no se uusi tukka...ei ihan sellainen kun piti mutta tykkään :)

"Miikka"
Miten vanha olet ? Anteeksi, mutta miejän kaupan asiakkailla, jotka on 50+ on tollanen kampaus.
Ja tosiaan iho näyttää siltä, että tupakki ja alkoholi maittaa.
En tarkita pahalla., mutta sen vaan huomaa!
 
"Nina"
Olet juuri sellainen hampsuinen pöhöttynyt kotiäiti joita aina olen kuvitellutkin täällä paljon olevan. Ei todella uskoisi, että olet juuri tullut kampaajalta. Ennemminkin luulisi tuon kuvan olevan jostain 80-luvulta peräisin.
 
[QUOTE="Miikka";24900236]Miten vanha olet ? Anteeksi, mutta miejän kaupan asiakkailla, jotka on 50+ on tollanen kampaus.
Ja tosiaan iho näyttää siltä, että tupakki ja alkoholi maittaa.
En tarkita pahalla., mutta sen vaan huomaa![/QUOTE]

no kyllähän se tupakki maistui noin 30 vuotta sitten ja alkoholikin on tasan kaksi kertaa maistunut tänä vuonna, vähentää pitäisi kyllä ehdottomasti :D
 
[QUOTE="Nina";24900243]Olet juuri sellainen hampsuinen pöhöttynyt kotiäiti joita aina olen kuvitellutkin täällä paljon olevan. Ei todella uskoisi, että olet juuri tullut kampaajalta. Ennemminkin luulisi tuon kuvan olevan jostain 80-luvulta peräisin.[/QUOTE]

mariliiko se siellä taas, onko se viini alkanut maistua jo viikollakin ?? Laita nyt ihmeessä itsestäsi se kuva sieltä 70-luvun alusta jolla pyrit Seuran aurinkotyttö kisaan (tunnetulla menestyksellä) !!!
 
----
[QUOTE="Nina";24900243]Olet juuri sellainen hampsuinen pöhöttynyt kotiäiti joita aina olen kuvitellutkin täällä paljon olevan. Ei todella uskoisi, että olet juuri tullut kampaajalta. Ennemminkin luulisi tuon kuvan olevan jostain 80-luvulta peräisin.[/QUOTE]

Peesailen. Eilen jossain ketjussa sanoinkin aloittajalle hänen tyylinsä olevan vanhanaikainen, eikä kampaajallakäynti päivittänyt sitä näköjään yhtään. Vähän keventynyt yleisilme, mutta silti hompsuinen ja kasari.
 
"meriska"
[QUOTE="Nina";24900243]Olet juuri sellainen hampsuinen pöhöttynyt kotiäiti joita aina olen kuvitellutkin täällä paljon olevan. Ei todella uskoisi, että olet juuri tullut kampaajalta. Ennemminkin luulisi tuon kuvan olevan jostain 80-luvulta peräisin.[/QUOTE]

Miksi olet noin ilkeä???
 
"meriska"
Peesailen. Eilen jossain ketjussa sanoinkin aloittajalle hänen tyylinsä olevan vanhanaikainen, eikä kampaajallakäynti päivittänyt sitä näköjään yhtään. Vähän keventynyt yleisilme, mutta silti hompsuinen ja kasari.
Höpöhöpö!! Tosi kivat hiukset, olet vaan kateellinen, itselläsi tietysti jotkut hiirenharmat ja ohuet hiukset:)
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Peesailen. Eilen jossain ketjussa sanoinkin aloittajalle hänen tyylinsä olevan vanhanaikainen, eikä kampaajallakäynti päivittänyt sitä näköjään yhtään. Vähän keventynyt yleisilme, mutta silti hompsuinen ja kasari.
Pöh, mun mielestä tää sopii ap:lle tosi hyvin. Mieskin oli samaa mieltä ku näytin hälle nää kuvat :) Kerrankin kampaaja osannut asiansa. Kävispä mul yht hyvä tuuri ku uskaltaudun joskus menemään :p
 
Peesailen. Eilen jossain ketjussa sanoinkin aloittajalle hänen tyylinsä olevan vanhanaikainen, eikä kampaajallakäynti päivittänyt sitä näköjään yhtään. Vähän keventynyt yleisilme, mutta silti hompsuinen ja kasari.
Niin voi olla hyvinkin kasaria tämäkin, niinhän se muoti aina kertautuu, aika paljon samantapaisia kuontaloita näin kun selailin kampaajalla ollessani alan lehtiä, kovasti tuntuu kasari olevan muodissa, koska lehdet olivat uusia :)
Mutta se nyt on sama vaikka sinä et tykkää, se riittää että minä itse tykkään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;24900289:
Voi jeesus teidän kommentteja, miksi aina pitää arvostella asioita joista ei edes ole puhetta.

Minusta malli on hyvä ja sopii kantajalleen.
Mikä sävy sulla on hiuksissa, vai onko ihan aito ja oma väri?
Siinä on sellaisia kuparinpunaisia raitoja, huoneeseen paistoi kuvanotto- hetkellä aurinko, se ei ole ihan noin punainen :) Kampaaja sen värin sekoitti, en tiedä mitä väriä käytti :)
 

Yhteistyössä