No voi p*rkkele!

Mä ymmärrän ettei kaikki halua sukuhäitä, vaan pienet kaverihäät. Se on ihan ookoo.

Mutta j*kolauta se ei men mun jakelun että siitä ei voi edes kertoa, että on menossa tai on mennyt.:mad:
Se miksi nyt kiehun raivosta on äitini. Äitini siskon tyttö meni naimisiin tässä hiljattain. Äitini sisko eli tätini ei voinut mainita asiasta siskolleen, että hänen siskon tyttönsä on menossa naimisiin.

Vit*u nyt mä joudun kestämään kaiken sen paskan minkä äiti kaataa mulle tonkiessaan palkokasvia nenustaan.
 
"vieras"
noh, suku on pahin :D

en minäkään saanu tietää että läheinen serkkutyttö oli menossa naimisiin, kuulin vasta pari kuukautta häiden jälkeen. hieman kyllä sydäntä kirveli koska oltiin lapsena kun paita ja peppu mutta olen jättäny asian taakseni.

enemmän kirveli hyvän ystävän naimisiinmeno: eivät ilmottaneet mitään ja pari kuukautta häiden jälkeen tuli kortti jossa kertoivat naimisiinmenosta ja siitä että lahjoja eivät tarvitse mutta rahaa voi laittaa tilille. joo. mun mielestä se oli aika törkeetä!
 
anteeks mut
Mä taas en ymmärrä että miks pitäis kertoo :O Ei se kai kuulu kenellekään meneekö naimisiin vai ei. Se on niiden kahden välinen asia ja he päättää kertooko ja kelle.
Älä ole lapsellinen.
 
Mä taas en ymmärrä että miks pitäis kertoo :O Ei se kai kuulu kenellekään meneekö naimisiin vai ei. Se on niiden kahden välinen asia ja he päättää kertooko ja kelle.
Älä ole lapsellinen.
En ole lapsellinen. Sinänsä ihan sama, mutta mun äidille tämän tytön tädille ei kerrottu asiasta mitään. Mä joudun nyt kärsimään siitä, kun mutsi rutisee mulle siitä seuraavat kolme kuukautta. Näin kävi viimeksikin kun äitini siskot veivät ukkini syntymäpäivä päivälliselle eivätkä kertoneet äidilleni.
Mä olen v*ttuuntunut siitä että asioita tehdään "seläntakana" (näissä tapauksissa mutsini ) ja sitten niistä kuullaan kauttarantain.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;24023504:
En ole lapsellinen. Sinänsä ihan sama, mutta mun äidille tämän tytön tädille ei kerrottu asiasta mitään. Mä joudun nyt kärsimään siitä, kun mutsi rutisee mulle siitä seuraavat kolme kuukautta. Näin kävi viimeksikin kun äitini siskot veivät ukkini syntymäpäivä päivälliselle eivätkä kertoneet äidilleni.
Mä olen v*ttuuntunut siitä että asioita tehdään "seläntakana" (näissä tapauksissa mutsini ) ja sitten niistä kuullaan kauttarantain.
No onko äitis semmonen, joka tunkee paikalle sitten kutsumatta, jos vaan on tietoinen, että jossain juhlitaan? Tulee vähän semmonen fiilis, jos useinkin jättävät äidilles kertomatta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;24023504:
En ole lapsellinen. Sinänsä ihan sama, mutta mun äidille tämän tytön tädille ei kerrottu asiasta mitään. Mä joudun nyt kärsimään siitä, kun mutsi rutisee mulle siitä seuraavat kolme kuukautta. Näin kävi viimeksikin kun äitini siskot veivät ukkini syntymäpäivä päivälliselle eivätkä kertoneet äidilleni.
Mä olen v*ttuuntunut siitä että asioita tehdään "seläntakana" (näissä tapauksissa mutsini ) ja sitten niistä kuullaan kauttarantain.


Mitä sun äitisi sulle niistä rutisee, mariskoon siskolleen tai siskontytölle. Vaikka ei tuossa mitään marisemista minusta ole.
 
[QUOTE="vieras";24023571]No onko äitis semmonen, joka tunkee paikalle sitten kutsumatta, jos vaan on tietoinen, että jossain juhlitaan? Tulee vähän semmonen fiilis, jos useinkin jättävät äidilles kertomatta..[/QUOTE]

Välimatkaa reilu 300 kilsaa. Että ei siellä "maalla" turhaan reissata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;24024440:
Pitää tulla hakemaan heinäkuussa sieltä pelloilta heinää korviin (pakollinen anoppi vierailu ).
HEinäkuussa????

Kai sä nyt jotain persiljaa voit ostaa vaikka kaupasta, voikukkaakin kasvaa ihan joka kivenkolosta asfalttiviidakossakin.
Pumpulikin käy kyllä.
 
Me päätettiin että mennään naimisiin (maistraatissa) eikä me ajateltu ainakaan kenellekään kertoa.
Toki kun tulee puheeksi tms. mutta tuntuis typerälle jotenkin ihmisille ilmoittaa siitä kun ei kuitenkaan kutsuta niitä häihin.
 

Yhteistyössä