Noniin kaikki suvaitsevaiset

Meidän kulttuuri ja maa on mun mielestä parempia kuin esim. Irak ja Irakin kulttuuri.
Meillä on hyvinvointivaltio: ihmisoikeuslait, lastensuojelu, vähäosaisista pidetään huolta, olemme sivistyneitä, koulutuksemme on erittäin korkeatasoista, meillä on demokratia, sanavapaus, tasa-arvo jne. (tai no, demokratia ja sanavapaus ovat työnalla...no joo...ehkä muutama muukin kohta, mutta kyllä mä haluan uskoa, että Suomesta saadaan jälleen se lintukoto, jossa on turvallista olla ja elellä, ja kiitettävää olis jos jonain päivänä äänestäminenkin kannattaisi.:) )

Noh, jokainen tietää mitä Irakissa on, eli osapuilleen kaikki nuo edellä mainitut puuttuvat.

Islam ei ole minun mielestä uskonto vaan vaarallinen ideologia jota tulee torjua kaikin keinoin.

MV-Lehti on osapuilleen ainoa media jota Suomessa kannattaa lukea, mikäli haluaa tietää mitä Suomessa oikeasti tapahtuu.

Mitähän muuta...hmmm...AINIIN! Kukas teistä uskaltaa haukkua minua natsiksi? Entäpä rasistiksi? (ihan noilla sanoilla, kirjoitettuna)
Jos löytyy joku niin anna mennä vaan.:)
 
Mä kanssa ihmettelen, että miksi mua saa sanoa rasistiksi jos vastustan uskontoa ja kulttuuria jonka perinteisiin kuuluu mm. lapsiavioliitot?
Pienet tytöt naitetaan vanhoille hikisille äijille jotka sitten raiskaavat näitä pikkutyttöjä hääyön ilonaan ja mun pitäisi hyväksyä ja nähdä se osana kulttuuriamme ja olla onnellinen kun meille leviää sellainen julmuus?
 
vierailija
Mä en ole koskaan asunut irakissa. En mä voi tietää oikeesti millasta siellä on ja kaikki jotka ei oo asunut ei voi tietää. Ilmat siellä on ihan varmasti paremmat mitä suomessa. Paljon enemmän aurinkoa ja lämpimämpää. Se on aika paljon ja iso osa elämistä. Kun on kerran lämpimämpää niin siellä on varmasti kivemmat biitsit ja siellä sellanen vesi johon voi mennä.
 
Mä en ole koskaan asunut irakissa. En mä voi tietää oikeesti millasta siellä on ja kaikki jotka ei oo asunut ei voi tietää. Ilmat siellä on ihan varmasti paremmat mitä suomessa. Paljon enemmän aurinkoa ja lämpimämpää. Se on aika paljon ja iso osa elämistä. Kun on kerran lämpimämpää niin siellä on varmasti kivemmat biitsit ja siellä sellanen vesi johon voi mennä.
Niin just....mitäpä vapaudellakaan oikeastaan tekee. Aina voi mennä rannalle ottamaan aurinkoa:)(y), ainii, mutku mies ei anna lupaa ja rannalla voi tulla kuuma kun vaatetus on tyyliä jätesäkki, joten ehkä kotona on kivampi.:) Siellä voi vaikka kokata miehelle ja pestä pyykkiä.(y)
 
Sitten kun menee ulos pitää muistaa ettei ranne vilahda, koska jos vilahtaa niin äkkiäkös sen jälkeen kivet kalloon kolahtaa. Niin ja ulos ei ole asiaa ilman miespuolista sukulaista tai aviomiestä...Ai kuinka ihana maa ja kulttuuri :sick:.
Suvakkien kannattaisi tutustua myös tuohon puoleen ennenkuin he alkavat puhumaan yhtään mistään ihanista uimarannoista ja kauniista luonnosta. Monet musliminaiset eivät saa mennä edes ulos talostaan sen jälkeen kun kuukautiset alkavat saati sitten jonnekin kauniille uimarannalle :D
 
vierailija
Mistä te sen tiedätte miten siellä saa liikkua ja millaset vaatteet on päällä?? Telkkarista tuli kuvaa sieltä ja ainakin aika monella oli ihan normaalit vaatteet päällä eli farkut ja tpaita ja sellasta. Sitähän se isis yrittää että se sais valtaa että ne vaatteet muuttuis. Siinä ohjelmassa sanottiin että irak on erilainen eri paikoissa.
 
Mistä te sen tiedätte miten siellä saa liikkua ja millaset vaatteet on päällä?? Telkkarista tuli kuvaa sieltä ja ainakin aika monella oli ihan normaalit vaatteet päällä eli farkut ja tpaita ja sellasta. Sitähän se isis yrittää että se sais valtaa että ne vaatteet muuttuis. Siinä ohjelmassa sanottiin että irak on erilainen eri paikoissa.
Mä olen tutustunut kirjallisuuden kautta islamin perinteisiin ja eri maiden perinteisiin mikä liittyy islamiin. Olen myös keskustellut paljon ihmisten kanssa eri maista ja tutustunut sitä kautta siihen mitä siellä on huonoa ja mitä hyvää. Kaikki joiden kanssa olen keskustellut, sanovat että isoin ongelma monessa maassa on naisten ja tyttöjen asema.
Tottakai esim. turistit näkevät sen rennon puolen kun menevät esim. Turkkiin, mutta sielläkin monessa kaupungissakin asiat ovat alkaneet vallankaappausyrityksen jälkeen kiristymään todella paljon...ja aina kun jossain maassa islamilaisuus alkaa nostamaan enemmän päätään, kiristyy naisten ja pienten tyttöjen asema.
 
Mistä te sen tiedätte miten siellä saa liikkua ja millaset vaatteet on päällä?? Telkkarista tuli kuvaa sieltä ja ainakin aika monella oli ihan normaalit vaatteet päällä eli farkut ja tpaita ja sellasta. Sitähän se isis yrittää että se sais valtaa että ne vaatteet muuttuis. Siinä ohjelmassa sanottiin että irak on erilainen eri paikoissa.
Minua lähinnä kiinnostaa se, miten he käyttäytyvät täällä meidän Suomessa.
Jos katsot esim. Brittilän, ja lukuisien muiden Euroopan maiden islamisoitumista niin voit huomata, että muslimit jostakin syystä haluavat verhota Euroopan maiden kantaväestön naisia näihin jätesäkkeihin ja haluavat sharian-lait.

En hyväksy edellä mainittua meillä, enkä myöskään heillä, mutta siihen voin suomalaisena yrittää vaikuttaa, että minun lapseni saavat jonain päivänä pukeutua mihin haluavat, ja he voivat elää vapaana turvallisessa hyvinvointivaltiossa.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja mua kiinnostaa se että jos Irakissa voi kerran jopa mennä uimarannoille ja liikkua kauniissa kulttuurissa vapaasti ja asua monissa osissa Irakia ihan rauhassa, miksi tulla tällaiseen maahan joka on täynnä ahdasmielisiä rasisteja.
 
  • Tykkää
Reactions: vinossavain
Ja mua kiinnostaa se että jos Irakissa voi kerran jopa mennä uimarannoille ja liikkua kauniissa kulttuurissa vapaasti ja asua monissa osissa Irakia ihan rauhassa, miksi tulla tällaiseen maahan joka on täynnä ahdasmielisiä rasisteja.
Tännehän on hyvä tulla koska täällä on taikaseinä. Tuo ehtymätön luonnonvara josta rahaa virtaa kaikille.
 
Meidän kulttuuri ja maa on mun mielestä parempia kuin esim. Irak ja Irakin kulttuuri.
Meillä on hyvinvointivaltio: ihmisoikeuslait, lastensuojelu, vähäosaisista pidetään huolta, olemme sivistyneitä, koulutuksemme on erittäin korkeatasoista, meillä on demokratia, sanavapaus, tasa-arvo jne. (tai no, demokratia ja sanavapaus ovat työnalla...no joo...ehkä muutama muukin kohta, mutta kyllä mä haluan uskoa, että Suomesta saadaan jälleen se lintukoto, jossa on turvallista olla ja elellä, ja kiitettävää olis jos jonain päivänä äänestäminenkin kannattaisi.:) )

Noh, jokainen tietää mitä Irakissa on, eli osapuilleen kaikki nuo edellä mainitut puuttuvat.

Islam ei ole minun mielestä uskonto vaan vaarallinen ideologia jota tulee torjua kaikin keinoin.

MV-Lehti on osapuilleen ainoa media jota Suomessa kannattaa lukea, mikäli haluaa tietää mitä Suomessa oikeasti tapahtuu.

Mitähän muuta...hmmm...AINIIN! Kukas teistä uskaltaa haukkua minua natsiksi? Entäpä rasistiksi? (ihan noilla sanoilla, kirjoitettuna)
Jos löytyy joku niin anna mennä vaan.:)
Jep. Meidän pitää uskaltaa sanoa, että islam ja se kulttuuri on hanurista. Mä vaihtaisin muslimimaista tulevat mamut vaikka mihin vietnamin venepakolaisiin (jos niitä tulisi nykyaikana).
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Jep. Meidän pitää uskaltaa sanoa, että islam ja se kulttuuri on hanurista. Mä vaihtaisin muslimimaista tulevat mamut vaikka mihin vietnamin venepakolaisiin (jos niitä tulisi nykyaikana).
Kaakkois-Aasiasta tulleet onkin rauhallista ja työteliästä sakkia mutta eihän ne suvakeille kelpaa. Epäilen syyksi sitä että sen perän naiset on aivan liian sieviä jolloin siiderivalaat tulee kateellisiksi.
 
Minua lähinnä kiinnostaa se, miten he käyttäytyvät täällä meidän Suomessa.
Jos katsot esim. Brittilän, ja lukuisien muiden Euroopan maiden islamisoitumista niin voit huomata, että muslimit jostakin syystä haluavat verhota Euroopan maiden kantaväestön naisia näihin jätesäkkeihin ja haluavat sharian-lait.

En hyväksy edellä mainittua meillä, enkä myöskään heillä, mutta siihen voin suomalaisena yrittää vaikuttaa, että minun lapseni saavat jonain päivänä pukeutua mihin haluavat, ja he voivat elää vapaana turvallisessa hyvinvointivaltiossa.:)
Tämä juuri on muslimien maahanmuutossa suurimpia ongelmia, eli lähtökohtainen haluttomuus elää maassa maan tavalla. Jos suomalainen muuttaa vaikka nyt Turkkiin tai sinne Irakiin, ei häne siellä lampsi kansallispuku päällä kaduilla, vaadi palveluita suomeksi, pidä mielenosoituksia saadakseen kouluihin kristinuskon opetusta tai huuda ravintoloiden edustalla "sikaa pöytään!".
 
Aika rankkaa yleistämistä. Kaikki suomalaiset käyttäytyvät siivosti ja pidättyväisesti ulkomailla asuessaan (ei puhuta tässä lomakohteisiin menevistä) ja kaikki ulkomaalaiset vaativat kotimaansa oloja tänne.

Rasismiin sairastuneet etsivät rationaalisiakin perusteita sairaudelleen, jos viitsivät.
 
Aika rankkaa yleistämistä. Kaikki suomalaiset käyttäytyvät siivosti ja pidättyväisesti ulkomailla asuessaan (ei puhuta tässä lomakohteisiin menevistä) ja kaikki ulkomaalaiset vaativat kotimaansa oloja tänne.

Rasismiin sairastuneet etsivät rationaalisiakin perusteita sairaudelleen, jos viitsivät.
Tunnen yhden suomalaisen miehen, joka puhuu vieraillekin täysin estottomasti, elehtii suurieleisesti ja on heti ensitapaamisella pyytämässä ihmisiä kylään ja milloin mihinkin, mutta silti voin sanoa, että suomalaiset ovat huomattavasti pidättyväisempiä kuin italialaiset, koska pääsääntöisesti näin on.

Oikeasti eri kulttuureista ja erilaisista kasvatustyyleistä tulee erilaisia ihmisiä. Ei se tietenkään tarkoita sitä, että jokainen ko. kulttuurin edustaja käyttäytyy ja toimii samoin, aina löytyy poikkeuksia.
 
Rasismiin sairastuneet etsivät rationaalisiakin perusteita sairaudelleen, jos viitsivät.
En tajunnut tätä.
Etsivätkö rasismiin sairastuneet siis yleensä järjettömiä perusteita sairaudelleen, mutta silloin tällöin myös rationaalisia. Jos tätä tarkoitit, niin miksi ihmeessä joku lähtökohtaisesti etsisi järjettömiä perusteita asialle, jos sille on järjellisiäkin perusteita löydettävissä etsittäväksi?
 
vierailija
Aika rankkaa yleistämistä. Kaikki suomalaiset käyttäytyvät siivosti ja pidättyväisesti ulkomailla asuessaan (ei puhuta tässä lomakohteisiin menevistä) ja kaikki ulkomaalaiset vaativat kotimaansa oloja tänne.

Rasismiin sairastuneet etsivät rationaalisiakin perusteita sairaudelleen, jos viitsivät.
Katos katos, suvakkien mielestä tolkun ihmiset ovat sairaita. Saas nähdä koska meitä aletaan sulkemaan mielisairaaloihin ja keskitysleireihin kuten natsit tekivät "väärin" ajatteleville ihmisille...
 
vierailija
Aika rankkaa yleistämistä. Kaikki suomalaiset käyttäytyvät siivosti ja pidättyväisesti ulkomailla asuessaan (ei puhuta tässä lomakohteisiin menevistä) ja kaikki ulkomaalaiset vaativat kotimaansa oloja tänne.

Rasismiin sairastuneet etsivät rationaalisiakin perusteita sairaudelleen, jos viitsivät.
Siis sinäkin olet sitä mieltä että se että ei hyväksy islamia eikä halua sitä Suomeen on rasismia?
 
vierailija
eiköhän tuo (pohjois)afrikkalainen kulttuuri ole se isompi ongelma kuin islam itsessään. Naisen asema sielläpäin on huono ihan uskonnosta riippumatta.

Esimerkiksi suomen tataariyhteisö on elänyt täällä jo muutaman sata vuotta ihan rauhassa ja ongelmitta vaikka ovat muslimeita.
 
eiköhän tuo (pohjois)afrikkalainen kulttuuri ole se isompi ongelma kuin islam itsessään. Naisen asema sielläpäin on huono ihan uskonnosta riippumatta.

Esimerkiksi suomen tataariyhteisö on elänyt täällä jo muutaman sata vuotta ihan rauhassa ja ongelmitta vaikka ovat muslimeita.
Tataareja on 800-900 Suomessa, ei siinä paljoa kalifaattia perusteta. Lisäksi tataarien uskonto on maallistunutta, mutta se taas ei aina päde nykyisiin pakolaisiin.

Ylioppilaslehdestä poimittua...
"...maallistunut uskonto on helpottanut sulautumista Suomeen. Harva tataari rukoilee viidesti päivässä tai käy pyhiinvaelluksella. Uskonto on enemmänkin yksityisasia. Lisäksi tataarit pukeutuvat kuten muutkin suomalaiset. Ei kaapuja, ei huiveja tai huntuja. Ja osataan sitä kossuakin juoda. Jotkut eivät kieltäydy aina edes sianlihasta."
 
Lispetti töistä
Aika rankkaa yleistämistä. Kaikki suomalaiset käyttäytyvät siivosti ja pidättyväisesti ulkomailla asuessaan (ei puhuta tässä lomakohteisiin menevistä) ja kaikki ulkomaalaiset vaativat kotimaansa oloja tänne.

Rasismiin sairastuneet etsivät rationaalisiakin perusteita sairaudelleen, jos viitsivät.
Sinulta on jäänyt huomaamatta uutiset, joissa kerrotaan Euroopan islam-ongelmista? Taidat seurata vain Ylen uutisia, se selittäisi.

Jos lukisit kansainvälistä mediaa tai mv-lehteä niin tietäisit, että suuri osa turvapaikkaa hakevista ovat nuoria muslimimiehiä, jotka tulevat hakemaan muun muassa parempaa elintasoa, mutta ovat onnistuneet aiheuttamaan melkoisen määrän paheksuntaa karmivilla teoillaan (kts. tilastot tulokkaiden rikosten määrästä -> kasvussa edelleen, ja vrt. kantaväestön rikosten määrään).

Jotkut reppanat antavat itsensä ja lapsensa raiskattavaksi sekä naiset hunnutettavaksi sen vuoksi, että he haluavat olla mukaparempia ihmisiä ja suvaita kaiken, sääliksi käy.:unsure:

Provosoivalla aloitusviestillä haen sitä, että sinulla, eikä kenelläkään muulla, ole oikeutta haukkua rasistiksi tai natsiksi ihmisiä, jotka haluavat pitää tämän maan turvallisena. Islam on selkeästi suuri turvallisuusuhka (kts. muut Euroopan maat joissa islam on saanut jalansijaa).
 
vierailija
Mä olen tutustunut kirjallisuuden kautta islamin perinteisiin ja eri maiden perinteisiin mikä liittyy islamiin. Olen myös keskustellut paljon ihmisten kanssa eri maista ja tutustunut sitä kautta siihen mitä siellä on huonoa ja mitä hyvää. Kaikki joiden kanssa olen keskustellut, sanovat että isoin ongelma monessa maassa on naisten ja tyttöjen asema.
Tottakai esim. turistit näkevät sen rennon puolen kun menevät esim. Turkkiin, mutta sielläkin monessa kaupungissakin asiat ovat alkaneet vallankaappausyrityksen jälkeen kiristymään todella paljon...ja aina kun jossain maassa islamilaisuus alkaa nostamaan enemmän päätään, kiristyy naisten ja pienten tyttöjen asema.
Älä lässytä mulle naisten ja tyttöjen asemasta kun ne suomessakin on tosi paskat.Lihava kantasika käy raiskaamassa tai murhaamassa ja tuomiot on olemattomat ja te taputatte sitä olkapäälle. Sitten kun suomalaiset MIEHET ei tee enää yhtään rikosta niin sitten voi alkaa arvostelmaan. Sä yrität kätkeä kantasikojen rikokset ja niitä kuule riittää joka päivä.
 
vierailija
Mä en erittele äijiä keskenään. Se on ihan sama mistä kulttuurista tai minkä värisiä ne on niin ne kaikki on mahollisia raiskaajia ja murhaajia. Mulle on turha tulla lässyttämään mitään muuta koska mä tiedän että mä olen oikeessa. Jos ootte niin tyhmiä ette tajuu sitä mut kaiken paskan takana on äijät. Ne siellä sotii ja pommittaa ja murhaa ja raiskaa. Sama ihan joka puolella maailmaa.
 

Yhteistyössä