niukka vuoto

onko kellään ollut juuri menkkojen aikaan niukkaa vuotoa(ei siis tarvitse edes suojia)joka ei ole siitä muuttunut kunnon kuukautisvuodoksi..mulla on just näin,nyt 5.päivää menossa.lähinnä pyyhkiessä punertavanrusehtavaa vuotoa jää vähän paperiin.jos jollain ollut,niin onko mennyt miten ohi ja onko selvinnyt mitä se on ollut?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 23:38 Äitti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:26 annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:15 Äitti-83 kirjoitti:
Onko mahdollista, että olisit raskaana?
testi ainakin näyttää negatiivista,ikävä kyllä :(
Testaa muutaman päivän päästä uudelleen.
onko sulla kokemusta tälläsestä?nyt se vuoto jo loppunut,sitä kesti ihan saman ajan kun menkat normaalisti,mutta vuoto vaan oli paljon niukempi. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:55 annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 23:38 Äitti-83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:26 annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:15 Äitti-83 kirjoitti:
Onko mahdollista, että olisit raskaana?
testi ainakin näyttää negatiivista,ikävä kyllä :(
Testaa muutaman päivän päästä uudelleen.
onko sulla kokemusta tälläsestä?nyt se vuoto jo loppunut,sitä kesti ihan saman ajan kun menkat normaalisti,mutta vuoto vaan oli paljon niukempi. =)
Toisessa raskaudessa minulla tuli tuollaista vuotoa silloin, kun menkat olisi tullut. Olin silloin kyllä jo saanut plussan testillä. Ja sitä vuotoa tuli muistaakseni 6 viikon ajan aina sillon tällön, ei siis koko aikaa. Ekan kerran vuotoa tuli silloin kun menkat olisi normaalisti tulleet.
Ja testihän voi näyttää negatiivista, vaikka olisikin raskaana, jos sen tekee liian aikaisin. Silloin, kun tuota meidän kuopusta aloin oottaa, en heti saanut plussaa. Ja sitten kun sain plussan, se oli niin niin haalean vaalea... =)
Mutta jos ei vielä teillä tule plussaa, niin Onnea yritykseen!!
 

Yhteistyössä