Noniin, kysykääs taas!

[QUOTE="vieras";28610076]Miks tää palsta on nykyään niin tylsä? KHarvoin enää mitään hauskaa/kiinnostavaa/provokatiivista jutunjuurta.[/QUOTE]

Tätä mietin itsekin aina välillä. Eksyin tänne joskus vuonna 2009 ja silloin meno tuntui ihan eriltä. Ehkä täältä on vakikäyttäjiä hävinnyt niin paljon ettei juttu enää kulje samalla tavalla : /
 
[QUOTE="utelias";28610132]Minkälaista korvausta vastaan suostuisit stimuloimaan sormella Hra Majurin eturauhasta samalla hieroen hänen nyyttejään?[/QUOTE]

Kuten arvata saattaa, en minkäänlaista. Olen uskollisesti aviossa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olishan se kiva juttelukaveri vaikka :)
En tosiaan halua hirveästi ottaa tähän kantaa, kun en ole asiaan tämän enempää tutustunut. Omassa lähisuvussani on ollut skitsofreeninen henkilö ja kieltämättä ajatuksen tasolla tämä liippaa aika läheltä hänen aistiharhojaan. Eikö tällaisen harjoittamisessa pelota, että oma todellisuudentaju voisi hämärtyä?

Olisko sulla ketään tuttua, jotain läheistä, joka vois olla sun juttukaveri? :)
 
minä,
En tosiaan halua hirveästi ottaa tähän kantaa, kun en ole asiaan tämän enempää tutustunut. Omassa lähisuvussani on ollut skitsofreeninen henkilö ja kieltämättä ajatuksen tasolla tämä liippaa aika läheltä hänen aistiharhojaan. Eikö tällaisen harjoittamisessa pelota, että oma todellisuudentaju voisi hämärtyä?

Olisko sulla ketään tuttua, jotain läheistä, joka vois olla sun juttukaveri? :)
Mutta niiden kanssa ei voi jutella henkeviä, tyhmää porukkaa :(
 

Yhteistyössä