No niin, hyviä vinkkejä, mikä mua vaivaa?!?

  • Viestiketjun aloittaja "Lily"
  • Ensimmäinen viesti
"Lily"
Kaikki alkoi järkyttävällä krapulalla, tai niin mä sen tulkitsin. Puoli toista vuorokautta oli huono olo, oksensin jne. No, sitten meni jokunen päivä heikko-oloisena. Sitten join muutaman oluen ja taas kaamea krapula. Sen jälkeen oli kolmisen viikkoa joka päivä kuvottava olo, välillä oksentelinkin. Enkä siis todellakaan uskaltanut enää olueeseen tms. koskea. Nyt on huono olo rauhoittunut, mutta ah, tilalle tullut sitten uusi teini-ikä, näppylöitä on naama täynnä.
Lisäksi väsyttää aika lailla, nukun 10-12h yössä ja silti päivälläkin väsyttää.

Itse epäilin raskautta, mutta testi sanoi Ei. Mutta ei ole kuukautisiakaan näkynyt, kuukauden myöhässä nyt. Voiko testi muka valehdella, jos sen tekee, kun menkat myöhässä yli viikon?

Enkä nyt sitten tiedä, onko mitään järkeä mennä lääkäriin, kun menkat "niin vähän" myöhässä, nauravat ulos minut sieltä kumminkin. Olo ei tunnu mitenkään sairaalta ja olen koittanut googletella vaikka mitä, mutta en ole keksinyt, mitä tää vois olla.
 
"Lily"
on otettu kontrollissa vajaa kuukausi sitten. Niin myös maksa ja munuaiset tsekattu. Kaikki on kunnossa kokeiden perusteella. Voisiko tilanne olla muuttunut näin äkisti? Ja en tuota alkoholia ole kiskonut niin hirveästi, että myrkytystä tuskin tulisi. Ja tuon jälkeen ole uskaltanut ollenkaan, en tykkää oksennella. Kai on uusi testi tehtävä, vaikka tuon ekan kävin ihan terveyskeskuksessa tekemässä ja hoitsu sanoi, etten ole raskaana. Jotenkin vain sellainen olo, kuin silloin kun on ollut raskaana (2 krt)
 

Yhteistyössä