Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

iitata pahoittelut negasta :(

on: menossa DPO6 ja eilen ja tänää menkkaolo mahassa, ihmettelen et miten jo nyt ja toivon että meinais hyvää... jos liittyis kiinnittymiseen:whistle: Myös alaselkä on ollu kipeenä. Vielä pitäs reilusti ootella ennen testaamista :)
 
Pahoittelut kaikille negoista ja tsemppiä uusiin kiertoihin!

Itekkin sain aamulla selvän negan, mutta ei kai mikään ihme ku Kp 22/27. Mies niin kovasti halus että teen testin, niin pakkohan se oli :rolleyes:
Oon koko aamun selannu torista ja nettikaupoista lastentarvikkeita ja löysinkin jo käytettynä syöttötuolin ja vaunut mitkä haluaisin, mutta pitää vissiin vähän vielä malttaa :D
 
Tänään maailma romahti. Olin just eilen ystävälle purkanu sydäntä ihan siipi maassa kun olin kerrankin ollut toivoa täynnä ja ei... Mihin sainkaan tänä aamuna herätä? Hän oli laittanut kuvan positiivisesta raskaustestistä :( Tuntuu niin epäreilulta! Ja ihan kun se ei riittäisi niin tuntuu niin väärältä että itkin toisen onnen takia vaan monta tuntia enkä pysty olemaan iloinen hänen puolestaan! :( pitäisi vielä töihin jaksaa..

Kiitos teille tsempeistä, lämmittää sydäntä ♥
 
Höh, minusta ei kyllä osoita kovin hyvää tilannetajua kaverilta laittaa positiivisesta testistä kuvaa heti sen jälkeen kun on toinen kokenut ison pettymyksen... Mielummin olisi vaikka odottanut hetken ja/tai kertonut sitten kasvotusten. :(
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Siim, niinpä. Luultavasti jo parin päivän päästä oma on paljon parempi ja jaksavampi. Ehkä sitten jaksan intoilla hänen odotuksenkin puolesta!

Mitä muille kuuluu? Teenkö muuten sen seuraavan ketjun, kuten aiemmin lupailin?
 
Voi iitata, aika tökeröä kaverilta tuollainen, ihan syystä saat pahoittaa mielesi! Olisi nyt odottanut jonkin aikaa ennen kertomista kun sulla vielä siipi maassa. Tsempit!!

Ja jos olet halukas aloittamaan ylläpitään ketjua, niin tee vain uusi alotus kuhan jaksat ja viitsit!
 
  • Tykkää
Reactions: iitata

Yhteistyössä