Nolo imetys moka:/ Haluan vajota maan alle!!!

  • Viestiketjun aloittaja voi itku!
  • Ensimmäinen viesti
voi itku!
Vauvalle tuli nälkä kesken auto matkan. Käskin miehen ajaa tien sivuun. Imetin, laitoin vauvan takasin istuimeen ja käskin miehen jatkaa eteenpäin.. Pysähdyttiin valoihin ja ohikulkija katsoi minua hieman oudosti.. Eipä ihme. Tissi oli vielä esillä!! Olin unohtanut laittaa imetys rintsikat kiinni ja imetyspaidan paikalleen.. Hävetti niin paljon, että melkein itketti!! Siis luulisi, että tuommosenkin asian huomaa, mutta ei! Kaipa väsymyksellä osansa asiaan..
 
Niin ja hei mä olen vahingossa näyttänyt paljaan mirrini jollekkin vastaantulevalle ukolle... Ja töissä liian isojen housujen sepalukset auki, läpinäkyvät pikkustringit päällä, ties kuinka kauan ehdin ruuhkassa näytellä...pyykkipäivä oli, varmaan ainoa kerta kun olen ulos lähtenyt tuollaisissa, ja tietenkin juuri sillon.. :D
 
mulle kävi samanlainen moka lauantaina.. olin makkarissa imettämässä vauvaa,ja mies ja miehen paras kaveri katteli jääkiekkoo olkkarissa.. tulin sitten ihan muina miehinä pois makkarista kun vauva nukahti,ja istahdin nojatuoliin. ihmettelin kun mies ja sen kaveri tuijotti mua suu auki.. tissi siinä esillä vaan olla roikkui ja ukot repes nauruun kun mua alko hävettää ihan kauheesti :D
 
.
[QUOTE="vieras";23515181]Sattuuhan sitä :D

Meille tuli kerran vieras kesken imetyksen, nostin vauvan olalle ja menin avaamaan oven... tissi paljaana :ashamed:[/QUOTE]

Mullekin on käyny näin..Ovella oli Jehovan todistajia. Ne säikähti ihan hirveesti ja työnsi oma-aloitteisesti oven kiinni eikä tullu meille enää ikinä
 
hahaa
Oisit vilauttanut toisenkin esille. Jos ohikulkija ois ollut kovinkin tiukkis, niin siihen ois pyörtyä kupsahtanut, eikä sitten ois enää muistanut, mitä tuli nähneeksi :D
 
"vieras"
Mullekin on käyny näin..Ovella oli Jehovan todistajia. Ne säikähti ihan hirveesti ja työnsi oma-aloitteisesti oven kiinni eikä tullu meille enää ikinä
Heh, hauskasti kirjotettu. Joo, pitää kokeilla. Tai jos ne sinnittelee ovella ja tunkee vartiotorneja oven väliin, niin sitten voin läiskäyttää suihkutissit tiskiin, et hahaa tämmöset vartiotornit mulla teille!
 
No joo
Asutaan maalla ja kerran näin kun naapurin hampaaton eläkeläisukko ilmestyi pihalle. Nappasin pyykkikorin kainaloon ja lähdin kans pihalle ettei se tupaan tunkis. Ripustelin rivakkaan pyykkejä ja pappa istui kaivonkannella mun selän takana. Juteltiin siinä mut ihmettelin et mites se noin hajamieliseltä vaikuttaa. Mun vanhoissa legginsseissä oli takasauma ratkennu ja mun alushousuton alakertani oli siinä joka pyllistyksellä esillä. Käyttäkää alushousuja naiset!
 

Yhteistyössä