Noloa kysyttävää

Hei!

Tämä on nyt vähän noloa mutta minne pitää ottaa yhteyttä että saisi apua lapsettomuuteen/pääsisi tutkimuksiin jne. Kuinka prosessi normaalisti etenee, millaisia tutkimuksia.. ?
Me mieheni kanssa olemme yrittäneet lasta jo 2vuotta ja epätoivo alkaa ihan tosisaan kalvaa ja itsestäni huomaan että olen alkanut katkeroitua :(
 
mä ainakin sain terveyskeskuksesta lähetteen naistenpolille ja siellä sitten alkoi tutkimukset. Ei ole mitenkään noloa tuo, ainakaan en itse koskaan ajatellut, että olisi.
Voimia kovasti teille :hug:
 
Olen yrittänyt kysyä samaa tuosta prosessin etenemisestä. meillä pieni tk jossa vanha harppu lääkäri eikä hommasta tuu mitään mut kuitenkin. voitte soittaa ihan terveyskeskukseen, joka saattaa olla hitaampi tai sit suoraan yksityiselle klinikalle jos on rahaa.

meillä yritystä 1.5vuotta. olen ollut tosiaan tkhon yhteydessä mut nyt täytyy keksiä jotain muuta kun ei tuo lääkäri tee asialle mitään!
 
Meillä kanssa pieni paikakkaunta ja täällä lähetteen sai kun soitti neuvolaan. Sitä kautta järjestyi ensin aika neuvolalääkärille joka määräsi muutaman perusverikokeen ja miehen siemennestetutkimuksen ja laittoi suoraan lapsettomuuspolille lähetteen.
 

Yhteistyössä