no entä jonatanin haalarit? ja muut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Siis mikä on kysymys?

Haalarimerkit eivät pääty Jonathaniinkaan.
Väitinkö?
Enkö mä laittanu tohon otsikkoon et entä jonatanin haalarit ja muut? tarkoitin et myös kokemuksia niistä MUISTAKIN merkkeistä.
 
Meillä oli tytöllä viime talvena TähtiJonathan ja tyytyväinen olin. Ainoa oli että ne jalkalenkkien napit paukahti heti tokana päivänä. Lisäksi sen puvun pinta oli niin liukas että sylissä pitäminen oli hankalaa kun liukui. Mutta kosteuden piti loistavasti ja oli lämmin. Tyttö tuolloin konttasi vielä ja ei kuluman kulumaa näkynyt talven jälkeen missään. :)
 
mam
Meil on ollu kans tähtiJonathanhaalari ja oon ollu tyytyväinen. Kaverilta sain sen käytettynä ja viel on ihan hyväskunnos ollu. Meil ollu siis käytös viime kevään ja nyt tän syksyn tol nyt 1½-vuotiaalla. Ainoo ett sen jalkalenkin kuminauhan nappi irtos tos viime viikol, mut se oli helppo ommella takasin. Koot on aika reiluja, ett meil menee ihan hyvin toi 80 vielki, vaik muuten vaatteet alkaa olla jo 86 ! =)
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Meil on ollu kans tähtiJonathanhaalari ja oon ollu tyytyväinen. Kaverilta sain sen käytettynä ja viel on ihan hyväskunnos ollu. Meil ollu siis käytös viime kevään ja nyt tän syksyn tol nyt 1½-vuotiaalla. Ainoo ett sen jalkalenkin kuminauhan nappi irtos tos viime viikol, mut se oli helppo ommella takasin. Koot on aika reiluja, ett meil menee ihan hyvin toi 80 vielki, vaik muuten vaatteet alkaa olla jo 86 ! =)
Olen ensi viikolla ostamassa 1v7kk ikäiselle tytölle ja 4v tytölle talvihaalarit juuri Jonathanin kutsuilta. Mietin vaan noita kokoja katosoessani että tuo meidän pikkusirppana varmaan hukkuu 86cm pukuun, mahtuisi varmaan hyvin jopa siihen vauvahaalariin joka kokoa 80cm.
 
Hanimani
Suosittelen minäkin. Lapsi nyt 3v, eli ollut käytössä sekä välikausi, että talvihaalarit ja tosiaan ei yhtään kulumaa ole näkynyt. Ja on pitänyt lapsen kuivana ja lämpimänä lumessa ja lätäköissä. En epäilisi hetkeäkään ostaa Jonathanin tähtisarjan vaatteita.
 
pituus ratkaisee
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Meil on ollu kans tähtiJonathanhaalari ja oon ollu tyytyväinen. Kaverilta sain sen käytettynä ja viel on ihan hyväskunnos ollu. Meil ollu siis käytös viime kevään ja nyt tän syksyn tol nyt 1½-vuotiaalla. Ainoo ett sen jalkalenkin kuminauhan nappi irtos tos viime viikol, mut se oli helppo ommella takasin. Koot on aika reiluja, ett meil menee ihan hyvin toi 80 vielki, vaik muuten vaatteet alkaa olla jo 86 ! =)
Olen ensi viikolla ostamassa 1v7kk ikäiselle tytölle ja 4v tytölle talvihaalarit juuri Jonathanin kutsuilta. Mietin vaan noita kokoja katosoessani että tuo meidän pikkusirppana varmaan hukkuu 86cm pukuun, mahtuisi varmaan hyvin jopa siihen vauvahaalariin joka kokoa 80cm.
Meidän reilu vuoden ikäinen on nyt n. 80 cm pitkä ja kokoa 80 vauvahaalari käytössä, ja on vielä kasvunvaraa :wave:
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Meil on ollu kans tähtiJonathanhaalari ja oon ollu tyytyväinen. Kaverilta sain sen käytettynä ja viel on ihan hyväskunnos ollu. Meil ollu siis käytös viime kevään ja nyt tän syksyn tol nyt 1½-vuotiaalla. Ainoo ett sen jalkalenkin kuminauhan nappi irtos tos viime viikol, mut se oli helppo ommella takasin. Koot on aika reiluja, ett meil menee ihan hyvin toi 80 vielki, vaik muuten vaatteet alkaa olla jo 86 ! =)
Olen ensi viikolla ostamassa 1v7kk ikäiselle tytölle ja 4v tytölle talvihaalarit juuri Jonathanin kutsuilta. Mietin vaan noita kokoja katosoessani että tuo meidän pikkusirppana varmaan hukkuu 86cm pukuun, mahtuisi varmaan hyvin jopa siihen vauvahaalariin joka kokoa 80cm.
Meillä poika käytti 86cm vauvamallihaalaria 1-vuotiaasta vähän yli 2-vuotiaaksi. 1 veenä oli vähän iso, mutta ei enää kunnolla mahtunut 2v2kk. Niin ja poika oli 2veenä 92 cm. Hyvä haalari oli!
 

Yhteistyössä