No niin! Nokkikaa! Ilkkukaa! (jalka-asiaa)

Mulla on kuin onkin jalassa akillesjänne osittain poikki. Puukotettavaksi joudun.

Mutta tämäkin on tietenkin mun omaa syytäni, kun olen niin helvetin tyhmä, ruma ja ilkeä. Niin ja lihava.

Kiitos ja anteeksi, paska fiilis. Vaikka hyvä tietenkin, että asia etenee.
 
"vieras"
No miksi tuosta tarttis sitten nokkia?

En tosiaan pidä sun tavasta vastata muille, sun ulkonäöstä mä en tiedä tippaakaan. Rumuudelle ei mitään voi, ilkeydelleen kyllä.

Mutta toisen sairaudelle ilkkuminen ei kyllä tuo mulle tippaakaan tyydytystä.
 
Sain heinäkuun alussa ystäväni häissä ison, takorautaisen kynttelikön kantapäilleni. Avohaava tuli. Tikattiin. Sanoin silloin heti, että jossakin hermossa tai jänteessä on jotakin vikaa, koska jalka tuntui niin oudolle, mutta kukaan ei oikein ottanut asiaa todesta.
 
saikkulainen
Voi ei! Vois ne lääkärit kuunnella vähän paremmin....
Itse tässä juuri leikkauksessa ollut ja puolikuurona, ku ei eka lääkäri millään uskonut että varmasti on jotain muuta kuin tavan korvatulehtusta :(
 
[QUOTE="vieras";24264003]Miksi teet tällaisen aloituksen?
Näinkö pitää asioista puhua jotta saa vastauksia? Parempi valitukset ja haukkumiset, kuin ei mitään?[/QUOTE]

Tuota minäkin ihmettelin. Olisi vain kertonut että jalka on siinä kunnossa,että vaatii leikkauksen,niin olisi varmasti tullut enempi positiivisia ja tsemppaavia kommentteja. Toki näin tulee enemmän kun pyytää ilkkumaan.
 
Miksi pitäisi ilkkua jos jollain on akillesjänne (melkein) poikki? Toki tuo otsikko ja aloitusviesti vähän on provosoiva, mutta koko ketjun ideaa en hoksaa?
Asiasta aikaisemmin täällä puhuin (aloitukseni oli aivan asiallinen), niin palstatohtoreiden diagnoosi oli vittumainen luonne ja huomionhaku, jalassani ei toki mitään vikaa heidän mukaansa ollut.
 
Tosi hyvä, et selvisi. Ja luojan kiitos, se on se jänne, eikä mikään selkävaiva. Huh. Nyt toivotaan, että se saadaan korjatuksi. Hyvä että vaadit vaan mennä lääkäriin, sillä mitä kauemmin joku jänne on poikki, sitä vaikeampi korjata.
 
Viimeksi muokattu:
Ajattele positiivisesti, saat muutaman viikon sairaslomaa
Yritän suhtautua positiivisesti asiaan, vaikka fiilikset ovatkin ristiriitaisia. Toki on hienoa, että asia etenee ja jalan kuntoutumisesta on edes jotakin toivoa, mutta silti leikkaus tuntuu hirmu isolle jutulle. Vaikka selväähän se on, että ei tähän mitään taikapilleriä ole, jonka syömällä jalka paranisi.
 
"vieras"
Ei sitä leikkausta jännittää kannata.
Mulla kiristettiin polvilumpio keväällä. Koko polvi avattiin vaikka aluksi olin menossa ihan vaan tähystykseen. 2kk saikkua ja 1kk tarvi pitää jalkatukea. Leikkaus meni hyvin ja toivuin nopeasti. Ainut - puoli että selvis että, ilmeisesti olen keloidi taipuvainen ja arpi on ihan jäätävä.
 

Yhteistyössä