nukutushammashoito?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli, paljonko teillä on tullut maksamaan ja mitä siihen on sisältynyt?
Minun on pakko mennä hammaslääkäriin, mutta kun en uskalla, niimpä olen miettinyt tuota nukutusjuttua. Viisaudenhampaat pitäisi poistaa, jokunen hammas paikata ja hammaskivi poistaa.
Minimi äitiysrahalla ollaan, joten voi jäädä haaveeksi :(
 
vieras
Mun pitäis kans mennä hammaskiven poistoon ja mietin kans,jos tuommoinen nukutus onnistuis siinä toimenpiteessä.Hampaat päässy kamalaan kuntoon varmaan hammaslääkäripelon takia enkä oo käyny viiteen vuoteen vilauttamassa purukalustoani missään..
 
Kyllähän se yksityisellä maksaa tuolla 1500-2000?, mutta minä kyllä sain ihan terveyskeskus hammaslääkäriltä lähetteen sairaalaan ja siellä hoidettiin hampaat kuntoon nukutuksessa.
Sain kyllä olla tosi jämäkkänä asiasta ennen kuin suostuivat.
Pyydä vaikka ensin lähete pelkopolille ja vie asiaa eteenpäin sitä kautta.
 
Yksityisellä maksoi mulla nukutus 800?. Leikattiin viisaudenhampaat, poistettiin hammaskivi ja paikattiin 2 pientä reikää. Toimenpiteet maksoi muistaakseni vajaa 500? joten reilun tonnin maksoi yhteensä.
 
Mulle sanottiin suoraan että julkisella ei onnistu joten täytyis mennä yksityiselle. Ensinks olis tarkastus jossa katotaan hoidontarve ja sitten vasta suunnitellaan tuota nukutusta ja mitä sen aikana tehdään.
Hinnat tosiaan lähtee tuosta 1500-2000e ylöspäin.
Tuttavalla tuli paikkaukset, hammaskivenpoistot jne. maksamaan nukutuksessa 5000e :eek:

Menin sit kuitenkin julkiselle puolelle painottaen kammoani ja nyt se alkaa olemaan muisto kun on ollut osaavaa porukkaa tekemässä ja puudutus laitettu kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:
Mulle sanottiin suoraan että julkisella ei onnistu joten täytyis mennä yksityiselle. Ensinks olis tarkastus jossa katotaan hoidontarve ja sitten vasta suunnitellaan tuota nukutusta ja mitä sen aikana tehdään.
Hinnat tosiaan lähtee tuosta 1500-2000e ylöspäin.
Tuttavalla tuli paikkaukset, hammaskivenpoistot jne. maksamaan nukutuksessa 5000e :eek:

Menin sit kuitenkin julkiselle puolelle painottaen kammoani ja nyt se alkaa olemaan muisto kun on ollut osaavaa porukkaa tekemässä ja puudutus laitettu kunnolla.
Niin mullekin sanottiin mutta loppupelissä sitten kuitenkin pisti lähetteen ja sairaalassa sanoivat että tekevät paljonkin noita hoitoja pelkopotilaille ;)
 
ap
mullekin sanottiin just etteivät tee kunnalla nukutuksessa. oli vielä niin tympee hammaslääkäri viimeks ja sattu niin pirusti et ennen kuolen kun meen takasin :´(
joltai nkuulin että jossain maksais nukutus kelan jäljiltä 100e/tunti? mutta taitaa maksaa sitten ne itse poistot aika paljon?
 

Yhteistyössä