Nollasin aivot, ja katsoin molemmat jaksot teiniäideistä.

heippa sullekkin
Sua tuntuu kiehtovan muutama asia tässä elämässä poikkeuksellisen paljon.

-Teiniäidit
-Nettikirppikset ja maksut lapsilisäpäivänä
-Me&I vaatteet

Kovasti vähättelet kaikkia noita, mutta kuitenkin jokatoinen päivä jostain noista vauhkoat.
 
Sua tuntuu kiehtovan muutama asia tässä elämässä poikkeuksellisen paljon.

-Teiniäidit
-Nettikirppikset ja maksut lapsilisäpäivänä
-Me&I vaatteet

Kovasti vähättelet kaikkia noita, mutta kuitenkin jokatoinen päivä jostain noista vauhkoat.
se, että mulla on tällä hetkellä köyhä elämä, ei tarkoita sitä, että olisin noita asioita vähätellyt.
 
heippa sullekkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27302287:
se, että mulla on tällä hetkellä köyhä elämä, ei tarkoita sitä, että olisin noita asioita vähätellyt.
No kyllä vähän semmoinen kuva on tullut että katsot nenänvartta pitkin. Ei siinä mitään, mutta kummasti kuitenkin jaksat vaivata päätäsi niillä asioilla. Päivästä toiseen...

Mutta okej, jos niin sanot niin selvä.
 
No kyllä vähän semmoinen kuva on tullut että katsot nenänvartta pitkin. Ei siinä mitään, mutta kummasti kuitenkin jaksat vaivata päätäsi niillä asioilla. Päivästä toiseen...

Mutta okej, jos niin sanot niin selvä.
hmm.. Noh, en katso miikkareita, niitä vaatteita siis pitkin nenänvartta, katson kummissani niitä äitejä, jotka on kehittäneet pakkomielteen niihin vaatteisiin. Samaan syssyyn liittyy maksu lapsilisäpäivänä...tarviiko vaatetta ostaa, jos mennään kuun toista päivää, ja kysytään maksuaikaa 3e jutulle? Ja teiniäidit....ryhmä äitejä, joita en todellakaan, missään tilanteessa, katso pitkin nenänvartta. Ihmetellen katson niitä eukkoja, jotka mollaavat lapsia, jotka kuitenkin parhaansa yrittävät...
 
"mama"
Katsoin juuri toisen jakson.

Ainut häiritsevä asia oli tää Jami. Makaa vaan eikä evääkään liikauta. Tosin, eihän tuo klippi nyt ihan koko totuutta kerro, mutta kuitenkin. Ja tässä oli lisänä vielä joku pettämishommakin kai?
Tosiaan, Tanjan isä ja veli olivat hyviä tyyppejä :)

Teyan ristiäisissä ärsytti Teyan pikkukakaramainen naureskelu kastetilaisuudessa...
 
hohhoi
Oikeesti. Miks PITÄSKÄÄN olla yhtään mitään paheksuttavaa? Tuskinpa sen takia on tuo ohjelma olemassa että siitä pitäs ns. oikean ikäisten äitien etisä jotain negatiivisia asioita ja kummasteltavaa tai järisyttävää. Uskomatonta!Teiniäidit on ihan yhtä hyviä äitejä kun jotkut 40-kriisiä potevat.
 
Oikeesti. Miks PITÄSKÄÄN olla yhtään mitään paheksuttavaa? Tuskinpa sen takia on tuo ohjelma olemassa että siitä pitäs ns. oikean ikäisten äitien etisä jotain negatiivisia asioita ja kummasteltavaa tai järisyttävää. Uskomatonta!Teiniäidit on ihan yhtä hyviä äitejä kun jotkut 40-kriisiä potevat.
Jengi on paheksunut ko. ohjelman äitejä esim. tällä palstalla ihan täysillä, joten tottakai odotin että jotain paheksuttavaa olisi.

Muttei ollut. Paitsi se makaava mato.
 
Mäkin repeilin sille pillipiipari-papille :ashamed: ja oon Teyaa 20 vuotta vanhempi.
Hah :D Mua nauratti sen takia kun olin justiinsa häpäissyt itseni... Eli siis juuri ennen sitä kohtaa (ei näy kokonaan) pappi sanoi mulle ''teidän vuoronne ottaa kynttilä'' jollon meidän olis pitänyt lukea sellainen rukous (näin oltiin sovittu) noh aloin sitten sitä lukemaan ja pappi huutaa niin että kuulu varmaan Tampereen toiselle puolelle asti '' EI VIELÄ''. Ja tosiaan kaikki mun naaman edessä nauroivat.
Ja olen juuri sellainen - jos joku itkee alan itkeen myös ja jos joku nauraa mua alkaa itseenikin naurattamaan, ja varmasti stressikin vähän purkautui siinä hetkessä. :D
 

Yhteistyössä