No se on minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, eikä kukaan muu

mii
Mun sisko on ollut kohta vuoden lakossa. Löi kaverinsa kanssa sen verran isosta summasta vetoa, että kumpikaan ei takuulla lankea. Se, joka ensin lipsahtaa lakosta, maksaa toiselle koko summan puhtaana käteen.
Mun sisko ei ole ikinä liikkunut eikä urheillut, tupakoimisen tilalta alkoi lähteä lenkille ja kesällä juoksi jo puolimaratonin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Hatunnoston arvoinen suoritus =). Onko ollut hirmu hankalaa? Oletko käyttänyt nikotiinipurkkaa tms?
*miettii, miten saisi miehensä vieroitettua röökistä*

Itseasiassa tämä on ollut yllättävän helppoa.Mutta sen huomasin että lakkoa pitää itse oikeasti haluta niin se onnistuu.Siis onhan mulle aina kaikki valistanu kuinka ihanaa on olla polttamatta, mutta en mä sitä kuunnellut kun en halunnut.Tupakointi on tapa.Siis mä olin tottunut että kahvinjuonnin jälkeen tupakalle, oli vaikea olla menemättä.Mutta kun keksin siihen tilalle muuta tekemistä niin asia unohtui.

Nikotiinikorvaus tuotteita en ole käyttänyt.Tai osti mun mies mulle Nicorette purkkaa mutta yhden purkkatyynyn maistoin ja heitin sitten pois koska se oli tosi pahaa :x siis en vain pystynyt syömään sitä.Enkä ole sitten mitään muutakaan kokeillut, hyvin olen pärjännyt ilman.Mä luulen että se pitää vain kokeilla mikä korvaushoito itselle sopii.Onhan niitä paljon.

Toivottavasti saat miehesi lopettamaan sauhuttelun mutta kannattaa muistaa että turha painostaminen ei auta asiaa.
 

Yhteistyössä