nolohko kysymys peräpääasiasta

  • Viestiketjun aloittaja vakinainen
  • Ensimmäinen viesti
vakinainen
Mutta onko kenelläkään operoitu peräpukamia lähivuosina? Mulla on tilanne katastrofaalinen tuolla alapiässä ja lääkäri ensi viikolla, jännittää että miten asiat etenee...

 
Multa ei, kaverilta leikattiin viime kesänä ulkoisia pukamia. Pari viikkoaoli melkokivulias, söi kouratolkulla särkylääkkeitä mutta sen jälkeen helpotti. Leikkaus itsessään ei ollut mikään kamala kuulemma.
 
vakinainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:26 Taitai kirjoitti:
Multa ei, kaverilta leikattiin viime kesänä ulkoisia pukamia. Pari viikkoaoli melkokivulias, söi kouratolkulla särkylääkkeitä mutta sen jälkeen helpotti. Leikkaus itsessään ei ollut mikään kamala kuulemma.
Mitenköhän mahtaa kotiäidin liikkuminen ja elämä luonnistua sen pari viikkoa?? Mulla taapero+vauva ja mies töissä...
 
Minuakin kiinnostaisi tämä! Synnytykset jättäneet jälkensä ja pukamia LIIKAA! Kontillaankos siinä leikkauksessa täytyy olla? :D Miten sitä on niin häveliäs...

Tekeekö ap lääkäri sulle peräsuolen tähystyksen, et tarviiko sisältäkin leikata vai vain ulkoiset?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:27 vakinainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:26 Taitai kirjoitti:
Multa ei, kaverilta leikattiin viime kesänä ulkoisia pukamia. Pari viikkoaoli melkokivulias, söi kouratolkulla särkylääkkeitä mutta sen jälkeen helpotti. Leikkaus itsessään ei ollut mikään kamala kuulemma.
Mitenköhän mahtaa kotiäidin liikkuminen ja elämä luonnistua sen pari viikkoa?? Mulla taapero+vauva ja mies töissä...
Kaveri istui ekan viikon renkaan päällä ja oli kyllä aika kykenemätön tekemään juuri mitään. Lapset olivat päiväkodissa onneksi niin sai päivät olla rauhassa lepäillä.

Kannattaisikhan sun kysyä joskos kodinhoitaja irtoaisi teille ainakin pariksi päiväksi kunnalta?
 
vakinainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:29 utelias kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tämä! Synnytykset jättäneet jälkensä ja pukamia LIIKAA! Kontillaankos siinä leikkauksessa täytyy olla? :D Miten sitä on niin häveliäs...

Tekeekö ap lääkäri sulle peräsuolen tähystyksen, et tarviiko sisältäkin leikata vai vain ulkoiset?
Kyllä mie luulen että se kurkkaa tonne peräpäähän, mut sehän käy nopsaan sellaisen jännän pikkuputken avulla. Kun tiedän että niitä pukamia on sielläkin... tää tilanne on vaan jo siinä pisteessä että en autoa voi kunnolla ajaa tms :x Mulla nää on jo +10v ollu ja pahentunu, nyt pitää kai hoitaa pois. Voikohan peräaukon "retusoida" kuntoon kokonaan vai vaan poistaa pahimmat paukamat?? :ashamed:
 
vakinainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:30 Taitai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:27 vakinainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:26 Taitai kirjoitti:
Multa ei, kaverilta leikattiin viime kesänä ulkoisia pukamia. Pari viikkoaoli melkokivulias, söi kouratolkulla särkylääkkeitä mutta sen jälkeen helpotti. Leikkaus itsessään ei ollut mikään kamala kuulemma.
Mitenköhän mahtaa kotiäidin liikkuminen ja elämä luonnistua sen pari viikkoa?? Mulla taapero+vauva ja mies töissä...
Kaveri istui ekan viikon renkaan päällä ja oli kyllä aika kykenemätön tekemään juuri mitään. Lapset olivat päiväkodissa onneksi niin sai päivät olla rauhassa lepäillä.

Kannattaisikhan sun kysyä joskos kodinhoitaja irtoaisi teille ainakin pariksi päiväksi kunnalta?
Tää on kyl ihan hyvä idea! Luulis nyt veromarkoilla saavansa jotain takaisin kun on todellinen tarve. Lisäksi mun äiti voi kattoa päivät esikkoa, molemmat nauttisvat siitä kovasti (siis esikko ja mummo).
 
Oletko käyttänyt koskaan mitään apteekin voiteita tms? ITse en ole kokeillut, mut aina miettinyt onko mitään apua... Mullakin muutamia vuosia nyt olleet, ja kyllähän niistä haittaa on! Ei istumisen kannalta, mut itsetunnon, ja kyllä ne tuppaa kutittelemaan kun roikkuvat :LOL:
 
vakinainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:35 utelias kirjoitti:
Oletko käyttänyt koskaan mitään apteekin voiteita tms? ITse en ole kokeillut, mut aina miettinyt onko mitään apua... Mullakin muutamia vuosia nyt olleet, ja kyllähän niistä haittaa on! Ei istumisen kannalta, mut itsetunnon, ja kyllä ne tuppaa kutittelemaan kun roikkuvat :LOL:
Joo, kaikkia voiteita olen kokeillu. Mut auttavat vaan hetkellisesti kipuun ja kutinaan. Nyt on ISOJA ja kipeitä, pitää kakkakin pitää löysähkönä lääkkeillä että uskaltaa veskissä käydä :x
 

Yhteistyössä