Nonnih, mites sit putkien kanssa eletään?

...
Me laitettiin lapselle suojat korviin myös suihkun ajaksi.
Saunassa ei tarvii jos ei läträä siellä vedellä.
Ja saatiin sairaalasta hoitajalta vinkki että tulppana kannattaa käyttää sinitarraa.
Toimi hyvin ja oli halpaa =)
 
Me ei olla käytetty tulppia suihkussa, jos on pesty pelkällä vedellä. Uidessa vain, jos lapsi ui ihan oikeasti ja sukeltelee; rantapolskutteluissa ei tarvitse. Näin lääkäri neuvoi meille. Vesi ei kuulemma ihan helpolla putken läpi pääse.

Apteekin korvakittiä ollaan käytetty, sellaista pantaa en hommannut.
 
mun pikkusiskolla oli joskus noi putket kanssa molemmissa korvissa ja sille teettettiin semmoiset omat korvatulpat korman muodon mukaan ja niillä vesi pysyi ainakin korvien ulkopuolella. ja tosiaan aina vesen kanssa läträtessä tulpat korviin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tulppana sinitarraa.. urgh :eek: Onks ne putket sit mimmoset, näkyy selvästi siinä jne..?

Mä en oikeasti tiedä, vaikka kohta tiedänkin :snotty:
Operaatiokin on ilmeisesti suht. nopea?
Ei niitä omin silmin näe :), ne on pikkuriikkiset ja jossain tuolla korvan sisällä.

Me mentiin tytön kanssa aamulla sairaalaan päiväkirurgiselle, puolenpäivän jälkeen päästiin pois, samalla reissulla poistettiin kitarisakin.
 
dd
musta parasta kittiä sellainen oranssi. siinä sanotaan et yks per korva vaan puolikas pantiin meidän muksuille. samoja käytetään rokissa lapsilla..
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/29_882/products_id/41157
 
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
musta parasta kittiä sellainen oranssi. siinä sanotaan et yks per korva vaan puolikas pantiin meidän muksuille. samoja käytetään rokissa lapsilla..
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/29_882/products_id/41157
Mä tykkään myös niistä. Helppo huomata esim. uimahallireissuilla, onko korvissa tulppaa vai onko se pudonnut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mikä panta?
Ja jos niitä ei näe, miten helkkarissa sinne jotain tulppia työntää? :eek:

Huoh, elämä ei oo reilua :snotty:
Se tulppa laitetaan korvakäytävän suulle. Ei syvälle korvan sisään.

Jotkut laittaa lapselle uidessa sellaisen korvien päälle tulevan pannan korvatulppien lisäksi.

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/29_882/products_id/1676
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Se tulppa laitetaan korvakäytävän suulle. Ei syvälle korvan sisään.

Jotkut laittaa lapselle uidessa sellaisen korvien päälle tulevan pannan korvatulppien lisäksi.

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/29_882/products_id/1676
Aaaa, sellanen panta.
Mä en tiedä miksi, mutta mulla tulee sellanen mielikuva sellasista muoviputkista jotka töröttää korvista ja tarttuu joka paikkaan. Ja et ne päät vois tyyliin tulpata teipillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Aaaa, sellanen panta.
Mä en tiedä miksi, mutta mulla tulee sellanen mielikuva sellasista muoviputkista jotka töröttää korvista ja tarttuu joka paikkaan. Ja et ne päät vois tyyliin tulpata teipillä :D

Tuossa eräs mahdollisista putkista. Pinseteissä siis. Ei kauheen iso :)
 
..
EI MITÄÄN SINITARRAA! Se on ihan kamalaa, tarttuu tukkaan kiinni, eikä muutenkaan pysy kunnolla ja siihen tarttuu kaikki paska. Se apteekin silikonikama on paljon parempaa. Mulla oli pienenä putket ja inhosin niitä hätävara-sinitarraviritelmiä silloin, kun ei ollut silikonia matkassa. Pieni hinta siitä, että homma toimii hyvin. :)
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Aaaa, sellanen panta.
Mä en tiedä miksi, mutta mulla tulee sellanen mielikuva sellasista muoviputkista jotka töröttää korvista ja tarttuu joka paikkaan. Ja et ne päät vois tyyliin tulpata teipillä :D

Tuossa eräs mahdollisista putkista. Pinseteissä siis. Ei kauheen iso :)
oi! onks noi teidän ekat putket? :eek: wau, olette varmaan käyneet yksityisellä kun heti ootte saanu kultaa korvaan. meillä on kaikilla siniset silikooniputket ollu.. on ne tallessa, pitäskö kuvata!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Me ei olla käytetty tulppia suihkussa, jos on pesty pelkällä vedellä. Uidessa vain, jos lapsi ui ihan oikeasti ja sukeltelee; rantapolskutteluissa ei tarvitse. Näin lääkäri neuvoi meille. Vesi ei kuulemma ihan helpolla putken läpi pääse.

.
Näin meilläkin.
 

Yhteistyössä