Nolointa mitä olet ikinä joutunut tekemään?

Aattelin vähän hauskemman ketjun tähän laittaa ja aloitan itse:

Minulla on maitoproteiiniallergia, jos syön liikaa maitotuotteita mulle iskee kauhee vesiripuli n 6h kuluttua syömisestä joka alkaa kuin salama kirkkaalta taivaalta ja kestää kunnes kaikki on tyhjää.
no oli sit yks aamu, kiire töihin (matkaa autolla n 25km). Heti aamusta en tuntenu mitään mutta ajettuani noin puolet matkasta alkoi nipistämään ja tiesin et nyt ei mee montaa minuuttia.... satoi lunta ihan mielettömästi ja matkalla ei ole yhtäkään bensa-asemaa tai muuta pitkällä maantiellä. Oli pakko kurvata maantiellä olevalle rekkapysäkille, etuovi ja takaovi auki (metsään ei voinu mennä korkkareilla, lunta monta kymmentä cm) ja siihen kyykätä.... Onneks satoi lunta ja rekkapysäkki oli tyhjä (muuten ei ole koskaan). eli oli pikkasen tuuria matkassa. Mutta tästä johtuen paikka saikin mun kavereilta uuden nimen. kakkapysäkki :whistle:
Ja eihän mul olli mitään paprua autossa, käsilaukusta löysin vanhoja kuitteja ja niillä sit pyyhkimään....
 
:PP
Mun mieli varmaanblokkaa kaikki noloudet jonnkein syvälle takaraivoon kun en yhtään muista mitä on tullu hävettyä. Sen tiesän, että monesti on saanu unelmoida maan alle vajoamisesta, mutta miksi; sitä en muista.
 
nimetönnä
No tänään minä jouduin elämäni ensimmäisen kerran vanupuikkohommiin.
Istuin pytyllä, kauhea ummetus. Poika oli kouluun lähdössä ja vahti taaperoa minun vessassakäynnin ajan. Punnasin ja punnasin, tuloksetta. Poika kiljuu: äiti mä myöhästyn! Myöhästyn!! Minä kiljun takaisin: et voi lähteä ja jättää pikkusiskoa yksin!!

Mutta ei, pökäle oli juuttunut. Mietin pyydänkö poikaa tuomaan vanutopsin vai kumihanskat. Päädyin topsiin. Poika toi, eikä onneksi kysellyt, mihin sitä tarvin. Loppu hyvin kaikki hyvin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Annikis piroger
"vieras"
Myöntämään, että olen ihan helvetin tyhmä.

Olen jo aikaa sitten päättänyt, että mun osaltani kissojensuojelujutut on ohi.

En enää halua olla tekemisissä matoisten, puolivillien, rähjäävien kissojen kanssa. Että haluan vaan pidellä kissoja, joitten kanssa ei tarvita pilkkihanskoja.
Jostakin syystä vaan noita hommia ei vaan ilmeisesti voi lopettaa?

Kaikki kodittomat, onnettomat kissat tulevat ja kulkeutuvat vaan mun hoteisiini. Mulla on niitä taas. Enkä pysty kieltäytymään, koska mä en voi tehdä sitä yhdellekään eläimelle, että hylkäisin sen.
Mä olen nyt taas loukuttanut niitä, ja kuljettanut jo 3 eläinsuojeluyhdistykseen.
 
no kun nyt aloitin niin ei niin paha mutta:

Olin viime syksynä juuri erottuani uudessa asunnossani ystäväni ja hänen miehensä kanssa. Juotiin vähän viiniä etc, lapset oli isällään. Päätettiin mennä katsomaan mikä toi lähipubi on. No mentiin sinne yhdelle vähän jälkeen keskiyön (sulkee yhdeltä). Oltiin ainoot asiakkaat. Baarissa nainen baarimikkona ja ovella söpö poke. Ystäväni sit sanoi minulle: Et muuten uskalla... (tätä ei pidä mulle sanoa kun on promilleja)... pyytää tota pokee jatkoille!?
No minäpä hörppäsin lonkerot naamaan, menin pihalle röökille, jossa poke seisoi ovella ja pyysin häntä jatkoille. Yllättävä vastaus oli -Jooo...voin mä lähteekkin, työvuoro loppuu just :)
No noloa oli se kun kaikki 4 mentiin mun kämpille jatkoille ja totesin:
-oot aika ihme poke, TE ETTE yleensä lähde jatkoille
Meni poke vähän hiljaseks, luuli varmaan että joka baarissa vikittelen portsareita....
 
ja seuraava:

Kun asuin exän kaa vielä, niin asuttiin talossa jossa remontti. Kun suihkutilat olivat rempassa niin ainoa paikka missä tuli vettä oli vessapytty ja vanhassa keittiössä oleva vanha lavuaari. No mulla oli sit menkat, ja piti päästä pesulle myöhään illalla (en kehdannu siihen aikaan mennä naapuriin kaverille). Olin pari iltaa sitten keksinyt että laitan tohon keittiön lavuaarin kohdalle tuolin niin sitä vois käyttää niinkun bideenä (pesualtaana). Istuin sit siinä lavuaarin laidalla pöksyt nilkoissa ja peppu lavuaarissa, kun huomasin että mies oli poistanut sälekaihtimet päivän aikana huomaamattani, eli 2x1,5m ikkuna suoraan kadulle oli peittämätön suoraan edessäni. Nopeasti sammutin valot katkaisijasta vierestäni ja kun valot sammuivat näin ulos... siinä naapurin 60v ukko ulkoilutti koiraa ja katsoi suoraan meille sisään.... Voitte kuvitella kun ulkona pimeä ja sisällä valot päällä niin näkee sisään mutta ei ulos....
No onneks en siellä pitkään asunu... naapurinsetää pystyin välttämään sen ajan...

No naapurissa asuva kaverini, joilla oli samanlainen ikkuna keittiössä mutta pihalle päin, harrasti seksiä pöydällä kun yhtäkkiä huomas heidän naapuriukon tuijottamassa sisään...
 
[QUOTE="Minnuli";24486656]Odotin miestäni töistä kotiin. Olin suihkussa, kun takaovi kolahti. Huutelin tulemaan pesulle ja riisumaan nopeasti vaatteet...kerroin käyväni kuumana...ihmettelin, kun miestä ei kuulunut suihkuun...avasin oven ja ...YLLÄTYS! Appiukko istui sohvalla...[/QUOTE]

:LOL:
 
omat stoorit loppui, mutta entisen duunikaverini kaksi mokaa naurattaa edelleen:

1. Meni Mustaan pörssiin ja kysyi että
-Mistä teidän tax freet löytyy?
-Anteeksi mitkä? kysyi myyjä
-No T-A-X-F-R-E-E että kännykkään voi puhua autossa!

2.Teki laittoman U-käännöksen, no poliisithan pysäytti, kysyivät:
-Etkö huomannut että tossa on iso merkki joka kieltää U-käännöksen??!!
-Jooo, kyl mä sen näin, mut mä en nähny teitä!
 
Aries 78
Pojulla oli ensimmäinen vanhempain ilta nyt kun koulut alkoi. Eiköhän iskä kävellyt 3h yö-unien jälkeen väärään luokkaan, ja ihmetteli ettei löydy pojan nimeä missään pulpetissa. :|

Kyllä sain katseita kun poistuin luokasta, ja en voi sanoa etteikö olisi hävettänyt ihan helvetisti..
 
Pojulla oli ensimmäinen vanhempain ilta nyt kun koulut alkoi. Eiköhän iskä kävellyt 3h yö-unien jälkeen väärään luokkaan, ja ihmetteli ettei löydy pojan nimeä missään pulpetissa. :|

Kyllä sain katseita kun poistuin luokasta, ja en voi sanoa etteikö olisi hävettänyt ihan helvetisti..
mun ystävä kävi eilen hakemassa poikansa koulusta klo 13.30, hän oli katsonut lukkaria väärin ja luuli että koulu loppui klo 13 ja meni sisään luokkaan (samassa luokassa iltapäiväkerho) ja sanoi tokaisi suureen ääneen ja katsoi vaan poikaansa päin -No heippa, laitahan kamat kasaan niin lähdetään hakemaan tyttöjä päiväkodista!
Sitten hän huomasi että niillä oli tunti parhaillaan meneillään (koulu loppuu klo 14) ja opettaja katsoi vihaisesti ystävääni....
 
Marjastaja
Olin kerran marjassa. Oli kuuma päivä. Otin pikkupöksyt pois. Kyykistellessä puunoksa osui pimpsaan. Hetken mielijohteesta työnsin pepouani taaksepäin ja aloin rakastelemaan puun kanssa. Juuri kun olin saamassa orkut puskan takaa tuli kouluöaisryhmä opettajan kanssa ja kuulin poikani huikkaavan "moi äiti". Kyllä sillon nolotti.
 
"Vieras"
Olin kerran marjassa. Oli kuuma päivä. Otin pikkupöksyt pois. Kyykistellessä puunoksa osui pimpsaan. Hetken mielijohteesta työnsin pepouani taaksepäin ja aloin rakastelemaan puun kanssa. Juuri kun olin saamassa orkut puskan takaa tuli kouluöaisryhmä opettajan kanssa ja kuulin poikani huikkaavan "moi äiti". Kyllä sillon nolotti.
Ihanaa, lisää näitä! :D
 
"vieras"
Olin kerran marjassa. Oli kuuma päivä. Otin pikkupöksyt pois. Kyykistellessä puunoksa osui pimpsaan. Hetken mielijohteesta työnsin pepouani taaksepäin ja aloin rakastelemaan puun kanssa. Juuri kun olin saamassa orkut puskan takaa tuli kouluöaisryhmä opettajan kanssa ja kuulin poikani huikkaavan "moi äiti". Kyllä sillon nolotti.
Melkein yhtä noloa oli varmaan selittää gynelle miksi värkissä on tikkuja?
 
Eilen kävin 8-vuotiaan poikani kanssa kaupassa ja siellä hänelle sitten sanoin et jos tänään syötäisiin jotain helppoa (eli eineksiä) johon poikani vastasi huutamalla et ÄITI KYLLÄ SUN PITÄÄ LAPSILLESI TEHDÄ RUOKAA! kaikki kaupan asiakkaat alkoi katsoa minua sillä ilmeellä et onpa siinä huono äiti kun näännyttää lapsensa:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Annikis piroger
Aikoinaan armeijassa elettiin palvelusaikani viimeisiä päiviä ja oltiin jossain sotaleirillä.
Oli hieman vapaa-aikaa ja niinpä otin teltassa pienet nokoset.
Sitten tulee yksi ryhmäni tyypeistä ravistelemaan hereille:
- Herra kersantti herätkää, herätkää!
Minä siihen unentokkurassa että
- WTF?
- Luutnantti Gubbe Kapiainen (nimi muutettu) pyytää teitä luokseen.
- No niin varmaan. (tämä herättämään tullut tyyppi oli sellainen kujeilija joten luulin tätä pilaksi)
- Joo joo, asia on kiireellinen.
Päätin lähteä leikkiin mukaan ja murjaisin:
- Sano sille aamukasalle että mulla on niin vähän aamuja ettei todellakaan kiinnosta sen jutut nyt.
Tämän jälkeen teltan ulkopuolelta kuului luutnantin äänekäs murahdus:
- KERSANTTI xxxx!!!!
 
kerroinkin tämän jo yhdessä omassa ketjussani, mutta laitetaan nyt vielä tännekkin. eli melko samanlainen kuin ap.n ensimmäinen kokemus:
olin ollut ystäväni luona, toisessa kaupungissa ja jostain syystä kotimatkalle osui minibussi ilman vessaa (luulisi tuollaisen olevan laitonta! ). no, miule tuli hillitön paskahätä pian lähdön jälkeen, ajattelin että miten hitossa pystyn pidättämään perille asti ?! |O lopulta sitten, jollain sivutiellä kun otettiin matkustaja kyytiin oli pakko mennä sanomaan kuskille että pitää päästä tyhjennykselle. siinä sitten
muiden matkustajien tuijottaessa ikkunasta känysin puskaan hameen helmoja ylös repien...
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Penskana nolotti kovasti ku oli koulussa terveystarkastus ja piti sille terkkarille näyttää piliä ja se että vejähä nahka taakse, no se sitte mihinkää taakse menny ku oli kireä :(
Sain kuitenki omikseen venyteltyä sen kuntoon =)

Olen tatuoitu jätkä!
 
"mökö"
Mulla alkoi kerran töissä ihan kauhea oksennustauti. Olin yövuorossa ja jouduin odottelemaan ehkä reilun puol tuntia että työkaveri ehti päästään mut kotiin. Toi mulle samalla limpparia jota voin ryypiskellä sit kotimatkalla. Se saattoi olla hieman huono ajatus... Hyppäsin auton rattiin ja lähdin hitaasti köröttelemään kotia kohti. Jossain vaiheessa matkaa alkoi limppari kuohua mahassa ja jouduin pysähtymään oksentamaan tien varteen. Pystyin kuitenkin jatkamaan matkaa, mutta ajoin uuden pysähtymisen pelossa vielä hiljempaa..
Yllättäen suhteellisen isolla tiellä todella hitaasti ajava auto kiinnittää perjantai-lauantai välisenä yönä poliisien huomion, ja mut pysäytettiin. No, aukaisin oven kun poliisisetä tuli jututtamaan ja puhalluttamaan ja ennen puhallusta ehdin sanoa, että olen vähän kipeä (Eivät varmaan kuule sitä koskaan) ja puhalluksen päätteeksi oksensin kaaressa poliisin lahkeille ja kengille. :D
Hieman nolottaa vieläkin, vaikka tyyppi ei ollut moksiskaan. Pyyhki enimmät lumella pois ja sain sit kyydin siihen parin kilsan päähän kotiin ja mies kävi auton hakeen myöhemmin.
Muistan ikuisesti, kuinka se poliisi katsoi mua, housujaan, kaverian ja sit ihan rauhallisesti otti hanskan pois kädestä ja kokeili otsaa ja sanoi vaan, että sulla taitaa olla paljon kuumettakin..

:D
 

Yhteistyössä