Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

minttumar: lisää vaan:love: laitan sitten tänne viestiä, jos tulee muutosta :oops::D Mäkään en osaa ajatella vielä mitään - vasta ekan ultran jälkeen. On muutenkin niin kovia menkkamaisia alavatsa kipuja etenkin kyljelleen ilallla maatessa, että koko ajan pelkään sen tulevan pian ulos. Aina tulee varma olo, että kohta alkaa vuoto. Niin hirveitä aaltomaisia kipuja välillä :eek:
 
Tänään testasin uudemman kerran, nega tuli. Kp 36/35, menkkoja ei näy :cool:. Oon kyl niin varma et on joku super ovuloimattomuus kierto, ei ollut mitään loppukierron oireita. Iho kunnos, ei turvota, siedän nälkääkin hyvin.. Toivottavasti menkat alkais pian, alkaa pelottaa jos niitten tulosas kestääkin ikuisuuksia. Kuinka mun pää alkaa solu kerrallaan hajoomaan epätietoisuuden takia ja kun kannan rättejä varalta mukana joka paikkaan :alien:. Testejökään ei oo sitten yhtään kun en tätä kiertoo varten niitä oo ostanut, käytin vaan vanhat pois. Ja oon päättänyt että ostan vasta kun menkat alkaa ja sit tilaankin kunnon testei.
 
papurinsessa Lisätty! Miullakin on välillä muutaman sekunnin kestäviä menkkamaisia tuntemuksia (kivuista ei voi oikeastaan puhua). Kyllähän ne varmasti säikäyttää, mutta luulen että johtuvat kohdun kasvamisesta kummallakin meistä. :) Btw, miten löysit tuolta The Bumpin sivuilta tuon allekirjoitukseen laitettavan janan? Yritin itekin sieltä etsiä edellisen raskauden aikana, mutta en löytänyt mitenkään! :D

Jennipä Jospa ootkin raskaana.. :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
papurinsessa Lisätty! Miullakin on välillä muutaman sekunnin kestäviä menkkamaisia tuntemuksia (kivuista ei voi oikeastaan puhua). Kyllähän ne varmasti säikäyttää, mutta luulen että johtuvat kohdun kasvamisesta kummallakin meistä. :) Btw, miten löysit tuolta The Bumpin sivuilta tuon allekirjoitukseen laitettavan janan? Yritin itekin sieltä etsiä edellisen raskauden aikana, mutta en löytänyt mitenkään! :D

Jennipä Jospa ootkin raskaana.. :sneaky:
Hyvä, etten ole ainoa, jota jomottaa! :LOL: Laitoin googleen englanniksi jotain raskauslaskuri allekirjoitukseen niin löytyi tuo melkeimpä ensimmäisenä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Täällä on maha kun jalkapallo, joko on hirvee turvotus ruoasta tai sit on hormoni-/vauvaturvotusta! Kp 29 meneillään. Raskauskeijulta tilattu maanantaina testit ja vieläkään ei oo tullu... Niitä odotellessa ja su viimestään teen testiä jos menkat ei ala. Haluan selvitä mahdollisimman vähillä negatiivisilla
 
papurinsessa Ok, kiitos! Pitää katsella paremmalla ajalla, josko löytyisi! :D

nnipsu! Toivotaan. :D On se yhtä stressaamista tämä raskaana oleminenkin.. Välillä stressataan kun ei ole oireita, ja välillä stressataan oireista.. :ROFLMAO:

nobelius Plussatuulia sinne päin! +++ :) Toivotaan että olisi raskaudesta johtuvaa tuo turvotus. :love:
 
Täällä on maha kun jalkapallo, joko on hirvee turvotus ruoasta tai sit on hormoni-/vauvaturvotusta! Kp 29 meneillään. Raskauskeijulta tilattu maanantaina testit ja vieläkään ei oo tullu... Niitä odotellessa ja su viimestään teen testiä jos menkat ei ala. Haluan selvitä mahdollisimman vähillä negatiivisilla
Toivotaan että se olisi sitä! :) Mullakin meni viimeksi viikko, kun tilasin raskauskeijulta, mutta se johtui postista.. Ehkä oli hyväkin, koska muuten olisin tehnyt turhia negoja :LOL:

Papurinsessa ja minttumar eiköhän teillä kummallakin oo kohdun kasvukipuja, vaikka tiiän kyllä että heti alkaa miettii kaikkee pahempaa :rolleyes: itellä ei tainu paljoa 40 rv aikana olla hetkiä ko en ois jotai ressannu ja pelänny :p
Toivottavasti on sitä :) Ja joo, koko ajan vähän jännäilee, mitä kehossa tapahtuu... :rolleyes:
 
Moikka,
iski ihan sellainen olo että aivan pakko rekisteröityä ja päästä puhumaan jonnekkin!
Olemme 19&26 pari ja meillä on yritystä takana 2v (ya 8/14). Olen käynyt itse kaksissa tutkimuksissa, todettu pcos ja nyt tuoreimmissa tutkimuksissa sain reseptin letroihin jotka aloitan seuraavassa kierrossa (jolloin tulee asiaan kuuluvasti kontrolliultra). Keväällä kokeiltiin teroluteja mutta niistä ei ollut mitään hyötyä. Aukiolotutkimus on tehty, ai jestas sitä tuskaa kun en ollut ottanut edes lääkettä - gyne keksi sen ihan yhtäkkiä. Taisin muutaman kyyneleenkin tirauttaa sen aikana...

Mies menee antamaan spermanäytteen kunhan työkuviot sen mahdollistaa (epäs. työajat ja näyte pitää käydä antamassa eri kaupungissa).

Tässä lyhyt kooste, jäiköhän esittelystä jotain uupumaan? Nyt alan kahlaamaan tätä ketjua kyllä läpi! =)
 
iitata Tervetuloa mukaan! Lisäilen tietosi listaan. :) Mitä teille laitetaan yk:ksi? Toki sen voi tyhjäksikin jättää, jos ei yrityskertoja laske.

nobelius Pahoittelut uudesta kierrosta. :( Päivitän listaan.
 
Päivitellääs täälläkin: kp 40(/35..). Testailtu negat kp 32 ja 36. Tänään hain pc:n testipaketin ja aamulla testaan. Tosin negaa odotan, mutta pakkohan se on testata varmuuden vuoksi kun ne menkat ei tahdo alkaa:rolleyes:. Luulen että täällä on stressi pistänyt kropan unille tai sit ei muuten vaa toimi. Ollaan pari viikkoo hierottu asuntokauppoja ja nyt seuraavien parin viikon sisää kirjotetaan lainapaperit ja kauppapaperit valmiiks :giggle::giggle:. Lokakuun puolelle menee muutto. Sinänsä ei paljoo haittaa että tää kierto meni näin, ei tarvi sitten pahoinvoivana tehdä muuttoa.

Tsempit tänne kaikille oli kierto millä mallilla vaan. :)
 
Panikoimpas tännekin.:D
Eilisen ja tämän päivän ollut oksetusta/ällötystä, välillä enemmän välillä vähemmän. Pissalla oon saanut ravata ja vähän vertakin tullut pariin kertaan tänään pyyhittäessä. Muutenkin ihan outo olo. Tosin en sitten tiedä tosta verestä?
Nyt kp 27/31 dpo 12 ja ovis oli kp 15.

Voisiko olla?:love:
 
Mä oon tarkoituksella ottanut vähän etäisyyttä tähän hommaan. Otti jotenkin tosi koville ku alkoi menkat. Meillä oli myös pitkä keskustelu siitä, että yritetäänkö edes enään ja jaksetaanko varmasti vielä kolmannen kerran. No ehkäisyä ei kuitenkaan olla käytetty. :ROFLMAO: Mulla ei mitään mielikuvaa mitkä päivät on menossa. Ehkä parempi näin. Tulee jos tulee. :love:

Elli_ : Kiinnittymisvuotoa? Pidetään peukkuja! (y)

Tervetuloa iitata!

Mikä tilanne Jennipä?
 
Täällä kiinnostaa kans kovasti mitä Elli_lle kuuluu! Tilannepäivitystä? =)

Jennipä, mitä näytti? :)

nerppanen, onhan se taatusti joka kerralla rankkaa ja omanlaisensa operaatio.. Onko teillä aiemmin ollut sitten jotain ongelmia?

Täällä taitaa olla iskemässä flunssa :/ Lämpö nousee vaan yhä edelleen (ensin luulin että johtui oviksesta, mutta on se senkin jälkeen jatkanut nyt nousuaan.. nenäkin meinaa vähän vuotaa ja paleltaa).. Siitä huolimatta pitkästä aikaa jaksaa toivoa ja odottaa, että pääsis testaamaan! Nyt dpo6 :)
 
Tervetuloa iitata :)

Täällä siis semmonen tilanne et negan testasin sillon kp 41 kuten odotinkin. Nyt kp 46 eikä menkkoja edelleenkään eikä mitään oireitakaan. Suunnittelin tässä ensiviikolla soittelevani tuohon yksityiselle jos siellä tekisi gyne tarkastuksen ja tarvittaessa määräisivät terot tms. käynnistämään menkat. Tavallaan tuntuu hölmöltä hoppuilla, koska saattaahan ne itsekseen alkaa parin viikon sisään. Toisaalta taas mulle ei oo ikinä tehty kummempia tarkastuksia, ainoot on ollut e-pillereitä hankkiessa ja uusiessa parit kurkkaukset alakertaan jonkun tk:n lääkärin tekemänä, + papakoe. Joten ei varmaan haittaakaan olis jos tarkemmin kurkattas mikä tilanne tuolla alakerrakassa on. Jos tässä yrityksessä nyt sattuis kestääkkin kauemminkin, niin ei tarvii miettii onko joku vikana.

Nerppanen
: Tsemppiä sinne. Itselläkin kun on kierto venähtänyt niin ei oo oikein voinutkaan miettiä yritystä suuremmin. Kunhan odottelen. Vähän kans mietin paljonko jaksaa panostaa tähän tulevissa kierroissa. Oon kyllä suunnitellut tikuttavani ovista, eikä kai sen lisäks oikein voikkaan tehdä muuta kuin heilutella peittoja :rolleyes:. Mut saa nähdä jääkö se tikuttelukin jossain vaiheessa pois jos tässä projektissa kauan kestää.
 
Turhia toivoin. Heräsin toissa yönä menkkakipuihin ja aamulla aukes hanat:( nyt siis kp 2/28-31 ja kohti uutta kiertoa ja pettymyksiä:p Ihan ihmeellistä kyllä ettei ennen kuukautisten alkua ole aiemmin tullut tiputteluvuotoa? Voisko se e-pillerien lopettaminen vielä sekoittaa kiertoa. Muutenkin nää nyt alkaneet menkat ollu melkein kivuttomat enkä ihan yhtä paljoa oo vuotanut kun yleensäo_O Flunssankin jostain oon napannut mukaani.

No mutta mitäs muille kuuluu? Piinailijat?:)
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu jos mukaan vielä mahtuu!
Itse olen kuumeillut jo parisen vuotta, välillä vähän vähemmän ja välillä enemmän (tosi paljon lueskellut näitä palstoja). Miehelle en ihan kamalasti ole asiasta kehdannut puhua, kun vuosi sitten hänen mielestään ei ollut vielä sopiva ajankohta, enkä koe että asiat olisi muuttunut mihinkään. Mutta luulin kyllä ihan väärin, eilen illalla mies sitten näyttikin vihreää valoa asian suhteen :D tuli kyllä ihan puskista koko juttu, ei se ole mitenkään kamalasti puhunut lapsista.
Sattui tuo eilinen justiinsa sopivasti ovispäivälle (ainakin womanlogin mukaan), epäilen kyllä vahvasti että kävis niin hyvä tuuri ja tarttuis ekasta kerrasta kiinni.
Meillä molemmilla on vakkari työpaikat ja ison omakotitalon huoneet jo huutaakin tyhjyyttään :D

Frankk / 23 / mies 26 / ya 9/16 / Yk1
/ ensimmäinen lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: möhköfanttii
Heippa kaikille! Täälläkin yksi nuori vauvakuumeilija ilmoittautuu.
Oon poistanut ehkäisykapselin kesäkuun alussa ja eka kierto meni lähinnä luomumenkkoja odotellessa, ja sit alko varsinainen yritys heinäkuussa :)
Nyt piinapäivät menossa/alkamassa, tänään oletettavasti DPO 0-1, eilen ovistuntemuksia ja tänäänkin pieniä nippailuja. Vahvin viiva ovistestiin saatu eilen mutta tikut ei oo mulla näyttäny ainakaan viime kierrossa ovista luotettavasti :/ Muiden oireiden mukaan kuiteski ovis ollu nyt viikonloppuna eli sormet ja varpaat ristissä että tärppäis :)

Siim / 23v / mies 24v / ya 7/16 / yk2 / 1. lapsi
 
Tervetuloa uusille! Listaa vihdoinkin päivitelty. :)

Täällä menossa nyt rv 7+2. Huomenna edessä on varhaisultra. :rolleyes: Pelonsekaisin tuntein olen sinne menossa, sillä tässä viikon aikana miulla on ollu jo kolmena päivänä ruskeanpunaista tuhruttelua, ja viimeisimmän kerran tänään. Erona edellisiin vuoteluihin, vuoto on tänään ollut kirkkaanpunaista. :( Kipuja ei ole ollut ja oireet ovat vain lisääntyneet, mm. oksentelu, pahoinvointi ja närästys ovat saapuneet, joten en kirvestä ihan vielä heitä kaivoon. Toki alkuraskauden vuodot ovat normaaleja, mutta pakostikin mieleen hiipii viime kevään km, joka myöskin alkoi kivuttomalla ja harmittomaksi luullulla tuhruttelulla..
 

Yhteistyössä