Nolo "seksi"kyssäri

  • Viestiketjun aloittaja nyt iliman
  • Ensimmäinen viesti
nyt iliman
Onko kellään muulla samaa... KUn mulla on nyt synnytyksen jälkeen eli vuoden verran ollut semmoista vaivaa yhdynnässä, että mun sisällä ikäänkun lonksuaa joku. Siis yhdynnän aikana työntöjen tahtiin alavatsassa on semmoinen tunne kun joku lonksuttaisi siellä (ilmaa??) ja siitä kuuluu ihan äänikin, jonka mieskin kuulee. Se ei satu, mutta tuntuu inhottavalle ja se ääni häiritsee meitä molempia. Onkohan vaarallista? Pitäisikö mennä lääkäriin?

Niin, vaiva on erityisesti lähetyssaarjaana asenossa, mun "Kosteuden" asteella ei ole merkitystä ja se tuntuu kortsun kanssa ja ilman. Ei aina, mutta lähes joka kerta.

Voiko kohdussa olla ilmaa? Mistä se on sinne mennyt ja miten se voi näin ilmetä?? Sille se nimittäin tuntuu musta.

Ja toinen ongelma: kohdunnapukka on musta nyt PALJON Alempana kun ennen synnytystä ja on usein kipeä niin, että esim. takaa päin seksi ei onnistu kun penis osuu suoraan siihen ja se tekee kipeää. Normaalia? Meilä päin on ihan älytön jono gynelle ja tk-lääkärille en halua mennä kun on ennestään tuttu nuori mieslääkäri, niin siksi kyselen ensin täällä, menen kyllä lääkäriin jos kukaan ei osaa auttaa...
 
Kannattaa treenata niitä lantiopohjan lihaksia...ekan synnytyksen jälkeen niitä on treenattava säännöllisesti hamaan loppuun saakka! Jos on väljyyttä niin tuo ikävä ääniefekti tulee helposti mukaan :/

Kannattaa myös kokeilla eri asentoja ja kulmia, joissa ilma ei niin helposti mene sisään....lusikka-asento on ainakin hyvä ja ratsastaja!

Lantiopohjanlihasjumppaohjeita (mikä sana :D) löytyy netistä tai voit pyytää jumppaohjeet neuvolasta.

Tuo kohdunnipukkajuttu kuulostaa kyllä jonkinasteiselta kohdunlaskeumalta, kannattaa varmasti tarkistaa asia lääkäriltä!
 
Angie K
lantionpohjatreeni tepsi mulla teininä tuohon ongelmaan. mulla oli ylijännitystila lantionpohjan lihaksissa virtsaelinsairauksien takia. lihastreeni kuulilla on mielestäni kyllä parempitehoinen... Suosittelen, ja toivottavasti vaiva menee ohi!
 

Yhteistyössä