Nonni! Assuukos kukkaan teistä Älvsbytalossa? (kirjoitinko edes oikein?)

  • Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
Hm, porukka lukee, mutta ei vastaa. Ilmeisesti siis kukaan ei asu moisessa?:D

No, tietääkö kukaan näistä taloista mitään? Voiko semmoista suositella? Pääkaupunkiseudulla se tulisi halvemmaksi kuin vanhan homemökin osto.
 
"ÖÖÖ"
No jos vähän googlaat niin huomaat että ei se häävi talo ole. Joku aika sitten tuli ihan tv-ohjelma aiheesta älvärit ja kuluttajansuoja. Älä pistä rahojasi sekundaan.
 
merimies
En asu, mutten voi suositella.
Mielummin pistää vähän enemmän rahaa kiinni ja rakentaa kunnon talon, laadukkaan.
Tässäkin pätee vanha sääntö, että halvalla ei hyvää saa.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="ÖÖÖ";22933518]Lisys: miksipä ostaisitkaan vanhan homemökin kun voit saada uudenkin :D[/QUOTE]

Kun rakennuttaminen on aina oma projektinsa. Ollaan kateltu taloja, mutta joka kämppä haisee kaamealle.
 
"vierailija"
Savannahan taitaa asua semmoisessa ja käsittääkseni on pitänyt talostaan (voin olla väärässäkin). Itse olen myös kuullut siitä huonoa, mutta pakkohan heillä kai on olla tyytyväisiäkin asukkaita, kun firma on edelleen pystyssä :) Meinaatteko siis alkaa taloa rakentamaan?
 
"vieras"
Varmaan aika harva joka sellaisessa asuu voi sitä haukkua, itse olen muutamaan Älväri taloo käynyt katsomassa ja kyllä on pakko myöntää että huono laatu paistaa ihan kaikessa läpi. Toinen oli ihan uus (ei ois uskonut) ja toinen 20 vuotta vanha, oltais mielummin ostettu se vanha kun oli paljon paremmassa kunnossa...
 
samps
Meillä on 20v vanha älväri.
Ostettiin 7v sitten ja ollaan oltu tyytyväisiä :)
Ei ole hometta, vaikka juuri lehdessä varoitettiin että neljännessä talossa on hometta suomessa.
Varokaa muut sitten niitä :D
 
Olen asunut ja vanhempani asuvat yhä, talo nyt 22 vuotta vanha, eikä ole ollut valittamista. Tapetit on muutamissa huoneissa vaihdettu, yksi huone paneloitu, mutta mm. keittiönkaapit samat, samoin pakastin! Jääkaappi, uuni ja tiskikone uusittu (en kyllä edes muista, kuuluivatko pakettiin). Hyvä lämmöneristys ja kaikin puolin tyytyväisiä ovat olleet. :)
 
xx
Älsbyillä on huono jälleenmyyntiarvo ja Älsbyn tunnistaa jo kauas. Ne ei oo mitään arkkitehtuurin helmiä ja niissä on se omaleimainen ulkonäköjuttu joka säikäyttää about joka katsojan.Taloa ei koskaan kannata rakentaa vaan itteensä varten vaan ajatella, että joskus siitä pitää päästä irtikin.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22933594:
Olen asunut ja vanhempani asuvat yhä, talo nyt 22 vuotta vanha, eikä ole ollut valittamista. Tapetit on muutamissa huoneissa vaihdettu, yksi huone paneloitu, mutta mm. keittiönkaapit samat, samoin pakastin! Jääkaappi, uuni ja tiskikone uusittu (en kyllä edes muista, kuuluivatko pakettiin). Hyvä lämmöneristys ja kaikin puolin tyytyväisiä ovat olleet. :)
Jees, kiitti. :) Siskon mies on rakentanut kaksi taloa ja sanoi, ettei kyse ole niinkään talon merkistä vaan siitä, kuka sen rakentaa. Niillä oli kallis Kastelli, jossa meni kaikki pieleen, sitä se ei suositellut.
 
Leukistinen aksolotli
Älsbyillä on huono jälleenmyyntiarvo ja Älsbyn tunnistaa jo kauas. Ne ei oo mitään arkkitehtuurin helmiä ja niissä on se omaleimainen ulkonäköjuttu joka säikäyttää about joka katsojan.Taloa ei koskaan kannata rakentaa vaan itteensä varten vaan ajatella, että joskus siitä pitää päästä irtikin.
No jos mä löytäsin tältä haluamaltani alueelta yhdenkin talon, jossa ei haise, mä ostaisin riemusta kiljuen, olis minkänäköinen vaan. Tuntuu, että muut ostajat on intona niistä pahanhajuisista röttelöistä. Ehkä ne ei sitten haista mitään.
 
"ÖÖÖ"
[QUOTE="vieras";22933565]Niin siis varmaan tarkoitettiin, että voit saada uudenkin homemökin, viittaten viime aikaisiin keskusteluihin välipohja yms. ongelmista...[/QUOTE]

Juu, sitä tarkoitin tuolla heitollani :)
 
"vieras"
Toi on totta, että jälleenmyynti arvo on mitätön, ei ole verrattavissa ns. laadukkaampiin talopaketteihin. Itse ihmettelin kun erääseen älväri taloon ole vedetty uudet vesiputket muka "huvin" vuoksi, täh kuka oikeasti laittaa talon kaikki vesiputket uusiksi, vain koska elämä on muuten niin tylsää...
 

Yhteistyössä