No ostatko itsellesi 90e tai yli vaatteita??

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
No en osta!! Ostan omia vaatteita lähinnä kirppareilta tai kierrätyskekuksesta, vakaumuksellisista syistä. Ja saan paljon ilmatteeks muilta kun moni heittäisi pois täysin käyttökelpoista tavaraa.

Tänä talvena ostin yhdet nahkakengät, bootsit, alehintaan 45?. On vissiin ainoa ostos yli 20? mitä itse ittelleni oon tehny viimeisen vuoden aikana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kestääkö 200 euron farkut kulutusta enemmän kuin 20 euron farkut? :eek:
Sanoinko mä jossakin niin...? Hmm.
No et- mistä päättelit että on sulle kohdennettu?
Joku vaan pohti farkkujen hintoja- että maksavat noin 200,- ja kertoi panostavansa enemmän kestävään laatuun.
Minä siitä sitten pohtimaan että kun on farkuista kyse, niin kestääkö kalliit halpoja paremmin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kestääkö 200 euron farkut kulutusta enemmän kuin 20 euron farkut? :eek:
Sanoinko mä jossakin niin...? Hmm.
No et- mistä päättelit että on sulle kohdennettu?
Joku vaan pohti farkkujen hintoja- että maksavat noin 200,- ja kertoi panostavansa enemmän kestävään laatuun.
Minä siitä sitten pohtimaan että kun on farkuista kyse, niin kestääkö kalliit halpoja paremmin?
Ok ;)
 
vieras
Takista maksaisin, en muusta yksittäisestä vaatteesta.

20e farkut on kestäneet - no yksiäkään en ole vielä puhki kuluttanut. Samoin 10e paidat on ihan hyvänä pysyneet. Trikoomekot sen sijaan, sen tietää että nyppyyntyvät herkemmin kuin kunnon materiaalista tehdyt kalliimmat...
 
o-ou...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä maksan helpostikin. Talvitakki oli 400 ? ja kenkiä ei paljon alle 100? saa, farkutkin maksaa lähemmäs 200? nykyään. Toisaalta sitten ostan enemmin laatua, mikä ehkä maksaa hiukan enemmän, mutta kestää käytössä myös pidempään.
siis farkut 200... huh... Mun farkut maksoi alessa jotain 12 euroo ja ovat mua palvelleet jo aika monta vuotta ja usein niitä käytän!!
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kallein vaate minkä olen ostanut, oli 400 euron jakkupuku. Nyt en kyllä enää ostais kun on lapsukainen, menee muuhunkin :D Mut sillon ostin kun olin lapseton ja töitä varten sen ostin.
mun kallein "vaate" oli hààpukuni 1600 euroa. mutta musta on hienoa kun joskus lòytàà halpisjuttuja, esim farkut 15 euroa yms, pààasia ettà istuu hyvin. ennen ostin kalliimpia vaatteita (jakkupukuja yms). vàhemmàn ja parempaa. nyt enemmàn ja halvempaa (sitten vanhat ei muuta kun kirpparille). kenkàostoksissa en vielàkààn tingi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kallein vaate minkä olen ostanut, oli 400 euron jakkupuku. Nyt en kyllä enää ostais kun on lapsukainen, menee muuhunkin :D Mut sillon ostin kun olin lapseton ja töitä varten sen ostin.
mun kallein "vaate" oli hààpukuni 1600 euroa. mutta musta on hienoa kun joskus lòytàà halpisjuttuja, esim farkut 15 euroa yms, pààasia ettà istuu hyvin. ennen ostin kalliimpia vaatteita (jakkupukuja yms). vàhemmàn ja parempaa. nyt enemmàn ja halvempaa (sitten vanhat ei muuta kun kirpparille). kenkàostoksissa en vielàkààn tingi....
Mä löysin ennen mulle sopivia farkkuja 29e kappale. Sitten se liike lopetti ja nyt taas sopivat farkut on 80-200e :(
 

Yhteistyössä