nivelten naksuminen 1-vuotiailla

Meidän tytöllä on ollut kiusallista nivelten siis polvi- ja nilkkanivelten noin 3 kuukautta,jolloin aloitettiin myös pvähoito.Tyttö liikkuu ihan normaalisti eikä silloin vaikuta kovin kivuliaalta.Öisin heräilee noin 2-3 krt itkuun ja nivelet naksuu,varsinkin väsyessä.Olen varannut neuvolan lastenlääkärille ajan asiasta ens vkon ke.Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?mistäköhän voisi mahd johtua?! :hug:
 
Meillä pojalla kanssa naksuu nivelet todella paljon... Lähinnä olkapäät ja selkänikamat!!! Ei kyllä oo ollut kipuja siitä johtuen!! Oon ajatellut asian niin, että poika on perinyt mun naksuvat nivelet... itselläni meinaan naksuu joka ikinen nivel (...mutta mulla on kyllä huonot nivelet... ovat yliliikkuvat, sekä mulla on kihtiä ja hieman reumaattistakin vaivaa... toivon vaan ettei pojalla tuu koskaan olemaan niitä!!!)

Toivottavasti teillä asia selviää lääkärissä käynnin yhteydessä!!

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 15:33 mama-84 kirjoitti:
Meillä pojalla kanssa naksuu nivelet todella paljon... Lähinnä olkapäät ja selkänikamat!!! Ei kyllä oo ollut kipuja siitä johtuen!! Oon ajatellut asian niin, että poika on perinyt mun naksuvat nivelet... itselläni meinaan naksuu joka ikinen nivel (...mutta mulla on kyllä huonot nivelet... ovat yliliikkuvat, sekä mulla on kihtiä ja hieman reumaattistakin vaivaa... toivon vaan ettei pojalla tuu koskaan olemaan niitä!!!)

Toivottavasti teillä asia selviää lääkärissä käynnin yhteydessä!!

:hug:
meillä naksuu myös olkapäät ja selkänikamat, ja itselläni yliliikkuvat nivelet, joten perinnöllistä lienee. En ole huomannut, että mitään kipuja pojalle asiasta aiheutuisi.
 

Yhteistyössä