noista miljonääri äideistä..

  • Viestiketjun aloittaja ähhää
  • Ensimmäinen viesti
ähhää
Että pisti vaan silmään et aikamoisia uusnousukkaita/nobodyja taitavat olla..
Eihän niissä juhlissakaan KUKAAN jutellut heille, nää istuivat kahdestaan jossain nurkassa.
Ja se että kuka oikeesti nykyaikana enään ostaa turkiksia?! paitsi räppärit..
Jotenkin odotin ohjelmalta "enemmän", tää olikin vaan tosi säälittävä julkisuudenhaku yritys..
Taas yks tylsä tositv ohjelma..
 
Onneks meillä ei näy Ava vaikka plus-pkt onkin.
Ei vois vähempää kiinnostaa!
Ennemmin kahtosin sarjaa "köyhät äidit" jossa tätit kiertelis kirpputoreilla löytöjä tekemässä,se ois sentäs oikeeta elämää:saint:
 
[QUOTE="kuula";22091357]Tulee Liviltä. :)
Eniten mua häiritsi se juontaja, aaargh sitä piipitystä ja pississönkötystä...[/QUOTE]

Ihanpa sama,ei näy Livikään;).
Saati jotta ois aikaa moisia ohjelmia seurata,mainos jo hirvitti ihan riittävästi: /
 
"vieras"
Mua kävi lähinnä huvittamaan toisen kommentti et "vois jestas mitä hulinaa oli taas aamulla... en ymmärrä miten jotkut äidit voi yksin pärjätä kahden lapsen kanssa. pakko kyllä päästä pariks päiväks lomalle"
niin... joillekin kun ne omat pienet rakkaat on tärkeämpiä kun juhliminen vip-tiloissa ja auringonotto. Oishan se toki kivaa jos rahaa olisi itsellä enemmän käytössä mutta en kuitenkaan vaihtaisi elämääni heidän elämäänsä.
 
"vieras"
Mies sanoi lukeneensa eilisestä lehdestä että sen tumman naisen mies on jo viisi ketaa hakenut vaimostaan eroa mutta paperit vedetty aina viime hetkellä pois. Ja taisi olla sen vaalean naisen mies joka kuoli. Mua jotenkin ärsytti se ettei lasten isistä/naisten aviopuolisoista puhuttu koko ohjelmassa mitään.
Ja kuten joku jo mainitsi niin se selostajamies oli harvinaisen ärsyttävä... äänen perusteella tais olla se yks homomies joka oli jossain ohjelmassa missä stailattiin suomalaismiehiä?!
 
[QUOTE="vieras";22091736]Mies sanoi lukeneensa eilisestä lehdestä että sen tumman naisen mies on jo viisi ketaa hakenut vaimostaan eroa mutta paperit vedetty aina viime hetkellä pois. Ja taisi olla sen vaalean naisen mies joka kuoli. Mua jotenkin ärsytti se ettei lasten isistä/naisten aviopuolisoista puhuttu koko ohjelmassa mitään.
Ja kuten joku jo mainitsi niin se selostajamies oli harvinaisen ärsyttävä... äänen perusteella tais olla se yks homomies joka oli jossain ohjelmassa missä stailattiin suomalaismiehiä?![/QUOTE]

se ex-mies oli hakenu eroa 5 kertaa ja ovat eronneet 2009.tää on uus mies jonka kanssa tuolla asuu.tiedä sitten kumpi on niitten kaksospoikien isä??
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22091736]Mies sanoi lukeneensa eilisestä lehdestä että sen tumman naisen mies on jo viisi ketaa hakenut vaimostaan eroa mutta paperit vedetty aina viime hetkellä pois. Ja taisi olla sen vaalean naisen mies joka kuoli. Mua jotenkin ärsytti se ettei lasten isistä/naisten aviopuolisoista puhuttu koko ohjelmassa mitään.
Ja kuten joku jo mainitsi niin se selostajamies oli harvinaisen ärsyttävä... äänen perusteella tais olla se yks homomies joka oli jossain ohjelmassa missä stailattiin suomalaismiehiä?![/QUOTE]

Niin haki, mutta lopulta vei prosessin loppun asti ja ero astui voimaan muistaakseni toukokuussa 2009. Luin minäkin sen jutun. Nämä pienet kaksoset ovat siis exän ja Ninalla jo uusi "liikemiespoikaystävä" kierroksessa. Nettikirjoittelujen mukaan uudella miehellä olisi kuitenkin suomessa venäläinen vaimo (mies itsekin venäläinen?)... Ei ota selvää noista touhuista.
 
lomaa
[QUOTE="vieras";22091712]Mua kävi lähinnä huvittamaan toisen kommentti et "vois jestas mitä hulinaa oli taas aamulla... en ymmärrä miten jotkut äidit voi yksin pärjätä kahden lapsen kanssa. pakko kyllä päästä pariks päiväks lomalle"
niin... joillekin kun ne omat pienet rakkaat on tärkeämpiä kun juhliminen vip-tiloissa ja auringonotto. Oishan se toki kivaa jos rahaa olisi itsellä enemmän käytössä mutta en kuitenkaan vaihtaisi elämääni heidän elämäänsä.[/QUOTE]

Kuinka moni täällä uskaltaisi sanoa tuon ääneen tv:ssä? Haluaa lomaa lapsista?? Montakohan päivää hän oli niitä hoitanut? Moni täällä varmaan haaveilee päinvastoin lomasta lasten kanssa!
 

Yhteistyössä