Normaali 35-vuotias mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mitkä näistä sinun miehesi täyttää?

  • Komea

    Ääniä: 2 100,0%
  • Pitkä

    Ääniä: 1 50,0%
  • Raamikas

    Ääniä: 1 50,0%
  • Menestynyt

    Ääniä: 1 50,0%
  • Vakavarainen

    Ääniä: 1 50,0%
  • Korkeakoulutettu

    Ääniä: 1 50,0%
  • Sosiaalisesti supliikki

    Ääniä: 1 50,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
vierailija
Miehet aina valittavat, että naisten kriteerit Tinderissä tai parisuhteen aloittamiselle ovat aina liian korkeat. Sitten kun hieman penkoo, niin lähes aina selviää, että mies vaatii kuuta taivaalta vaikka itse ei täytä edes minimivaatimuksia. Tietyn ikäisiltä miehiltä on oikeus odottaa tiettyjä asioita, eikä se ole mitään nirsoutta.

Listan jutut ovat aivan perusasioita, joista 5-7 pitäisi löytyä jokaiselta normaalilta mieheltä. Jos ei, niin on aika katsoa peiliin ja kehittää itseänsä.

Miksi kukaan deittailisi miestä, joka ei täytä edes perusvaatimuksia?
 
vierailija
Talous kunnossa, koska se on itsellänikin kunnossa ja toista aikuista en ala elättämään. Kovin isoa ”iskävatsaa” ei myöskään saisi olla. Onko riittävän löysät perusteet, vai onko aivan liikaa vaadittu?!
 
vierailija
En missään nimessä halua itselleni suupalttimiestä eli viimeinen kohta menee heti hylkyyn. Komeaksikaan miestäni ei voi sanoa, eikä 182 cm ole nykymittapuun mukaan pitkä. Muut kohdat täyttyvät. Tosin enemmän annoin painoarvoa elämänkumppania valitessani sille, että mies on kiltti, hyväsydäminen, osaava käsistään, ruoanlaittotaitoinen, liikuntaa harrastava, savuton, raitis, älykäs, naista kunnioittava, hellä, sitoutumiskykyinen- ja haluinen. Löysin haluamani valioyksilön.
 
et ole eikä tuo kuva susta ole..
Juu eikäkö olen just tuo kuka näytteli Lothar Ragnaria..
Opettelin suomea että pääsin häiriköimään tänne kaksplussan sivuille. Minulle on muuten tulossa miljardiomaisuus Nigeriasta mutta minun täytyisi saada pieni kymmenentuhatta euroa että saan ne rahat siirrettyä omalle tililleni, jos lähetät sen kymppitonnin niin laitan sulle takas satatuhatta euroa. Eiks ole ihan jees juttu? Lupaan ihan oikeasti sulle kaunis nainen että varmasti saat satatonnia. Ihanaiseni..
Luoja kun olen niin ikävöinyt sua sitten viime viestisi.. Haluaisin että olisit jo minun luonani.. Mut siis pistä toi kymppitonni mun tilille niin kohta tapaamme :love:
 
vierailija
Juu eikäkö olen just tuo kuka näytteli Lothar Ragnaria..
Opettelin suomea että pääsin häiriköimään tänne kaksplussan sivuille. Minulle on muuten tulossa miljardiomaisuus Nigeriasta mutta minun täytyisi saada pieni kymnmenentuhatta euroa että saan ne rahat siirrettyä omalle tililleni, jos lähetät sen kymppitonnin niin laitan sulle takas satatuhatta euroa. Eiks ole ihan jees juttu? Lupaan ihan oikeasti sulle kaunis nainen että varmasti saat satatonnia. Ihanaiseni..
Luoja kun olen niin ikävöinyt sua sitten viime viestisi.. Haluaisin että olisit jo minun luonani.. Mut siis pistä toi kymppitonni mun tilille niin kohta tapaamme :love:
Juu juu ;)
 
Onnellinen vaimob
Oma mies on tavallinen mies, ollut vakituisessa työssä jo kauan, ihan ok-palkkainen duunari, harrastaa liikuntaa, asiallinen, luotettava, osaa huolehtia hygieniastaan ja pukeutuu siististi. Mun mielestä hyvännäköinen. Pituutta on 168cm ja mä olen 2cm pitempi, mutta ei se meitä haittaa. :):love:
 
vierailija
Pitää olla tyhmä jos ottaa miehen joka ei oo omsta mielestä komea.
Ei vaan, normaali 35-vuotias mies on aina komea ja kaikkea noita muitakin. Jos ei ole niin on joku epäonnistuja, sekasikiö ja siten kelpaamaton. Nuo ovat minimivaatimuksia, jotka pitäisi jokaiselta aikuiselta mieheltä löytyä, tai sanotaanko, että miksi yksikään nainen tyytyisi mieheen, jolta ei nuo kaikki löydy?
 

Yhteistyössä