No jotain rajaa taas tähän jatkuvaan vinkumiseen (homot)

minusta aika hauska muistutus siitä, miten heteronormatiivinen yhteiskunta on, ja vielä silleen totutusti, että itse en olisi tuossakaan huomannut mitään.

tuota keskustelua en ole lukenut, uutisen vaan, ja toki harmi ja vähän erikoista jos nyt tuosta yksittäisestä asiasta mielensä pahoitti. Mutta ymmärrän kyllä että voi käydä nyrppimään, jos joka saamarin tilanteessa 24/7 oletetaan olevan jotain muuta kuin on ja tuodaan se toiminnalla ja sanoilla ilmi. Ja minusta sen nyrppimisen kyllä saa sanoa ääneenkin.
 
"mie vaan"
Miksi ne lesbo naiset ei voisi tanssia miehen kanssa? Miksi heteronainen ei voisi tanssia naisen kanssa? Jos lattialla on enemmän naisia, niin luonnollisesti silloin pyydetään miehiä paikalle. Jos taas lattialla olisi ollut miespareja, olisi minusta luonnollista pyytää myös naisia lavalle. Se kenen kanssa tanssii, ei määritä sukupuolista suuntautumista.
 
[QUOTE="mie vaan";26567414]Miksi ne lesbo naiset ei voisi tanssia miehen kanssa? Miksi heteronainen ei voisi tanssia naisen kanssa? Jos lattialla on enemmän naisia, niin luonnollisesti silloin pyydetään miehiä paikalle. Jos taas lattialla olisi ollut miespareja, olisi minusta luonnollista pyytää myös naisia lavalle. Se kenen kanssa tanssii, ei määritä sukupuolista suuntautumista.[/QUOTE]


joo... mitens tämä:
- Naiset ovat erityisen kauniita, koska ovat laittautuneet - he ovat laittautuneet teitä varten, pojat,
 
"alma"
Nykyäänhän on jatkuvasti näitä "uutisia", jotka on revitty esim. tältä palstalta. Joku kirjoittaa, että "kylläpä taas näky tissit henkkamaukan mainoksessa" ja sitten joku iltalehden kesätoimittaja tekee jutun otsikolla MAMMAT RAIVOSTUI TISSEISTÄ!!!. Ihan saman tasion "uutinen".
Ja olisihan tosta voinut suutahtaa ihan yhtä hyvin heteronaisetkin, eihän naiset nimittäin koskaan tälläydy miehiä, vaan itseään varten...
 
"mie vaan"
joo... mitens tämä:
- Naiset ovat erityisen kauniita, koska ovat laittautuneet - he ovat laittautuneet teitä varten, pojat,
Ei ehkä paras lause, mutta ei nyt kovin pahakaan. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, eli yleistys ei sen kummempi. Minulla on useita homo, lesbo ja bi tuttuja ja joskus olen ollut bileissä joissa olen ollut ainoa hetero, minua on siellä luultu lesboksi. Sekin oli yleistys, en kuitenkaan loukaannu siitä.
 
[QUOTE="mie vaan";26567477]Ei ehkä paras lause, mutta ei nyt kovin pahakaan. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, eli yleistys ei sen kummempi. Minulla on useita homo, lesbo ja bi tuttuja ja joskus olen ollut bileissä joissa olen ollut ainoa hetero, minua on siellä luultu lesboksi. Sekin oli yleistys, en kuitenkaan loukaannu siitä.[/QUOTE]

mutta kai voit myöntää, että sinuakin voisi käydä ketuttamaan, jos joka tuutista kokoajan elämässäsi aamusta iltaan tulisi tuo lesbo-oletus? ja että saattaisit tämän jopa joskus ääneen sanoa/faceesi kirjoittaa?

ja sitten samantien mammapalstalla koko ketju aiheesta: onpa turha mielensäpahoittajavinkujakitisijähetero joka vaatii etusijalle nostoa ja suosintaa muiden kustannuksella ja onkin oikeastaan nyt osasyyllinen köyhyyteen ja sairauksiin koko maailmassa.
 
"vieras"
mutta kai voit myöntää, että sinuakin voisi käydä ketuttamaan, jos joka tuutista kokoajan elämässäsi aamusta iltaan tulisi tuo lesbo-oletus? ja että saattaisit tämän jopa joskus ääneen sanoa/faceesi kirjoittaa?

ja sitten samantien mammapalstalla koko ketju aiheesta: onpa turha mielensäpahoittajavinkujakitisijähetero joka vaatii etusijalle nostoa ja suosintaa muiden kustannuksella ja onkin oikeastaan nyt osasyyllinen köyhyyteen ja sairauksiin koko maailmassa.
No se nyt vaan on niin että heteroita on enemmän kuin homoja. Ja asiat täytyy jotenkin sanoa niin sanotaan se enemmistön mukaan. Tuskin nyt heterot lesbojen silmille hyppii aamusta iltaan ihan närkästymiseen asti, omissa piireissähän hekin suurimmaksi osaksi pyörivät. Jos kävisin useammin homobaareissa niin todennäköisesti oletettaisiin että olen lesbo, mutta koska en niissä aamusta iltaan koko elämääni notku niin näin tuskin tulee käymään. Ja vaikka kävisikin niin ei se mua sen kummemmin närkästyttäis.
 
Homous on sairaus. Homous syntyy lapsuudessa ihan vanhempien vaikutuksesta. :( Onneksi jokunen homo sentään ymmärtää mennä hoitoon, liian moni luulee olevansa normaali.
Itse oon päässyt homolla elämäntyylillä hyvin eteenpäin, jos ei miehet osaa kohdella niin naiset viimestään! Turha siinä urputtaa, homot vaikuta sun elämään kuitenkaan mitenkään. ;)
 
herätkää jo
Onko vasenkätisyys sairaus? Ennen vanhaan sanottiin, että vasenkätiset joutuu helvettiin. Entä onko eriparia olevat silmät sairaus? Ennen vanhaan sanottiin että jos toinen silmä on sininen ja toinen ruskea, joutuu helvettiin. Jos olet syntyjäsi saanut jonkun piirteen, onko se sairaus? Kuka määrittelee tämän sairauden? Siinä vaiheessa, jos sairautesi loukkaa toisen ihmisen koskemattomuutta (vrt pedofilia) niin silloin se todellakin on sairaus ja VÄÄRIN! Homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Sitä on esiintynyt kautta aikojen, myös eläinmaailmassa. Koska ihmiset oikein ymmärtävät tämän? Ja lakkaavat tuomitsemasta.
 
yhyy yhyy
Onko vasenkätisyys sairaus? Ennen vanhaan sanottiin, että vasenkätiset joutuu helvettiin. Entä onko eriparia olevat silmät sairaus? Ennen vanhaan sanottiin että jos toinen silmä on sininen ja toinen ruskea, joutuu helvettiin. Jos olet syntyjäsi saanut jonkun piirteen, onko se sairaus? Kuka määrittelee tämän sairauden? Siinä vaiheessa, jos sairautesi loukkaa toisen ihmisen koskemattomuutta (vrt pedofilia) niin silloin se todellakin on sairaus ja VÄÄRIN! Homoseksuaalisuus ei ole sairaus. Sitä on esiintynyt kautta aikojen, myös eläinmaailmassa. Koska ihmiset oikein ymmärtävät tämän? Ja lakkaavat tuomitsemasta.
Ei, vasenkätisyys ei ole sairaus, se on ominaisuus :)

Homoseksuaalisuus on sukupuolinen kohdehäiriö, ei siis normaali eikä toivottava ominaisuus.

Suosittelen heräämään todellisuuteen. Uskon myös että tulevaisuudessa tutkimuksissa selvinnee lisää tämän poikkeavuuden synnystä ja mahdollisesti myös paranemiskeinoja, sillä aiheuttaahan se paljon inhimillistä kärsimystä johon olisi syytä löytääkin apua.
 
vierailija
Oletteko koskaan pohtineet, miksi jotkut vähemmistöryhmät tulevat herkkänahkaisiksi? Voisiko olla mahdollista, että sen enemmistön käytöksellä olisi jokin rooli tässä yhtälössä?
 
Oletteko koskaan pohtineet, miksi jotkut vähemmistöryhmät tulevat herkkänahkaisiksi? Voisiko olla mahdollista, että sen enemmistön käytöksellä olisi jokin rooli tässä yhtälössä?
Entä oletteko pohtineet, että myös enemmistö jossain vaiheessa tulee herkkänahkaiseksu jos on jokin vähemmistö joka tekee normaalit asiat koko aika hankaliksi?
 
Mulle on oikeasti ihan sama, että kuka nussii ketäkin, kunhan kyseessä on aikuiset ihmiset, jotka tekee asioita, mistä ne itse nauttii ja täysin vapaaehtoisesti. Pääasia, että kaikilla on oikeus rakastaa ja olla sitä mitä on.
Mä en tiedä miten kukaan enää jaksaa vauhkota tästä asiasta. Olis täälä isompiakin asoita mistä meuhkata, kuin murto- osan parinvalinnasta ja parittelutavoista.
Voisitte vaikka alkaa miettiä, miten saadaan noi mummonhakkaajat ja lapsenraiskaajat aisoihin.
 

Yhteistyössä