nopea,helppo ja hyvä leipomus ohje viemisiksi tuoreelle äidille ja isälle?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja ei materiaa, 30.03.2011.

1. ei materiaa

ei materiaa Vieras

joku jonka onnetonkin leipuri osaa eikä voi mennä metsään.

2. "vieras"

"vieras" Vieras

Sikke Sumarin Maailman paras suklaakakku. Kuukkeloi.

3. ...

... Vieras

Ihana idea. Itse olisin kyllä todella tyytyväinen, jos joku toisi jotain leipomuksia, kun on juuri palannut kaiken kiireen ja väsymyksen keskelle synnytyslaitokselta. Tee vaikka mokkapaloja, ne ovat helppoja.

4. ei materiaa

ei materiaa Vieras

5. "Outsa"

"Outsa" Vieras

Muffinsseja
    Omenapiirakka
    Arabialainen kuivakakkua
    Korvapuusteja

6. O74

O74 Vieras

Onnistuisko ihan peruspulla?

7. "vieras"

"vieras" Vieras

Mä ilahtuisin pannukakusta ja hillopurkista:) Niin kaurakeksit on kans helppoja ja hyviä.

8. ei materiaa

ei materiaa Vieras

pullat tylsiä,pannukakkuun mulla ei oo korkee reunasta peltiä jos siihenn sellasen tarvii.

9. SugarBabyLove

SugarBabyLove Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.01.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tää ei ny paljon auta, mut mä oon vieny ihan ruokaa, muistaakseni viimeeks makaroonilaatikkoa.

10. "tätä"

"tätä" Vieras

http://mimminkeittio.com/blog/2044136/helppo-ja-nopea-jogurttikakku/

11. "vieras"

"vieras" Vieras

Juustosämpylöitä ja vaikkapa porkkanamuffineja... kummatkin todella helppoja tehdä eikä vaadi kummosia aineita.

12. "tipu"

"tipu" Vieras

Mene surffailemaan netin ruokapalstoille tai ota kouraan kotoa keittokirja ja etsi sieltä mieluisa ohje. Ei tullut mitään muutakaan itselle mieleen kuin nuo mokkapalat ?

13. sama vieras

sama vieras Vieras

[QUOTE="vieras";23481103]Juustosämpylöitä ja vaikkapa porkkanamuffineja... kummatkin todella helppoja tehdä eikä vaadi kummosia aineita.[/QUOTE]Lisäyksenä vielä että itse olen tehnyt muffinit Pirkan ohjeella, löytyy varmaankin Pirkan nettisivuilta. Olen jättänyt mantelirouheen pois ja maistuvat hyvin ilman kuorrutettakin.

14. "viiru"

"viiru" Vieras

Kuka nyt vie ruokaa tai leipomuksia. Itse vein lapselle vaatteita.

15. __

__ Vieras

kääretorttu, marengit, jos liivatteen osaa tehä niin ihan mikä vain liivatekakku, monet keksit on helppo tehä niitähän on vaikka mitä!

16. ei materiaa

ei materiaa Vieras

no kai nyt äitiä ja isääki voi muistaa viemällä jotain jolla saa suun makiaksi.viedään me tietysti vauvallekin paketti!

17. "vieras"

"vieras" Vieras

[QUOTE="viiru";23481123]Kuka nyt vie ruokaa tai leipomuksia. Itse vein lapselle vaatteita.[/QUOTE]Monikin. =) Toki lastakin muistetaan mutta moni äiti varmasti arvostaa sitä että vieras tuo tullessaan jotain vanhemmillekin eikä tarvitse emännän miettiä onko tarjota jotain kahvin kanssa.

18. Se legendaarinen mikrokakku! Jättää vaan kaakaon pois ja laittaa omenalohkoja niin tulee ihanaa :)

19. "Ilona"

"Ilona" Vieras

http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/muffinit/vaivattomat-minttusuklaamuffinit.php

Älyttömän helppo, nopea, ja todella muheva muffinssiresepti. Itse olen laittanut täytteeksi pieniä omenakuutioita (tosi "kostea" ihana lopputulos) ja tehnyt vielä tomusokerista, margariinista ja sitruunamehusta kuorrutteen. Nam!

20. "Ilona"

"Ilona" Vieras

Niin ja tarkoitin siis tuota perusreseptiä ylipäätään, en juuri tuota minttusuklaatäytettä.

21. "suklaa"

"suklaa" Vieras

Suklaa piirakka, aineet sekoitetaan vaan ja uuniin ja päälle tulee lopuksi sulatettua suklaata, ihanaa ja makeaa. Ohjeen saa jos kiinnostaa :)

22. ei materiaa

ei materiaa Vieras

pistä suklaa tulemaan ohjetta:)

23. "suklaa"

"suklaa" Vieras

Suklaapiirakka

150g voita sulana
    3dl sokeria
    1dl kaakaojauhoa
    2 munaa
    2dl vehnäjauhoja
    3tl vanilijasokeria

Aineet sekoitetaan keskenään voi ja sokeri kannattaa sekoittaa ensi ja sitten lisätä muun aineet
    kaada taikina piirakka vuokaan ja paista 200 asteessa 20-30min

Kuorutus
    2dl kernaa
    200g suklaata
    25g voita

Tee kuorutus kattilassa älä anna kiehua, kaada kuorutus jäähtyneen piirakan päälle.

Makeaa nam!

24. "vieras"

"vieras" Vieras

pätkis kakku! ihan parasta herkkuani tällä hetkellä. ja tosi helppo tehdä. googlaa pätkis kakku

25. "nyyti"

"nyyti" Vieras

pizza,itsetehty tietenkin!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy