no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

M42
Anteeksi mä unohdin, ettei palstajumalien @AivanSama , @.... ja heidän hännystelijöidensä kanssa saa olla eriävää mieltä. Pitäkää tunkkinne, mulla e oo koko päivää tuhlattavaksi teidän lapsellisuuksiin. Ei oikeasti uskois, että joku viihtyy tuollaisten seurassa.
 
Viimeksi muokattu:
Nubie suutahti :(
Voi häntä.

Anteeksi mä unohdin, ettei palstajumalien @AivanSama , @.... ja heidän hännystelijöidensä kanssa saa olla eriävää mieltä. Pitäkää tunkkinne, mulla e oo koko päivää tuhlattavaksi ämmien lapsellisuuksiin. Ei oikeasti uskois, että joku viihtyy tuollaisten seurassa.

1) kukaan ei voi olla kanssani koskaan samaa mieltä, vaan esittävät olevansa ainoastaan siksi, että hännystelevät?
2) entä jos minä ja pistepirkko ollaan erimieltä? Miten ne hännystelijät sitten, onko kummallakin omansa?
3) Ämmä? Oikeasti, eikö mitään omaperäisempää ja luovempaa?
4) Kyllä minä vaan viihdyn itseni kanssa. Olen ihan mahtava tyyppi. Ikävä kyllä sinä et ehkä kuulu siihen porukkaan, joka pääsisi nauttimaan seurastani ja sekös sinua oikeasti kismittää.

Ei vaan, ihan oikeasti, sun pitäisi ennenkaikkea tarkastella omaa toimintaasi. Ensin sä tulet tänne jeesustelemaan takki auki ja kertomaan miten ja mistä muiden tulee puhua. Sitten kun sulle vähän naljaillaan asiasta, niin loukkaannut verisesti ja lähdet touhuun mukaan, sitten kun sut rökitetään siinä mennentullen, niin pahoitat mielesi ja haukut jotakuta muuta lapselliseksi ämmäksi? ettei nyt vaan olisi päässyt käymään niin ikävästi, että se kalikka kalahti omaan nilkaan ja lujaa?
 
  • Tykkää
Reactions: .....
M42
Mä vaan sanoin mielipiteeni itseään jumalina pitävistä. Ja siitä, että mielipiteitä sanotaan faktaksi...

Mä olen kokoajan kannattanut Niinistöä, jos joku ei kestä vaalitulosta, niin kyllä se on joku ihan muu kuin mä.
 
Alkoi siitä kun "joku" sanoi Haavistoa äänestäneitä jälkeenjääneiksi. Korjasi myöhemmin että Haavistoa äänestäneet ovat vieläkin typerämpiä kuin jälkeenjääneet
No pahoittelut, mutta moni heistä tosiaan vaikuttaa hiukan yksinkertaisilta. Jos perustelut pressan valinnalle on "se on hyvä tyyppi"-tasoa, niin ei siitä millään kauhean älykästä kuvaa ihmisestä saa.
 

Yhteistyössä