nuoreja hauskoja äitejä!

nuoreja hauskoja äitejä,löytyykö semmosia täältä??olsi kiva vaihtaa kuulumisia muiden nuorien äitien kaa =)
mulla ja mun avomiehellä on pieni prinessa :heart: joka on vuoden ikäinen!minkäikäisä muksuja teillä on?ite olen vielä hoitovapaalla...entäs te?
 
Heip :)
Meillä myös (huomenna tasan) 1-vuotias tyttö. Aika menee hirveän nopeasti :/ likan kanssa.
Uhma alkaa pikkuhiljaa näyttää kynsiään ja meno on sen mukaista :)
Hoitovapaalla myös minä.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 22:32 mami87 kirjoitti:
nuoreja hauskoja äitejä,löytyykö semmosia täältä??olsi kiva vaihtaa kuulumisia muiden nuorien äitien kaa =)
mulla ja mun avomiehellä on pieni prinessa :heart: joka on vuoden ikäinen!minkäikäisä muksuja teillä on?ite olen vielä hoitovapaalla...entäs te?
musta on vasta tulossa äiti :) yleensä nuoret äidit ovat hauskempia kun vnhemmat :D huumorin taju tallella.
 
ronja-86
Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen :D saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:
Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen :D saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)
 
ronja-86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:14 Lara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:
Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen :D saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)
hyvä, teeppä se odotan innolla :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 13:54 mami kirjoitti:
Heip :)
Meillä myös (huomenna tasan) 1-vuotias tyttö. Aika menee hirveän nopeasti :/ likan kanssa.
Uhma alkaa pikkuhiljaa näyttää kynsiään ja meno on sen mukaista :)
Hoitovapaalla myös minä.. :)
onneks olkoon teille :flower:
minkö ikäinen olet itse?mä oon siis 18 ja täytän ens viikolla 19 =) tytär 13kk :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:14 Lara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:
Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen :D saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)
mäkin lisään =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:30 pienenhetken kirjoitti:
täälä on yks 19vuotias :wave:
esikoinen 3v5kk
toinen 1v1kk
ja kolmannen laskettuaika toukokuussa :)
meillä on näköjään ihan samanikäiset muksut =) onko sulla tyttö vai poika?mulla tytär synt.3.12 :heart:
osaako teillä jo kävellä?tuleeko sanoja?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:36 mami87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 13:54 mami kirjoitti:
Heip :)
Meillä myös (huomenna tasan) 1-vuotias tyttö. Aika menee hirveän nopeasti :/ likan kanssa.
Uhma alkaa pikkuhiljaa näyttää kynsiään ja meno on sen mukaista :)
Hoitovapaalla myös minä.. :)
onneks olkoon teille :flower:
minkö ikäinen olet itse?mä oon siis 18 ja täytän ens viikolla 19 =) tytär 13kk :heart:
Oon 19, toukokuussa 20.. jo ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:41 mami87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:30 pienenhetken kirjoitti:
täälä on yks 19vuotias :wave:
esikoinen 3v5kk
toinen 1v1kk
ja kolmannen laskettuaika toukokuussa :)
meillä on näköjään ihan samanikäiset muksut =) onko sulla tyttö vai poika?mulla tytär synt.3.12 :heart:
osaako teillä jo kävellä?tuleeko sanoja?
molemmat on tyttöjä :heart: nuorempi on syntyny 7.12 ja on oppi käveleen kunnolla muutamaa päivää vaille 1vee ;) sanoja ei hirveesti tuu,lähinnä tavuja vaan...nyt on suosikki tavuna kö :D sanoo kyllä mamma,pappa ja kakka ja muutaman kerran sanonu tyttö mutta en usko että niillä vielä mitään tarkotti :whistle:
 
wilma on syntynyt 3.12 =) sekään ei osaa niin monta sanaa...mamma ja tossa se käyttää paljon mut muut on kans vain tavuja =) minkä nimisiä sun tytöt on?jos haluat kertoa siis?mitä te teette päivisin?
 
rita18
täällä on yks vielä muutaman viikon 19vuotias äippä,perheeseen kuuluu mun lisäks mies,esikoinen joka ihan pian 1wee ja kakkosta odotetaan syntyväks heinäkuussa-06 :heart:
mailia saa paiskata,osote on rita_16@jippii.fi =)
 
mami87 harmaana
me ollaan etelä-suomseta!entäs te?me olemme just alkaneet käydä semmoseen kerhoon joka viikko...siel on muita äitejä lapsineen!se on aika kivaa =) wilma saa nähä muita sen ikäisiä ka kokoisa muksuja =) kaikki muut äidit on varmaan jotain 30plus joten mä en sielt uusia ystäviä saa :/ vaik ei se mua haittaa et ne on paljon vanhempia kuin mä mut ne ei vaikuta kovin kiinnostuneilta musta...olen kyllä yrittänyt jutella joidenkin kanssa mut ei ne kauheesti juttele takaisin!onnkes mulla on kavereita mun äisässä joilla on lapsia =) onks sulla sellasia kavereita?onks sulla mese?
 

Yhteistyössä