Noidan käsikirja-9v nauroi kippurassa eikä meinannut uskoa

Että äiti (ja äidin koko sukupolvi!) valvoi öitä mokoman opuksen takia :ninja::alien:
. Emme me pelanneet kännyköillä mitään grannyjä ,vai mikä se zombiemummo nyt on . Kasarikersat oli nynnyjä .D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Se saakelin sininen pää! Ja ikkunasta tuijottava nunna. Oli pelottavaa mennä yöllä vessaan tai katsoa illalla ikkunoihin, kun ei tiennyt mitä näkyy. Kaveri vielä sai sen kirjan omaksi ja luki sitä ääneen ! :eek:
 
vierailija
Muistan aina sen sateisen hämärän illan 88 tai 89 kun lainasin minäkin tämän Kirjan Josta Kaikki Puhuivat, olin 8 tai 9 vuotias. Kävelin kotiin jossa ei ollut vielä ketään, oti jugurtin ja avasin kirjan. Kun vanhemmat tulivat kotiin koko talossa oli täysvalaistus :D Oli se hurja kirja!
 
r0s
Niih. Vähän niiko se, että mä pelästyn yhä jos olen kellarissa yksin kun pannu hurahtaa päälle. Ja lapsien mielestä Painajainen Elm Streetillä leffa (eivät viitsineet jatko-osia katsoa) oli lähinnä tylsä.

:oops:
 
vierailija
Fiilistelijäille, kaikki safiiri ja teräs jaksot voi katsoa juutuubissa.

Mulle se juttu 70-80 luvulla oli avaruusasema alfa. Sillon oli myynnissä jopa alva purkkaa, kerna keräilykortti.

Yle nerokkaana kuitenkin analysoi sarjan aivan liian ahdistavaksi nuorille ja se lopetettin.

Tämäkin sarja juutuubissa ja ekan kauden sai aikoinaan jopa anttillasta alelaarista hintaan 5 euroa :) R.I.P anttila :(
 
hippihemuli
Minun piti piilottaa Noidan käsikirja ja Pikku vampyyrit vintille, omasta huoneesta äiti olisi voinut löytää ne ja olisin joutunut palauttamaan samantien. Vintillä äiti ei käynyt hämähäkkien takia, joten sinne piilotin kirja-aarteeni erään hyllykön taa :D Teininä en suostunut enää piilotteluun ja meillä oli hirveitä riitoja mm Stephen Kingistä.
 
Aqela
Fiilistelijäille, kaikki safiiri ja teräs jaksot voi katsoa juutuubissa.

Mulle se juttu 70-80 luvulla oli avaruusasema alfa. Sillon oli myynnissä jopa alva purkkaa, kerna keräilykortti.

Yle nerokkaana kuitenkin analysoi sarjan aivan liian ahdistavaksi nuorille ja se lopetettin.

Tämäkin sarja juutuubissa ja ekan kauden sai aikoinaan jopa anttillasta alelaarista hintaan 5 euroa :) R.I.P anttila :(
Katsoin myös alfaa. Se ei ollut pelottava.
 
Niih. Vähän niiko se, että mä pelästyn yhä jos olen kellarissa yksin kun pannu hurahtaa päälle. Ja lapsien mielestä Painajainen Elm Streetillä leffa (eivät viitsineet jatko-osia katsoa) oli lähinnä tylsä.

:oops:
Painajainen Elm Streetin ensimmäinen osa oli aivan järkyttävä sillon kun sen näin, vieläkin kammoan koko leffaa...
 

Yhteistyössä