli laaja, halvimmat alkoivat parista eurosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Öö.. valaiskaa tyhmää, mutta miksi ne lasit pitäisi saada noin halvalla? Kun käytätte niitä kuitenkin joka päivä/useasti? Ei tajua. Halvalla ei saa hyvää, eikö eikö kukaan ole opettanut?
Ja toisekseen, ne lasit on osa pukeutumista, joten itse ainakin haluan, että ne lasit on sitten kanssa makeet ja vimpan päälle mun tyyliä. Eikä ole vielä kertaakaan tuntunut pahalle vaikka lasit kerran vuodessa vaihdan ja joka kerta niihin uppoo vähintään 500,- ilman mitään erikoislinssejä..
Kun voin kyllä näkemättäkin sanoa, että jos laseja saa alkaen 5,-? niin ei ne mitään ihmeellisyyksiä voi olla!!
Mun ekat lasit, eli nämä kun on päässä, näistä linssit maksoi 500e, pokat oli sataviiskymppiä. Eikä näissä ny mitään niin merkillistä, toisessa silmässä on hurja hajataitto ja sitten nää on monitehot.

Niin vaikka mulla on melkeen normaali palkka (eli ei nyt vielä puhuta mistään kansalaisen keskipalkasta) niin enpä usko että seuraaviakin veronpalautuksia sijoitan silmiklaseihin. Varalasit olis kiva olla, mut jos mlla on 800 e ylimääräistä, niin tulee mieleen pari muutakin juttua, kuten lämmitysöljy, viemäriremontti, nastarenkaat ja sen semmoisia.

Että hyvä jos sulla on pistää 500e per vuosi klasihin, mutta laskeudu hyvä ihminen vähän alemmas ja muista, että kaikilla ei oo niin paljon irtopätäkkää. Hyvät kengätkin kestää monta vuotta, miksei lasit?
 
kokeillut
Ne viiden euron lasit on ihan niin perus kakkulat ku olla ja voi ja sangat on kalliit. Jos haluat näyttää vuodelta kivi ja kantokypärä mummelilta niin sitte saat halvalla mutta muutoin saat maksaa ittes kipeeksi. 155? halvimmat inhimilliset sangat, haijastamaton pinta laseihin 100? ja saman verran jos haluat tummennukset. Mulle olis kaiken kaikkiaan lasit tullu maksaan noin 400? Nisseniltä!!! En tosiaan ostanut sieltä. Ei ees näöntarkastusta kaupan päälle vaan siitäki pitää maksaa. Ei kannata hakea sieltä. Saa noin puolet halvemmalla muualta.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut:
Ne viiden euron lasit on ihan niin perus kakkulat ku olla ja voi ja sangat on kalliit. Jos haluat näyttää vuodelta kivi ja kantokypärä mummelilta niin sitte saat halvalla mutta muutoin saat maksaa ittes kipeeksi. 155? halvimmat inhimilliset sangat, haijastamaton pinta laseihin 100? ja saman verran jos haluat tummennukset. Mulle olis kaiken kaikkiaan lasit tullu maksaan noin 400? Nisseniltä!!! En tosiaan ostanut sieltä. Ei ees näöntarkastusta kaupan päälle vaan siitäki pitää maksaa. Ei kannata hakea sieltä. Saa noin puolet halvemmalla muualta.

Jaa.. itse löysin instrusta pokat, hintaa koko paketille linsseineen olis tullut 400e. Vaan, meninpä Nissenille - löysin aivan samat pokat hintaan 5e ja linsseineen olis hinta ollut 100e! (heijastamaton ja kova pinnoite). Menin Istruun ja kerroin asiasta, olisivat heti tiputtaneet hinnan siihen samaan satkuun....
 
Gunnar Pässi
Menin Nissenille, siellä oli telineessä sekaisin 5?, 15?, 25?, 55? silmälaseja. Kun ihmettelin että miten kukaan voi tehdä lasit 5? - 25? kannattavasti, myyjä vastasi ettei voikaan. Tokaisin siihen että "Nuo tarjoukset on tarkoitettu houkuttelemaan asiakas sisään ja sitten valitsemaan kalliimmat lasit viereisestä telineestä?"- Siihen myyjä vastasi: "Näinhän se on".

Se on jokaisen oma asia mitkä lasit lopulta ostaa, minä ostin 25? lasit ilman mitään ekstroja (kova pinta..) ja olen tyytyväinen että joku tekee minulle lasit nolla- tai miinuskatteella. En oletakaan saavani mitään muotilaseja tuolla hinnalla, pääasia että ne pysyvät nenällä ja näen niillä hyvin.
 

Yhteistyössä