nuoreja hauskoja äitejä!

mami87 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 18:40 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:41 mami87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:30 pienenhetken kirjoitti:
täälä on yks 19vuotias :wave:
esikoinen 3v5kk
toinen 1v1kk
ja kolmannen laskettuaika toukokuussa :)
meillä on näköjään ihan samanikäiset muksut =) onko sulla tyttö vai poika?mulla tytär synt.3.12 :heart:
osaako teillä jo kävellä?tuleeko sanoja?
molemmat on tyttöjä :heart: nuorempi on syntyny 7.12 ja on oppi käveleen kunnolla muutamaa päivää vaille 1vee ;) sanoja ei hirveesti tuu,lähinnä tavuja vaan...nyt on suosikki tavuna kö :D sanoo kyllä mamma,pappa ja kakka ja muutaman kerran sanonu tyttö mutta en usko että niillä vielä mitään tarkotti :whistle:
milloin sulla oli la?ajattelin vaan et ehkä meil on sama =)
 
mami87 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 14:36 säästöpossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 11:40 mami87 harmaana kirjoitti:
me ollaan etelä-suomseta!entäs te?me olemme just alkaneet käydä semmoseen kerhoon joka viikko...siel on muita äitejä lapsineen!se on aika kivaa =) wilma saa nähä muita sen ikäisiä ka kokoisa muksuja =) kaikki muut äidit on varmaan jotain 30plus joten mä en sielt uusia ystäviä saa :/ vaik ei se mua haittaa et ne on paljon vanhempia kuin mä mut ne ei vaikuta kovin kiinnostuneilta musta...olen kyllä yrittänyt jutella joidenkin kanssa mut ei ne kauheesti juttele takaisin!onnkes mulla on kavereita mun äisässä joilla on lapsia =) onks sulla sellasia kavereita?onks sulla mese?
Jep mekin ollaan etelä-suomesta :wave: meillä ei ole yhtään kavereita tai tuttuja jolla olis muksuja, ja sit ku mieheni on melkein koko ajan töissä (tai sit hän nukkuu :p ) nii hänestä ei ole nii paljon seuraa nii vähän yksinäiseltä tuntuu...mese on hannah1625@hotmail.com tosin en kyl käytä sitä kovin usein mut aina välillä, saa laittaa sähköpostiakin.
Muutki mammat saa lisätä meseen tai laittaa postia =)

mä lisään sut mun listaan =) ehkä me asutaan lähelläkin =) minkä ikäinen sä muuten oot?mä oon siis 18v ja täytän nyt ens viikon lauantaina 19 =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:24 mami87 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 21:49 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 11:56 mami87 harmaana kirjoitti:
milloin sulla oli la?ajattelin vaan et ehkä meil on sama =)
18.5 :)
siis mä en oo raskaana!ajattelin että milloin sulla oli la kun sait keskimmäisesi? =)
ai,sori :ashamed: mulla oli laskettuaika 28.11 eli reippaasti yli meni ;)
 
mami87 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:31 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:24 mami87 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 21:49 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 11:56 mami87 harmaana kirjoitti:
milloin sulla oli la?ajattelin vaan et ehkä meil on sama =)
18.5 :)
siis mä en oo raskaana!ajattelin että milloin sulla oli la kun sait keskimmäisesi? =)
ai,sori :ashamed: mulla oli laskettuaika 28.11 eli reippaasti yli meni ;)
mulla tas la 17.12....syntyi tasan 2 viikkoa etuajassa!synnyts oli käynnistetty......
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:37 mami87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:14 Lara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 15:52 ronja-86 kirjoitti:
Hei vaan, täällä yksi vm-86 äiti jolla parin kk ikäinen poika... kohta en enää kuulu tälle palstalle, muta kuitenkin tunnen itseni nuoreksi äidiksi niin tänne kirjottelen :D saa laittaa mailia tai lisätä meseen ronja_108@hotmail.com
Hee, taidankin lisätä sut meseen, kun muistan ollessani omalla koneella. =) Meillä täällä myös parin kuukauden ikäinen poika ja samanikäinen olen kuin sinä. =)
mäkin lisään =)
lisäsin muuten minäkin :D
 
harmailee
juups olen nyt jo 20 mutta sain tuon oman muksuni 19 vuotiaana.... hyvin männnöööö... ite olen töissä ja lähen ens syksynä opiskelemaaan poitsu on hoidossa, teen ite osa-aikasia hommia että kerkii olla poajn kanssakin.... ei kurjuutta kummempaa....... eläkkä välitä noista kirotus häröistä :whistle: niit tulloo ite kullekkin!!!!!
 
minä oon 19- täytämn loppuvuodesta 20, tyttö täyttää helmikuussa vuoden, meillä kavellään, sanotaan haukku, äiti, tutti, kakka, kaka(veka, toinen koiramme)..
Perheeseen kuuluu myös isukki, ja kaksi koiraa..
Mut saa myös lisätä meseen, osoitteen saa yv:llä.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 20:45 harmailee kirjoitti:
juups olen nyt jo 20 mutta sain tuon oman muksuni 19 vuotiaana.... hyvin männnöööö... ite olen töissä ja lähen ens syksynä opiskelemaaan poitsu on hoidossa, teen ite osa-aikasia hommia että kerkii olla poajn kanssakin.... ei kurjuutta kummempaa....... eläkkä välitä noista kirotus häröistä :whistle: niit tulloo ite kullekkin!!!!!
moikka!en mä noist välitä :p siis kirjoitusvirheistä!mitä sä lähet opiskelemaan syksyllä?mä jatkan mun parturi-kampaaja opinnot!
 
ThiRStyCoW
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 15:10 mami87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 20:45 harmailee kirjoitti:
juups olen nyt jo 20 mutta sain tuon oman muksuni 19 vuotiaana.... hyvin männnöööö... ite olen töissä ja lähen ens syksynä opiskelemaaan poitsu on hoidossa, teen ite osa-aikasia hommia että kerkii olla poajn kanssakin.... ei kurjuutta kummempaa....... eläkkä välitä noista kirotus häröistä :whistle: niit tulloo ite kullekkin!!!!!
moikka!en mä noist välitä :p siis kirjoitusvirheistä!mitä sä lähet opiskelemaan syksyllä?mä jatkan mun parturi-kampaaja opinnot!

juu siis minä harmailin.... mie en viel tiedä et mitä sitä hakis... luultavasti lähden lähihoitajaks... ikuinen haave tietty olis viittomakielen tulkki mutta olen niin vatipää ettei todistus riitä.... mut tietty jos pääsen kouluun niin menen, mut muuten sit jään ikuisiksi ajoiksi kassaneidiks.... mut ei se mitttttääää,,,, heh..kuha toimeen tullaaa... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 21:05 säästöpossu kirjoitti:
Täälläkin on nuori äiti :wave: olen naimisissa ja meillä on ihana pikkupoika, täyttää kohta 5kk =) en ole vielä päättänyt miten kauan aion olla kotona, ehkä me ehditään hankkia toinen muksu ennen ku palaan töihin :whistle:
:eek: "EHKÄ ME EHDITÄÄN HANKKIA TOINEN MUKSU ENNEN KU PALAAN TÖIHIN" :eek: :eek: :eek: joo niinhän te ehtisitte mutta päädyit sitte kuitenki aborttiin! \|O ei paljo sympatiahaleja sulle liikene!! \|O
 
tuleva äiti kesä-06
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:12 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:42 mami87 kirjoitti:
milloin sulla on la mamma88?
20.6 on laskettu aika :)
moi vaan:) huomasin sut mamma 88 ja ajattelin kysyä et mistä päin maailmaa olet? mulla laskettu aika on melkeinpä tasan kuukauden myöhemmin kuin sinulla :)
 
annimam
heippa!
nuori äitee kun olen ajattelin minäkin tänne kirjoittaa vaikka olenkin "jo" 20 =)
Minulla on 4kk ikäinen ihana poika ja menin kesällä naimisiinkin!Mekin täällä etelä-suomessa asustellaan eikä pahemmin nuoria äitihenkilöitä lähipiirissä ole, joten olisipa kiva niitä hankkia =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 15:20 annimam kirjoitti:
heippa!
nuori äitee kun olen ajattelin minäkin tänne kirjoittaa vaikka olenkin "jo" 20 =)
Minulla on 4kk ikäinen ihana poika ja menin kesällä naimisiinkin!Mekin täällä etelä-suomessa asustellaan eikä pahemmin nuoria äitihenkilöitä lähipiirissä ole, joten olisipa kiva niitä hankkia =)
:wave: missä päin etelä-suomea asut? :)
 
neiti86 harmailee
heips... lisäilkääs mutkin meseenne jos jotakuta kiinnostaa.... olen siis 19-vuotias ja poikani on n.14kk... lahden lähellä hollolassa asustetaan... typy_86@hotmail.com kuka vaan voipi miut lisätä meseensä... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 12:37 tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:12 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:42 mami87 kirjoitti:
milloin sulla on la mamma88?
20.6 on laskettu aika :)
moi vaan:) huomasin sut mamma 88 ja ajattelin kysyä et mistä päin maailmaa olet? mulla laskettu aika on melkeinpä tasan kuukauden myöhemmin kuin sinulla :)
no heippa:D en pitkää aikaa kerenny täällä käymää.
no mä asun lahdessa ja ku opiskelen täällä mutta olen helsinkiläinen ja menen kätilöopistolle synnyttää.
entäs sinä?? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 21:26 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 12:37 tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:12 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:42 mami87 kirjoitti:
milloin sulla on la mamma88?
20.6 on laskettu aika :)
moi vaan:) huomasin sut mamma 88 ja ajattelin kysyä et mistä päin maailmaa olet? mulla laskettu aika on melkeinpä tasan kuukauden myöhemmin kuin sinulla :)
no heippa:D en pitkää aikaa kerenny täällä käymää.
no mä asun lahdessa ja ku opiskelen täällä mutta olen helsinkiläinen ja menen kätilöopistolle synnyttää.
entäs sinä?? :)
no hei vaan :) öö niin joo elikkä...itse olen täältä pohjosesta ihan rovaniemeltä asti :wave: ajattelin vain että olis hauska joskus vaihtaa kuulumisia kohtalotoverin kanssa kun tuota asiaa olisi niin paljon mutta ei ole oikein ketään saman ikäistä odottavaa äitiä jolle kertoa :/ joten mitenkäs on?vaihdetaanko maili osotteet?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 20:27 tuleva äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 21:26 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 12:37 tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:12 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:42 mami87 kirjoitti:
milloin sulla on la mamma88?
20.6 on laskettu aika :)
moi vaan:) huomasin sut mamma 88 ja ajattelin kysyä et mistä päin maailmaa olet? mulla laskettu aika on melkeinpä tasan kuukauden myöhemmin kuin sinulla :)
no heippa:D en pitkää aikaa kerenny täällä käymää.
no mä asun lahdessa ja ku opiskelen täällä mutta olen helsinkiläinen ja menen kätilöopistolle synnyttää.
entäs sinä?? :)
no hei vaan :) öö niin joo elikkä...itse olen täältä pohjosesta ihan rovaniemeltä asti :wave: ajattelin vain että olis hauska joskus vaihtaa kuulumisia kohtalotoverin kanssa kun tuota asiaa olisi niin paljon mutta ei ole oikein ketään saman ikäistä odottavaa äitiä jolle kertoa :/ joten mitenkäs on?vaihdetaanko maili osotteet?
joo no mun maili on susa_korventaus@hotmail.com eli siin on sit mese samassa jos sullakin on. muutkin voivat lisätä listaan :)
 
tuleva äiti kesä-06
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 20:27 tuleva äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 21:26 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2006 klo 12:37 tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:12 mamma88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 16:42 mami87 kirjoitti:
milloin sulla on la mamma88?
20.6 on laskettu aika :)
moi vaan:) huomasin sut mamma 88 ja ajattelin kysyä et mistä päin maailmaa olet? mulla laskettu aika on melkeinpä tasan kuukauden myöhemmin kuin sinulla :)
no heippa:D en pitkää aikaa kerenny täällä käymää.
no mä asun lahdessa ja ku opiskelen täällä mutta olen helsinkiläinen ja menen kätilöopistolle synnyttää.
entäs sinä?? :)
no hei vaan :) öö niin joo elikkä...itse olen täältä pohjosesta ihan rovaniemeltä asti :wave: ajattelin vain että olis hauska joskus vaihtaa kuulumisia kohtalotoverin kanssa kun tuota asiaa olisi niin paljon mutta ei ole oikein ketään saman ikäistä odottavaa äitiä jolle kertoa :/ joten mitenkäs on?vaihdetaanko maili osotteet?
niin olen sitten tuo "tuleva äiti kesä-06" unohut viimeksi pistää oikee nimimerkki :whistle:
 
annimam
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 20:54 säästöpossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2006 klo 15:20 annimam kirjoitti:
heippa!
nuori äitee kun olen ajattelin minäkin tänne kirjoittaa vaikka olenkin "jo" 20 =)
Minulla on 4kk ikäinen ihana poika ja menin kesällä naimisiinkin!Mekin täällä etelä-suomessa asustellaan eikä pahemmin nuoria äitihenkilöitä lähipiirissä ole, joten olisipa kiva niitä hankkia =)
:wave: missä päin etelä-suomea asut? :)



heissan! Hyvinkäältä vilkutellaan! :wave:
 

Yhteistyössä