No niin. Nyt alkoi mustia nikkejä tippumaan uudistuksen myötä. Sisään ei enää pääse entiseen malliin.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tarvikkaan. Kirjoitin vaan, että muunlaiset ovat täältä kadonneet.

Sinällään keskustelufoorumit ovat katoavaa kansanperinnettä. Ei ole enää sellaisia, joissa on ERILAISET näkökannat saavat tilaa ja asioista oikeasti keskustellaan monipuolisesti. Tämä oli sellainen joskus ehkä 10 vuotta sitten (tarkalleen en osaa sanoa).

Ja tuo, että "kirjoita sitten parempaa kontenttia". Itsellä ei ole kiinnostusta antaa tälle palstalle mitään. Silloin harvoin kun joku tänne jotain hyvää (erilaista) kirjoittaa, niin se vaietaan kuoliaaksi tai murskataan tietynlaisella paskatulvalla.
Juuri näin. Palstapesu ja monet muut tiukat tantat ja sedät pitävät tämän palstan tiukasti näpeissään. Ainut kosti on jättää heidät täysin huomiotta ja napsia vain rusinat pullasta.
 
Juuri näin. Palstapesu ja monet muut tiukat tantat ja sedät pitävät tämän palstan tiukasti näpeissään. Ainut kosti on jättää heidät täysin huomiotta ja napsia vain rusinat pullasta.
Jätä sitten jatkossa huomiotta, äläkä enää kommentoi. Miksi tunget nokkasi ketjuihin, jotka eivät sinua kiinnosta? Selitys on, että olet riidanhaluinen.
 
Tää on niin surkea foorumi, että oksat pois. Pervopersunilkkien kokoontumisasjo. Ja sitten jos ny muutama erilainen tulee, niin aika nopeesti ne kyllästyy tähän tunkkaiseen menoon. Nimenomaan sana "tunkkainen" kuvaa tätä. Seuraavat nilkit pahimpia:

Echo: uskovainen konservatiivi, todellinen ankeuttaja. Nälvii todella pahasti kaikkia, jotka eivät sovi omaan maailmankuvaan. Ja niitä on aika paljon.

Lispetti: Kuvittelee olevansa kovin erinomainen ja omaperäinen ajattelija, mutta todellisuudessa niellyt alt-right ja ryssäntrollien disinformaation sataprosenttisesti. Levittää sitten tätä ilosanomaa kuvitellen olevansa fiksukin.

M1es: Onko tosiaan ottanu uudeksi nikiksi noin idioottimaisen kuin Johnny Appleseed. Alleviivaa tunkkaista sovinismiaan.

Krut: Yhden lauseen sovinisti + kalkkeutunut konservatiivi.

Setis: No tätä vihaa jo suuri osa palstalaisistakin. Höppänä pappa, joka kuvittelee olevansa ikinuori.

Palstapesu: Persukonservatiivi. Huumoria tasan 0%. Keskustelee asiallisesti, mutta totaalisen puolueellisesti. Konservatiivit pelkkää hyvää, kaikki muu vaan huonoa.

No en jaksa muita tässä pilkata. Roosaruusa, Diogenes, Algoma jne. on ihan ok, mutta kuitenkin hekin periaatteessa on noiden tunkkaisten kavereita...
Vai että oikein alt-right.😁
Justiinsa muutama päivä sitten mua sanottiin vassariks.

Ymmärrän kyllä että yrität lokeroida minut kiivaasti johonkin, miten muuten pääsisit syyttelemään minua jostakin tai kertomaan mitä mieltä asioista olen.🤷‍♀️

Mitäpä jos sinä aloittaisit hyväksymään sen, että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielipiteineen…
Ei kannata yrittää turhaan lokeroida - menee kuitenkin pieleen.🤷‍♀️
 
Vai että oikein alt-right.😁
Justiinsa muutama päivä sitten mua sanottiin vassariks.

Ymmärrän kyllä että yrität lokeroida minut kiivaasti johonkin, miten muuten pääsisit syyttelemään minua jostakin tai kertomaan mitä mieltä asioista olen.🤷‍♀️

Mitäpä jos sinä aloittaisit hyväksymään sen, että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielipiteineen…
Ei kannata yrittää turhaan lokeroida - menee kuitenkin pieleen.🤷‍♀️
ero äärioikeiston ja äärivasemmiston välillä on ohut ku perhosen siipi
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
Juuri näin. Palstapesu ja monet muut tiukat tantat ja sedät pitävät tämän palstan tiukasti näpeissään. Ainut kosti on jättää heidät täysin huomiotta ja napsia vain rusinat pullasta.
Luutatäti hutkii taas luudallaan pois palstalta itselleen epämiellyttävää kirjoittajaa. Hän itse tuuttaa tekstiä solkenaan ja moittii harmaina kirjoittajia ilmatilan loukkauksista.
 
vierailija
Luutatäti hutkii taas luudallaan pois palstalta itselleen epämiellyttävää kirjoittajaa. Hän itse tuuttaa tekstiä solkenaan ja moittii harmaina kirjoittajia ilmatilan loukkauksista.
Ei hän onnistu siinä.

Tekee vaan itsensä naurettavaksi ja myös säälittäväksi moniongelmaiseksi.

Onhan sitä räyhäämistään jatkunutkin jo turhan pitkään.
 
vierailija
Vai että oikein alt-right.😁
Justiinsa muutama päivä sitten mua sanottiin vassariks.

Ymmärrän kyllä että yrität lokeroida minut kiivaasti johonkin, miten muuten pääsisit syyttelemään minua jostakin tai kertomaan mitä mieltä asioista olen.🤷‍♀️

Mitäpä jos sinä aloittaisit hyväksymään sen, että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielipiteineen…
Ei kannata yrittää turhaan lokeroida - menee kuitenkin pieleen.🤷‍♀️
No en mä sua mihinkään poliittiseen lokeroon laita. Oot sen verran sekava "itseoppinut" ajattelija, että poimit noita huuhaa-rusinoita monista eri pullista. Eli sun poliittiset mielipiteet ovat aika tuuliviiriä, mutta tietyt peruspohjavirrat siellä on aina.
 
vierailija
Vai että oikein alt-right.😁
Justiinsa muutama päivä sitten mua sanottiin vassariks.

Ymmärrän kyllä että yrität lokeroida minut kiivaasti johonkin, miten muuten pääsisit syyttelemään minua jostakin tai kertomaan mitä mieltä asioista olen.🤷‍♀️

Mitäpä jos sinä aloittaisit hyväksymään sen, että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielipiteineen…
Ei kannata yrittää turhaan lokeroida - menee kuitenkin pieleen.🤷‍♀️
Sinulla tuntuu olevan melkoinen fiksaatio siihen, että sinua ei saisi lokeroida. No ei sitten lokeroida.

Minä hyväksyn vallan mainiosti sen, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Tosin missä menee raja jos esim. ajattelee, että tietyt mielipiteet ovat yhteiskunnalle haitallisia? Tai etenkin niiden toteuttaminen?

Käsittääkseni et vaikuta politiikassa, etkä oikein missään muuallakaan. Joten siinä suhteessa en ole kovin huolissani sinun mielipiteistäsi. Annat äänen varmaan jollekkin pellepuolueelle tai sitten et kellekkään. No ei se kovin vaarallista ole. Susta olisi varmaan paljon pahempaankin.
 

Yhteistyössä