Nlan pihalla tänään nähtyä!

  • Viestiketjun aloittaja Hyi saasta
  • Ensimmäinen viesti
Hyi saasta
Autosta nousi ilm Isä , Taaapero, Äiti ja Vauva. Isä nosti lapset ulos autosta ja Äiti veti tupakkaa posket lommolla! Lapset olivat siinä savussa.. Kävi sitä fiksunnäköistä miestä ja lapsia sääliksi sen emännän käytös. Näytti vähän nyrpeältä siinä savussa myös mies. Ei tapahtunut Porvoossa vaan Oulussa...
 
aaaarghhh
mua niin ottaa kupoliin nää tämmöset ihmiset jotka vetää röökiä ihan lasten lähellä,pahimmillaan lapset sylissä,autossa tai muuten vaan siinä ihan likellä:(
siis miten voi olla niin tunteettomia ja tyhmiä ihmisiä jotka eivät välitä lapsistaan??
ihan kamalaa....
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj ja Katylina
Yök täälläkin
Mä kun kävin kesällä kättärillä, yks raskaana oleva potilas pummasi bussipysäkillä röökiä. Kun ei irronnut, se kääri sätkän roskista pöytänä käyttäen
 
"vieras"
Eilen lenkillä kävelin sellasen vaunuja työntävän pariskunnan perässä ja ukko veti sikaria posket lommolla...ällöä, meinas oksennus tulla! (siitä hajusta ja ajatuksesta, että se pieni vauva joutuu hasístelee sitä samaa)
 
Khimaira
Minusta tuo autossa röökaaminen on etovaa, oli siellä lapsia tai ei :$ Eikä tietenkään varsinkaan lasten aikana pitäisi polttaa autossa, josta lapset eivät pääse savulta karkuun :(
Meillä on töissä pari rouvaa raskaana, molemmat vetävät röökiä posket lommolla : / En jaksa kuin ajatella että MIKSI..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25966238:
ja jotkenkin vielä karseemman näköstä on kun vauvaa odottava nainen vetää sätkää
posket lommolla, ei siinä paljon vauvaa ajatella. se ei pääse edes karkuun siellä mahassa,
vaan joutuu kärsimään kaikki myrkyt
Imiessä menee aika helposti posket lommolle. Sekä tupakan, että miehen imemisessä.
 
"piksu"
Mun kaveri vetää autossa tupakkaa ja kyydissä istuu 1v ja 7v lapset. On polttanut koko raskauden ajan, eikä aikomuksissa lopettaa eikä edes vähentää. Eikä todellakaan aio lopettaa autossa polttamista kun lapset kyydissä. Pienempi altisti jo synnäriltä tullessa äitin auto tupakointiin :(
 
"Minä"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25966238:
ja jotkenkin vielä karseemman näköstä on kun vauvaa odottava nainen vetää sätkää
No jotenkin joo..!? Onhan se nyt IHAN eri asia vetää röökiä raskaana kuin toi, että perhe nousee autosta ja äiti polttaa tupakan siinä. Mä en olis kiinnittänyt tuohon edes mitään huomiota. Monestiko se on niin päin, että isä polttaa esim. kaupan pihassa tms.
 

Yhteistyössä