NONIIN VAUVA.FILÄISET!!? OLETTEKO SIIRTYNEET TÄNNE?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo tänne vaihdoin perjantaina sai puhua puukotuksesta, mutta HETI kun tuli ilmi että tekijä on mamu niin johan iski sensuuri ja lopulta vielä rekisteröintipakko.

Pitäkööt tunkkinsa, tulihan siellä notkuttua reilu 17v ajan...
 
  • Tykkää
Reactions: Raakki
vierailija
Täällä ollaan, toistaiseksi. (y)

Järjettömän, mielivaltaisen sensuroinnin lisäksi alkoi veettämääm se sivujen ainainen hidasteleminen. Firefox huutaa, että sivu hidastaa selainta ja homma on etenaakin hitaampaa. :eek:

Ymmärrän sensuroinnin selkeästi vihapuheisissa ja törkeissä kirjoituksissa, mutta en aivan tavallisissa aiheissa, jotka ei koske mitenkään Turun tapahtumia tai maahanmuuttoasioita.
 
vierailija
Täällä ollaan, toistaiseksi. (y)

Järjettömän, mielivaltaisen sensuroinnin lisäksi alkoi veettämääm se sivujen ainainen hidasteleminen. Firefox huutaa, että sivu hidastaa selainta ja homma on etenaakin hitaampaa. :eek:

Ymmärrän sensuroinnin selkeästi vihapuheisissa ja törkeissä kirjoituksissa, mutta en aivan tavallisissa aiheissa, jotka ei koske mitenkään Turun tapahtumia tai maahanmuuttoasioita.
 
Viime vuonna siirryin, kun kypsyin Vauvan moderointiin, Varsinainen "aihe vapaa", asialliset, pitkätkin kirjoitukset hävisivät bittiavaruuteen. Hyvää mainosta Sanomalle. Ei kaikki keskustelu ole "mölöttämistä", vaikka mielipide on eri. Ei sentään olla P.Koreassa.
 
vierailija
Minä löysin tänne AVltä.
Olen kuullut huhuja että täällä 2+:lla olisi muutama vakikeskustelija jotka savustaa väkeä ahkerasti ulos ja että siksi AV on parempi koska siellä ei oteta niin helposti muita keskustelijoita hampaisiin. Onko näin?!?
 
vierailija
Turun karmean puukotuksen järkyttävin seuraus on tämä sanan- ja ilmaisunvapauden rajoittaminen sekä lisäksi maahanmuuttajien nostaminen sankareiksi. Varmasti ovat auttaneetkin Turun torilla mutta hehkutus on etovaa. Keskustelun rajoittaminen ja uutisoinnin kaunistelu on ehtaa YYA-sopimuksen aikakauden takautumaa.
 
vierailija
Minä löysin tänne AVltä.
Olen kuullut huhuja että täällä 2+:lla olisi muutama vakikeskustelija jotka savustaa väkeä ahkerasti ulos ja että siksi AV on parempi koska siellä ei oteta niin helposti muita keskustelijoita hampaisiin. Onko näin?!?

Toivottavasti ei. Olen kirjoitellut nyt muutamiin ketjuihin eikä kyllä kukaan ole vielä tykännyt kyttyrää :D Kai se riippuu vähän siitäkin miten me AV:läiset ruvetaan täällä kirjottelemaan.

Olisi tosi hyvä näpäytys Sanomalle jos vauva.fi:n palsta kuivuisi kokonaan ja porukka kotiutuisi tänne;)
 
vierailija
Viime vuonna siirryin, kun kypsyin Vauvan moderointiin, Varsinainen "aihe vapaa", asialliset, pitkätkin kirjoitukset hävisivät bittiavaruuteen. Hyvää mainosta Sanomalle. Ei kaikki keskustelu ole "mölöttämistä", vaikka mielipide on eri. Ei sentään olla P.Koreassa.
ilmeisesti laitoit peukun numerolle 26 onko tuo mahdollisuus vain rekisteröidyille,vai mitenkä tuon saa laitettua.
 
vierailija
Täällä ollaan, toistaiseksi. (y)

Järjettömän, mielivaltaisen sensuroinnin lisäksi alkoi veettämääm se sivujen ainainen hidasteleminen. Firefox huutaa, että sivu hidastaa selainta ja homma on etenaakin hitaampaa. :eek:

Ymmärrän sensuroinnin selkeästi vihapuheisissa ja törkeissä kirjoituksissa, mutta en aivan tavallisissa aiheissa, jotka ei koske mitenkään Turun tapahtumia tai maahanmuuttoasioita.
Hidastelu liittyy tietojen kalasteluun. Katso Wiresharkilla mihin kaikkialle sivusto lähettää sinusta dataa.
 

Yhteistyössä