nukkuuko teidän kissat öisin vieressä?

  • Viestiketjun aloittaja miumou
  • Ensimmäinen viesti
"kissatäti"
juu, kaikki 3kisua+minä+mies+lapsi samassa sängyssä.
Ahdasta mutta niin mukavaa ja lämmintä on :)
Yksi nukkuu tyynylläni, toinen miehen tyynyllä ja kolmas vaihtelevasti kaikkien jalkojen päällä.
Ei tulis mieleenkään sulkea kissoja makkarista :)
 
"Kisuli"
[QUOTE="miumiu";30523040]eikun mahan tai rinnan päällä[/QUOTE]

Näin ja välillä kainalossa tai käden vieressä vaanien rapsutuksia sekä kehräten äänekkäästi.
 
"Amalia"
Vaihtelevasti! Jos älyän (kissojen mielestä) vaihtaa nukkumispaikkaa yöllä (mies kuorsaa) valtaa yksi kissoistamme minun puoleni heti. Ja on seuraavana iltana närkästynyt, miksi olen siinä takaisin :D
 
Ei nuku yöllä, käyvät kyllä pyörimässä vatsan päällä ja kainalossa,mutta siirtyvät sitten nukkumaan joko lattialle viltille tai olkkariin.
 
silloin harvoin kun mies ei ole yötä kotona nukkuvat sängyllä (tai siis lattialla olevilla patjoilla, joilla nukumme asunnon parvella). Muuten nukkuvat lattialla patjan vierellä käyden välillä tamppailemassa peiton ja tyynyjen päällä.

Ihme kyllä etteivät lähemmäs tule nukkumaan, toinen varsinkin on päivätkin ihan iholla. Sohvalla istuessakin tulee aina puolittain makaamaan päälle päristen ja tuijotellen silmiin tuollaisella "gimme some sugar"-ilmeellä.
 
Tulee. Ensin se alkaa tehdä pesää, siinä menee vähintään 15min. tamppaa ja tasoittelee. Iho on välillä kovilla.
En voi sietää kun kissa nuolee ihoa. Sehän on ku santapaperilla vetelis!
Joskus kissa hermostuu kun yritän siirtää pois ja käy käsiks muhun:D, jos ei käy käsiksi niin useimmiten siirto ennenpitkää onnistuu (n. parillakymmenellä toistolla).

Toivottavasti se ei nyt kamalasti loukkaannu tuosta. Mä en vaan kestä sellaista vartin neulahierontaa enkä sitä nuolemista.

Sitten kun olen nukahtanut niin se tulee kainaloon, mun päälle tai viereen. Lähes joka aamu kun herään on kissa mun päällä.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sksneuidndi
Juuuu. Aina. Tulee ihan kunnolla kainaloon ja käsi pitää mennä tassujen välistä mahaa myöten. Ja leukaa täytyy rapsutellan.., pentuna nukkui ihan peiton alla mun kanssa. Jo yli 10v menty niin kissan kanssa. <3 se on mun vauveli <3
 

Yhteistyössä