Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

Wawwi, voi harmi :/

Mulla alko vuoto tänään eli eipä tarvi täälläkään testailla. Mut voi ihmetellä miks mun kierto lyhenee koko ajan, tää oli vain 25 pv, edellinen 26, sitä ennen 28. Nyt sit huomenna ajanvaraus viimeiseen folliultraan ja sit vika inseminaatio, jos ei nappaa niin me siirrytään ivf-jonoon. Harmittaa kyl aika ankarasti nyt.
 
Nyu
Täällä on saatu postia polilta :). Lokakuun alussa alkaa sumuttelut ja päästään tositoimiin. Kevyesti vaan ärsyttää, kun alunperin oli puhetta, että tehdään lyhyellä kaavalla ja nyt olikin muutettu pitkään. Pitää melkein sitten ekassa ultrassa kysyä tarkemmin, että mistä suunnitelman muutos johtuu.
 
Meillä onkin nyt sitten välikierto, jotta kroppa saa palautua. Menkkakivut on aivan hirveät ollut eilen ja tänään. Koskaan ei oo ollut tällaisia kipuja. Syyskuun kierrossa sitten inssi ja pistoshoidoilla, ei clomitabuilla.
 
Hei vaan kaikille!

en olekaan muistanut koko ketjun olemassa oloa! (n)
Meillä on yksi inssi takana,tuolloin huomattiin että miehen siittiöt heikentyneet entisestään eikä pesu parantanut liikkuvuutta. Inssistä testasin negan. Lääkäri sanoi ettei turhaan yritetä ja mennään suoraan ICSI:llä. tällä viikolla oli suunnittelukäynti ja sumutykset alkaa parin viikon päästä. Siitä pistokset ja lokakuussa punktio (pelottaa sekin nyt jo aivan pirusti..)

sitä tulin lähinnä kyselemään että onko teillä muilla heitellyt kierto hoitojen takia? mulla inssiä varten piikitetyt hormoonit pistivät kierrot sekaisin, kierto pomppasi 36pvn mittaiseksi (normikierto 29-30pv).. lääkäri sanoi että voi olla ihan mahdollistakin kun hormonaalisesti on jouduttu kiertoa säätelemään.. onko kellään siis vastaavia kokemuksia ollut?
 
Mulla oli just viime kierto välikierto ja venyi 39-päiväiseksi, normaalisti kierto 24-26 päivää.. eli varmasti johtui hormoneista. Nyt vihdoin alkoi taas vuoto ja torstaina alan piikittelemään Purogeniä ja sitten ens viikolla ultra ja toivottavasti inssi :)

Hormonit laittanut kyllä kropan ja pään aika sekaisin välillä..
 
Wohhoo, hieno iso folli näkyi ultrassa ja huomenna inssiin. Eilen piikitin pregnylin vielä. Tää olis sitten viimeinen inssi jos miehen siemennesteen laatu on yhtä heikko kuin viimeksi.. toivottavasti siis tärppäisi, ähh..
 
Inssi tehtiin ja lääkärin mukaan siemenneste oli parantunut niin että jos nyt ei nappaa niin voidaan tehdä vielä yksi :) toivottavasti ei kuitenkaan tarttis. Dpo4 menossa ja eilen varsinkin nappaili kohdussa koko päivän. Perjantaina 2.10. on dpo14 ja jos ei 9.10. mennessä ala vuoto niin se on virallinen testipäivä.

Piinailua siis.. mites muilla?
 
thelma_: täällä kans piinaillaan, tänään pp5. Viime torstaina siirrettiin viimeset kaksi pakkasesta. Olivat siirto hetkellä kuuden päivän ikäsiä. Me saatiin tossa elokuussa tietää, että mun munasoluissa on vikaa ja siksi alkiot on "viallisia" eikä kiinnity. Nyt siis kolme icsi hoitoa on käyty läpi tuloksettomasti. Siksi en näistäkään alkioista odota yhtään mitään :/
 
Täällä hoito edennyt toivotulla tavalla, munasarjat hyvin levossa ja huomenna alkais sumujen ohella piikittely. Jos jatkuukin halutulla tavalla, olisi punktio vkolla 42. :whistle:
Eka icsi siis meillä.. toivotaan että onnistuisi kerralla! :)

tsemppiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Heippa, liityn mukaan :)
Elikkä olen 21v ja mies 23v, lasta olemme yrittäneet 6/2014. kiertoni on 29-34pv.
Alku vuodesta aloimme käydä lapsettomuus hoidoissa kunnallisella puolella. Mies on ok, vikaa ei ole löytynyt, mutta itse en ovuloi, ja todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, ja aivolisäkkeestä löydettiin 5mm kysta, joka painaa luultavasti hormonia tuottaviin hermoihin. Mutta syön molempiin lääkkeitä.
Tästä kierrosta bongasin elämäni ensimmäisen oviksen :p ja odotukset on korkealla.
viime kierrossa oli kp 3-7 clomi +conal-f + pregnyl ja tässä kierrossa kp 3-7 letrozol + pregnyl.

Plussatuulia kaikille ! :)
 
Jes94, tervetuloa mukaan :)

Mä soittelin tänään polille ja kai me vielä tehdään se viimeinen inssi sitten marraskuussa, vaikka eilen oli kyllä sellainen olo, että suoraan ivf-jonoon mars kun ei näistä insseistä kirjaimellisesti tuu lasta eikä p*****..

Nyt välikierron ajaksi miettimään muita asioita ja sitten marraskuussa taas uutta yritystä.
 
Tervetuloa Jes94!

Nyu, niinpä mennäänki! voidaan sit piinailla yhdessä ;):p
Täällä odotellaan aamuista ultraa jotta nähdään miten on piikittelyt lähteneet toimimaan :) mietin vaan että loppuukohan tää sumuttelu milloin, koska lääkkeet loppuu... vai pitääkö vielä lisää hakea. Tosin huomisen lääke-erän jälkeen onkin katto täynnä ja saa kelalta haettua vielä korvaukset yli menneeltä osalta.. nyt alkaa jo hiukan jännittää jos sitä pääseekin ensi viikolla punktioon ja siirtoon!:ROFLMAO:

Haunoora, ONNEA! :love:
 

Yhteistyössä