Nukkuuko joku muu eri huoneessa miehen kanssa? Olenko ainoa?

Mindy harmaana
Hei, hieno aloitus sinisiipi-perhonen! Meillä tullaan myös tulevaisuudessa nukkumaan eri huoneissa kunhan vauva syntyy. Eli mies nukkuu esikoisen kanssa samassa huoneessa ja minä vauvan kanssa toisessa huoneessa. Meillä keskusteltiin asia selväksi jo ennen raskautta, koska mies oli hirveästi sitä vastaan ja hänen mielestään joku parisuhteen mittari että nukutaan samassa sängyssä... Jos kuitenkin imetän vauvaa yöllä, haluan että voin rauhassa nukahtaa sänkyyn vauva rinnalla eikä tarvitse pelätä että mies kierähtää sen päälle. Toisekseen mies tupakoi, enkä halua että vauva altistuu mm hengityksen kautta leviäville "myrkyille" nukkuessaan.
 
moi
me myös nukumme eri sängyissä, eri huoneissa, ja hyvin toimii! vähemmän riidelläänkin kun molemmat saa hyvät yöunet :) Ja läheisyyteen ja seksielämään erillään nukkuminen ei vaikuta.
 
uuu
Eri huoneissa nukutaan miehen kovaäänisen kuorsaamisen takia. Mä en pysty korvatulppia pitämään eikä miehen kuorsaamiseen auta asennon vaihtaminenkaan, joten kaikille on paras ratkaisu, että nukutaan erillään.
 
no
jossainha tutkimuksessa todettiin että on avioliitolle vaan hyväksi :) Kun meillä joskus on isompi talo voi olla että meilläkin päädytään eri huoneisiin. Mies valvoo aina vapaillaan ja herään kun tulee nukkumaan ja mölisee unissaan kun mikäkin. Oon joskus niin pirun kiukkunen kun lapset ei valvota niin mies valvottaa.
 
Sinisiipi-perhonen
Olen ap mutta ehdin jo kirjautua ulos, niimpä harmaana olen. Ai on tuollainen tutkimuskin =) Oisko kellään antaa siitä linkkiä tms, niin voin miehelle näyttää =) Olisi kiva itsekkin lukaista!
 
Sinisiipi-perhonen nyt harmaana
Hei en vieläkään jaksanut kirjautua, eli ap olen =)

Ollaan kokeiltu kaikki apteekin kuorsauksen esto jutut. Osaa toimii joten kuten, osa ei ollenkaan. Mutta olen vaan niin herkkä uninen että herään kun mies kääntyy tai vähänkin kuorsaa. Aamullakin herään hänen kelloonsa kuudelta, eikä uni enään meinaa tulla millään. Mieheni kuorsaa todella kovaa selällään, mutta jos on kyljellään en kuule kun pidän korvatulppia. Voi kun en oisi näin herkkä. Olen perinyt tämän äidiltäni =(
 
No niin... Nyt olen taas kirjautuneena =)

Niin se piti vielä sanoa että minussahan tässä on vikaa ainakin yhtä paljon kun miehessä. Mies kuorsaa ja puhuu unissaan. Ja minulla on uniongelma ja olen erittäin herkkä uninen... Voih miksi en vaan osaa nukkua niinkuin ennen vanhaan. Silloin ei haitannut niin kovasti miehen kuorsaukset, vaikka häntä öisin aina tökinkin kyljelleen. Nykyään tämä kuorsaus/unissa puhuminen saa minut ihan raivoihini ja ärsyyntymään, niin en millään saa uudestaan unta.... Ja illalla oikein alan odotttaa koska kuorsaus alkaa, niin en ainakaan nukahda :headwall:
 
äiree
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä taas on jo pitkään menty niin, että mies nukkuu taaperon kanssa toisessa huoneessa ja minä vauvan kanssa toisessa. Tämä siksi, että kaikkien ei tarvitse herätä kaikkien yömetelöintiin. Vauva heräilee syömään ainakin pari kertaa yössä, jolloin minun tarvitsee herätä vain siihen. Mies ei niitä ähinöitä kuule. Taaperokin heräilee välillä pari kertaa yössä ja mies herää niihin, minun ei tarvitse. Toimii erittäin hyvin meillä, näin on maksimoitu kaikille suht hyvät yöunet.
Näin myös meillä. Oon kyllä miettinyt, mitä sitten tehdään, kun lapset nukkuu samassa huoneessa. Mies kuorsaa, ja sen takia haluaisin nukkua eri huoneissa... Eli ap:lle terveisiä: monet parit nukkuu eri huoneissa :)

 
muru
Alkuperäinen kirjoittaja sinisiipi-perhonen:
No niin... Nyt olen taas kirjautuneena =)

Niin se piti vielä sanoa että minussahan tässä on vikaa ainakin yhtä paljon kun miehessä. Mies kuorsaa ja puhuu unissaan. Ja minulla on uniongelma ja olen erittäin herkkä uninen... Voih miksi en vaan osaa nukkua niinkuin ennen vanhaan. Silloin ei haitannut niin kovasti miehen kuorsaukset, vaikka häntä öisin aina tökinkin kyljelleen. Nykyään tämä kuorsaus/unissa puhuminen saa minut ihan raivoihini ja ärsyyntymään, niin en millään saa uudestaan unta.... Ja illalla oikein alan odotttaa koska kuorsaus alkaa, niin en ainakaan nukahda :headwall:
Sama meillä. Lasten syntymän jälkeen, kun unet alko olla sitä sun tätä, mua on alkanut ihan sikana ärsyttää kaikki vähäkin kuorsaus, se että mies köhnyää petiin myöhemmin illalla kun oon jo nukahtanut, yöllä vessassakäynnyt jnejnejne. Ja kun noita alkaa pelätä illalla, ei varmaan saa kunnolla ikinä unta. Mä en tajua, miks tommosessa tilanteessa ei hyvin voisi nukkua eri peteissä. Seksiä voi harrastaa ilman, että nukutaan yhdessä. (Että tämmönenkin tiedoksi teille!)







 
Menni K.
Nukuttiin pari vuotta niin, että mä nukuin lasten kanssa lastenhuoneessa, ja mies meidän makkarissa. En jaksanut yöllä ravata lasten luona, joten oli mukavampi nukkua siellä :)
 
Jes
Olen aina nukkunut eri huoneessa, joskus satunnaisia öitä samassakin. Kuorsaus vie heti yöuneni. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua samassa huoneessa tai sängyssä, paljon mukavampi nukkua omassa rauhassa.
 
vieras
Musta teidän pitäs hakea apua uniongelmiin. Kova kuorsaaminen ei ole normaalia eikä sekään että herää toisen kuorsaukseen, eli ei pääse syvän unen vaiheeseen ollenkaan.
 

Yhteistyössä