Nukkuuko teidän elukat sängyllä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
....
Todellakin! Ja on aina tehnyt. Minusta on joskus hassua lukea kun joillain on hirveitä ongelmia opettaa joku kissa, mopsi tai chihu olemaan tulematta sänkyyn/sohvaan. Eikö se olekkaan niiden paikka? :D

65kg pystiffijunnu on vähän eri asia, tosin kyllä sekin saa tulla hengailemaan jos ei ole kurja keli ulkona.
 
"nanna"
Nukkuu. Musta on ihanaa kun noi kissat lämmittää jalkoja ja kehrää, kodikas fiilis. Mulla jo lapsuuden kuvissa on pinnasängystäkin otettu kuva ku kissa nukkuu mun kainalossa, siks varmaan tulee vieläkin kodikas ja rauhallinen olo ku on kissa vieressä.
 
Blue
Vanhin koira on jo niin kankea ettei pääse sänkyyn. Sillä on oma pehmoinen kori. Tuo doberbulli kyllä röhnöttää pää tyynylläkin. :heart: Usein öisinkin tulee jalkopäähän makaamaan. Tapaninpäivänä tulevä vauva pääseen sänkyyn myös samantien tutumaan. :heart:
 
cecce
Koira nukkuu sängyssä aina välillä, mutta paksuturkkisena sen tulee jossain vaiheessa kuuma ja se menee lattialle. Sitten aamulla se taas hyppää sänkyyn ja välillä pistää päänkin tyynylle. Mun ihana mussukka. <3
 

Yhteistyössä