No johan...16 v tyttö tilasi palkkamurhan äidilleen

  • Viestiketjun aloittaja Suomessa vielä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
...sielä mitää ollu... paskaluettelo
harmi.... eiks keltasilta sivuilta pitäis löytyy kaikkee???? mun toiveammattti oli pienenä palkkamurhaaja, mutta en tienny mihin kouluun olisin silloin hakenu niin menin lukioon!! :LOL: :LOL: :LOL:
Lukiossa saa ihan hyvät opit moiseen. Kolme vuotta kun kiristelee hampaitaan, niin siinä käy ties mitä mielessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*plaraa keltaisia sivuja p:n kohdalla*
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
...sielä mitää ollu... paskaluettelo
harmi.... eiks keltasilta sivuilta pitäis löytyy kaikkee???? mun toiveammattti oli pienenä palkkamurhaaja, mutta en tienny mihin kouluun olisin silloin hakenu niin menin lukioon!! :LOL: :LOL: :LOL:
Lukiossa saa ihan hyvät opit moiseen. Kolme vuotta kun kiristelee hampaitaan, niin siinä käy ties mitä mielessä...
sullakaan siis ei kauheen hyvät välit????
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
En kuvitellu feikiksi, mutta eikö saa joskus vetää vakavia asioita vitsiksi, kun tämä elämä on muuten aika paskaa. Ja pitää olla melkonen tosikko, joka kuvittelee, että huulella heitetty on tosi. Mutta näköjään tosikkoja piisaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???
millanen äiti tai millanen tyttö.. tiedetä kummassa vika, mut todella ikävä tilanne ja ny ku on lehissä, kuinkahan moni alkaa ny sit matkimaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???
En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansa
No niinpä!Sekö oikeuttaa jos äiti on huono??

 
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???
En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansa
niin on sairasti! Mutta joskus vaan tilanne menee liian pitkälle! on nääs meinannu käydä meilläki ja en vanno mitä teen jos joskus näen tän meidän korppikotkan! mua saa silloin pitää kii ja lujaa!!!! ja etenki jos se sattuu mun tontille! suojelen perhettäni keinolla millä hyvänsä! ei kaikki äidit ole ihania ja pullantuoksuisia!!!harmi sinänsä.. oisin mieki päässy helpommalla ja ilman hullunpapereita!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Luuliko joku kenties tätä juttu feikiksi? musta tuo on hirveää jos joku teini jo tuollaista keksiikin tehdä
ei luultu feikiksi, mutta onko käyny mieles millanen se äiti on ollu??? et on ajanu lapsensa tuohon???
En.mutta sairastahan tuo on oli sitten millainen äiti tahansa
niin on sairasti! Mutta joskus vaan tilanne menee liian pitkälle! on nääs meinannu käydä meilläki ja en vanno mitä teen jos joskus näen tän meidän korppikotkan! mua saa silloin pitää kii ja lujaa!!!! ja etenki jos se sattuu mun tontille! suojelen perhettäni keinolla millä hyvänsä! ei kaikki äidit ole ihania ja pullantuoksuisia!!!harmi sinänsä.. oisin mieki päässy helpommalla ja ilman hullunpapereita!!!
Vankilassa onkin kivempaa..
 
Miten teini voi olla niin typerä et kuvittelee elämän olevan helpompaa kun mutsi on murhattu? idiootti ei ymmärrä itse että kolistelee sitten kaltereita..

Mul heräs kyllä kysymys, että millähän toi typy on palkkamurhaajat palkannut? Luulis olevan aika arvokasta puuhaa nimittäin toi tollanen, eikä 16-vuotiaalla yleensä hirveitä säästöjä ole.
 

Yhteistyössä