Nonii! Mitäs mieltä ootte?

  • Viestiketjun aloittaja Ero
  • Ensimmäinen viesti
Ero
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä;28175447:
Nyt tais mennä herne nenuun..
Ja joo luin kyllä ja nuo oli ajatuksia mitä mulle heräsi.
Ei menny :) kierrellen kehotin vaan lukemaan koko ketjun niin ei tarvii moneen kertaan vastailla samoihin asioihin :)
 
On niitä muitakin vaihtoehtoja kuin viikko - ja viikko.
Esim. joka toinen viikko ke-pe/pe-su. eli tapaamiset joka viikko..

toisaalta tuo armeija tulee väliin niin ei se viikko-viikko tuu onnistumaan mitenkään ex-miehesi nykyisessä elämäntilanteessa.
 
Ero
On niitä muitakin vaihtoehtoja kuin viikko - ja viikko.
Esim. joka toinen viikko ke-pe/pe-su. eli tapaamiset joka viikko..

toisaalta tuo armeija tulee väliin niin ei se viikko-viikko tuu onnistumaan mitenkään ex-miehesi nykyisessä elämäntilanteessa.

Ehdotinki yhdessä vaiheessa että joka toinen to-su joka toinen pe-su, koska saisi työt sovittua vielä tuon mukaan ja saisi tarvittavat päivät vapaaks mutta se ei kelvannu.
 
Ero
[QUOTE="...";28175574]On muuten taaaass kerran hyvä esimerkki siitä, että kannattaisi vähän vasta vähän vanhempana ja viisaampana niitä lapsia alkaa tekemään.[/QUOTE]

On muuten taaaaaas kerran hyvä esimerkki siitä, että kannattaa vasta vähän vanhempana ja viisaampana vastata ketjuun jos ei oo mitään järkevää sanottavaa :)
 
"vieras"
Fiksuinta olis varmaan, että mies kävis nyt sen intin pois alta ja kun sieltä pääsee, on aikaa sen verran kulunut että olet itsekin palannut työelämään? Voitte sitten järjestellä tapaamiset ja raha-asiat kuntoon. Mutta vuoroviikko-järjestelmään teidän lapset on aika pieniä kyllä vielä, ei taida sitä lastenvalvoja suositella.
 
Ero
[QUOTE="vieras";28175607]Ap, vaikutat siltä kuin sulla olisi todella paljon patoutunutta vihaa sisälläsi. (ei kettuilua)
Oliko ero miehen tahto?
Vai halusitko sinäkin erota?[/QUOTE]

Sanotaan näin että siinä kohtaa kun ei tiedä taustaa niin ei kannata ehdottaa mitään ja pitää sitä omaa ideaa ainoana oikeana ja mies oli se joka halusi erota ja syy oli se että biletys voitti perhe-elämän :)
 
Ero
[QUOTE="...";28175608]Olihan mulla järkevääkin sanottavaa :)
Eli se, että mene töihin. Sinulle tekisi hyvää ottaa vastuu omasta elatuksestasi ja lapsille tekisi hyvää päästä vähän fiksumpaan seuraan.[/QUOTE]

Jos lukisit ketjun tietäisit että töihin oon menossa ja aika törkeetä arvostella ketään yhden ketjun perusteella joka käsittelee vaan yhtä aihetta ;)
 
Ero
[QUOTE="vieras";28175610]Fiksuinta olis varmaan, että mies kävis nyt sen intin pois alta ja kun sieltä pääsee, on aikaa sen verran kulunut että olet itsekin palannut työelämään? Voitte sitten järjestellä tapaamiset ja raha-asiat kuntoon. Mutta vuoroviikko-järjestelmään teidän lapset on aika pieniä kyllä vielä, ei taida sitä lastenvalvoja suositella.[/QUOTE]

Juu kyllä mä siihen mennessä jo oon työelämässä ja silloinhan tilanne on taas ihan eri :)
 
Ero
Se riippuu tilanteesta.

tunnen yhteishuoltajat, joilla on etäisyyttä 60km ja silti viikko-viikko sydeemi, lapsella päiväkodit kummassakin kunnassa.. ja tätä on vuodenpäivät menny.. =)
Molemmat on kuitenkin samaa mieltä siitä että lapset menee yhteen päiväkotiin. Eli tuo ei oo ongelma sitten kun tulee ajankohtaseks koska tarkotus ois asua samalla alueella että lapset pääsee sitten isompina kulkeen helposti äidiltä isälle ja toiste päin :)
 

Yhteistyössä