No nyt se pauke sitte alako...

Alkoi juu. :) Mä mietin, että onkohan tuo pauke liian kovaa ja pelottavaa 8kk vauvalle. Uskaltaisko vielä käydä iltakävelyllä. Voipi olla, että menee tämäKIN vuodenvaihde sisällä. Viime vuonna olin raskaana ja aivan liian väsynyt lähtemään minnekään.
 
Alkoi juu. :) Mä mietin, että onkohan tuo pauke liian kovaa ja pelottavaa 8kk vauvalle. Uskaltaisko vielä käydä iltakävelyllä. Voipi olla, että menee tämäKIN vuodenvaihde sisällä. Viime vuonna olin raskaana ja aivan liian väsynyt lähtemään minnekään.
Hui, mä en uskaltais ikinä ulos uutena vuotena, en ikinä :D Riippuu varmasti vauvasta pelkääkö vai ei, mutta jos paukuttelu on kauhee lähellä niin ei se hyvää kyllä tee.
 
Hui, mä en uskaltais ikinä ulos uutena vuotena, en ikinä :D Riippuu varmasti vauvasta pelkääkö vai ei, mutta jos paukuttelu on kauhee lähellä niin ei se hyvää kyllä tee.
Tuo kyllä pelkää kovia ääniä, joten parempi pysyä sisällä ja laittaa poika ajoissa nukkumaan. Itse tykkäisin käydä kävelyllä myöhään, jospa sitten tulevina vuosina. :)
 
ei pauku mikhään. varhmaan naapurissa pojat ampuvat muutamat raketit ja son siinä. ruottalaiset alottavat ylheensä 9 maissa, niilä on komeammat raketit ku suomenpuolella :)

ainoa mikä ärsyttää on ku koirat rähjää raketeille. ei ole paukkuarkoja mutta luulevat pääsevänsä mettälle ku paukkuu...murr!
 
Paukkeeseen tai raketteihin voi liittyä traumoja tai erittäin pahoja muistoja. Kuinka joku aikuinen ihminen voi nauraa toisen pelolle? :)
Niinpä. Moni pelkää esimerkiksi pimeää. Onko se sulla tosiaan PELKO, jota tunnet, vai ahdistutko, kuten miekin? Oon tässä miettinyt, mikä siinä on, että ahdistaa ja masentaa, mutten tiedä itsekään. Tulee kai jotenkin tunne lopullisuudesta. Yksi vuosi takana taas ja kohti hautaa mennään? En tiiä.
 
Niinpä. Moni pelkää esimerkiksi pimeää. Onko se sulla tosiaan PELKO, jota tunnet, vai ahdistutko, kuten miekin? Oon tässä miettinyt, mikä siinä on, että ahdistaa ja masentaa, mutten tiedä itsekään. Tulee kai jotenkin tunne lopullisuudesta. Yksi vuosi takana taas ja kohti hautaa mennään? En tiiä.
Jaa-a, loppuen lopuksi pelon ja ahdistuksen välinen raja on niin vaikea erottaa. Pelkoa enemmän silti sanoisin olevan, juurikin nuiden paukkeeseen liittyvien äänien takia.
 

Yhteistyössä