Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Pahoittelut menkoista iitata :( tosi harmi... mikä teillä on seuraava askel sitten jos nykyinen lääkitys ei auta raskaaksi tulossa?
En tiedä. Se kuuluu toistaiseksi vaiettuihin asioihin kotona ja eletään sormet ja varpaat pystyssä toivoen, että tämä auttaisi tarpeeksi.. Seuraava vaihe riippuu paljon miehen tavaran laadusta, onhan noita vaihtoehtoja. Jos kaikki on siellä kunnossa niin todnäk inseminaatio, jossa mieheltä kerätään sairaalalla simppoja talteen ja näistä parhaat pestään ja suihkutetaan eräänlaisella katetrilla suoraan kohtuun. Jos taas siemenneste on heikkolaatuista, hoidoissa todnäk siirrytään suoraan IVF tai ICSI hoitoihin jotka on jo varsinaista keinohedelmöitystä..

Jos miehen tavara on tosi huonoa on mahdollisuutena leikkaus jossa kivespusseista suoraan kerättäisiin siittiöitä.

En tiedä onko minusta suoraan jatkamaan hoitoja heti perään vielä pidemmälle, ellei lääkehoito riitä. Riippuu paljon millä tavoin mies on hommassa sitten mukana. Tämä on henkisesti ihan tosi raskasta... Meille kuitenkin hedelmöityshoidot tulisivat myös aikataulullisesti tosi hankalasti: teemme molemmat työtä, josta lyhyellä varoitusajalla (ovulaation mukaan) on hankala saada vapaata ja meillä on sairaalalle reilummin matkaa. Nämä alkututkimukset olemme pystyneet hoitamaan läheisemmällä sairaalalla.

Taisin myös innostua uudesta kierrosta liian aikaisin; vuoto on loppunut tältä erää yhtä nopeasti kuin alkoihin... Voi puuh :( Jospa se vielä jatkuisi... Määrä oli todella pieni, vastasi ehkä tavallisten kuukautisteni viimeistä päivää.
 
VUOTOVAROITUS!
Nyt mie oon kyllä ihan kysymysmerkkinä täällä! On nimittäin niin oudot menkat ollu kun yleensä kestää 3-4 pv runsasta punaista vuotoa ja tarvii ottaa panadolia yleensä. Nyt on kuitenkin ollu niin niukkaa ja ruskeeta etten ymmärrä. Oikeestaan vaan tiistaina tuli reilummin ja laitoinki kalenteriin tiistaille punaisen merkinnän, siteeseen ei oo tullu ku tuona päivänä. Ja kipuja ei oo ollu et joutus lääkettä ottamaan. Pillerit lopetin (kesken liuskaan) sillo reilu kuukausi sitten ja kuukausi sitten oli ihan normi luomumenkat. Ajallaan nää kuitenkin tuli onneks eli kait nää lasketaan sit oikeesti menkoiks :cautious:
 
Hmm aika jännä :cool: ootko testannu nyt millo jos vaikka olisitkin raskaana?:LOL:
Itelle laskisin et nyt on kp5/28. Ois kyllä tänään voinu testata, kun oli niin epämääräistä "vuotoa", mut tuli käytyy taas vessassa aamuyöllä ni eihän se enää aamusta pissittänytkään :ROFLMAO: ostin ens viikoks kokeiluun niitä ovulaatiotikkuja ja pari raskaustestiä sitten myöhemmäksi. Onpahan työttömänä päivät aikaa testailla :ROFLMAO:
 
Hmm aika jännä :cool: ootko testannu nyt millo jos vaikka olisitkin raskaana?:LOL:
Itelle laskisin et nyt on kp5/28. Ois kyllä tänään voinu testata, kun oli niin epämääräistä "vuotoa", mut tuli käytyy taas vessassa aamuyöllä ni eihän se enää aamusta pissittänytkään :ROFLMAO: ostin ens viikoks kokeiluun niitä ovulaatiotikkuja ja pari raskaustestiä sitten myöhemmäksi. Onpahan työttömänä päivät aikaa testailla :ROFLMAO:
Eilen viimeks testasin, oon saanu vaa pelkkiä roskishaamuja reilusti yli testiajan nii eipä niihi oo uskomista, ei oo kyllä yhtään semmonen olo että menkat alkais, pitää maanantaina testata uudestaa jos ei viikonlopun aikana ala :D mulla oli sillo muistaakseni yk1 ni kans jotenki outoa vuotoa joka jatku tuhrutteluna melko pitkään vaikka normaalisti on runsaat menkat.. Sillon en saanu plussaa ennenkö menkat alko enkä sillon ku ois pitäny alkaa, että plussa tuli testiin vasta sittekö ne ihme menkat oli jo jonku aikaa tullu, että se oli vähä outoa.. Ja sen jälkee ei ookkaa sitte plussaa näkyny:mad: hienosti selitetty... :rolleyes::ROFLMAO:
 
iitata: toivon kyllä niin varpaat ja sormet ristissä teille plussaa. Onhan noita hoitoja tosiaan monenlaisia ja uskon että nykylääketieteellä lähes kaikki voi saada lapsen, mutta ovat ne tosiaan sekä henkisesti että fyysisesti rankkoja, ja vie aikaa ja rahaa ja voimia :unsure:

lilja_93 voisko tuo outo vuoto johtua ihan siitä että pillereiden lopetuksesta on vielä lyhyt aika? (n)

Mulla tänään dpo5. Kuivaa kautta oviksen jälkeen ei oo tullut vaan valkovuotoa ollu koko viikon. Jotain alavatsatuntemuksia oon joko tuntenut tai sitten vaan kuvitellut :DD Ei oo kyllä ollenkaan "raskausolo"...
 
Täällä kanssa alkoi menkat kanssa. Kierto oli 23/24 päivää. Ei siis hajuakaan mille päivälle seuraavia osaa odottaa :/ Nämä viimeisimmät olivat kyllä mulle "normaalimmat" kuin viimeksi, jolloin vuotoa oli monta päivää ja paljon hyytymiä. Parempaan päin kuitenkin menossa tuon kierukan jäljiltä? (n):) Välillä kaduttaa että on edes tullut otettua sellainen kapistus.. On ehkä tullut luettua liikaa kauhukertomuksia :(
Täällä siis alkaa yk 3
 
Voi harmi Möhköfanttii ja Habib :(

Mun iän voisi päivittää 20v :)
Itsehän kävin siellä lääkärissä ja terveen paperit sain. Tosin, edellisenä päivänä mulle soitettiin sukupuolitautitestien tulokset ja klamydiahan siellä oli (sain sen yli vuosi sitten yhdenillan jutulta)...ei voi kun vaan omaa typeryyttä syyttää, kun en silloin reilu vuosi sitten käynyt jälkikontrollissa lääkkeiden oton jälkeen. Miehelle tottakai oon kertonut ja nyt ei voida tässä kuussa ja kierrossa ilman kondomia olla, että saadaan tauti hoidettua. Harmittaa, mutta ehkä se ei kuitenkaan niin huono asia ole, kun ei tässä niin kiirekään asian suhteen ole.
 
Harmi habibin menkkoja ja kurjaa tuo seljan klamydia..

Täällä kp9, kai, aattelin muutaman päivän päästä alkaa tikuttaa ovista ihan huviksi, kiva nähä millaset nää pari kiertoa enne kunno yrityksen alotusta mahtaa olla, ovuloinko, jos nii koska jne.
 
Voi harmi Möhköfanttii ja Habib :(

Mun iän voisi päivittää 20v :)
Itsehän kävin siellä lääkärissä ja terveen paperit sain. Tosin, edellisenä päivänä mulle soitettiin sukupuolitautitestien tulokset ja klamydiahan siellä oli (sain sen yli vuosi sitten yhdenillan jutulta)...ei voi kun vaan omaa typeryyttä syyttää, kun en silloin reilu vuosi sitten käynyt jälkikontrollissa lääkkeiden oton jälkeen. Miehelle tottakai oon kertonut ja nyt ei voida tässä kuussa ja kierrossa ilman kondomia olla, että saadaan tauti hoidettua. Harmittaa, mutta ehkä se ei kuitenkaan niin huono asia ole, kun ei tässä niin kiirekään asian suhteen ole.
Don't worry, vähän sama tausta, ei mitään "seuraamuksia" sen takia ♥ On se hyvä kun nykyään hoitokin on niin helppoa, tarvii kun pari nappia napata ja se on siinä. Sain tosin tosi huonon olon kys lääkkeistä ja oltiin juuri tutustuttu nyk miehen kanssa - olihan se noloa kun olin hänetkin ehtinyt tartuttaa.. Luojan kiitos hän suhtautui asiaan hyvin.
 
Oon ollut tällä puolella hissukseen vaikka oon kyllä lukenut kaikki jutut. Tsempit kaikille tasapuolisesti :)

Itsellä nyt "ovispäivät" ohi ja ei tullut ovisplussia eikä oireita. Samaan kaavaa meni kuin edelliskierto joka olis siis ovuloimaton ja piiitkä. Menetin hermot ja soitin terveydenhoitajalle joka sano että voi hakeutua erikoissairaanhoitoon että saatas mut ovuloimaan. Kävin viimekierrossa gynellä niin osasin sanoo et on varmistettu etten ovuloinut ja molemmissa munasarjoissa on runsaasti pieniä follikeleja. Varasin sitten lääkärille ajan mistä pitäs saada lähete erikoissairaanhoitoon. Toivottavasti ois ymmärtäväinen lääkäri.

Hätähousu hermoheikkohan mä oon, mutta ei niitä lapsia tule ovuloimatta.
 
Oon ollut tällä puolella hissukseen vaikka oon kyllä lukenut kaikki jutut. Tsempit kaikille tasapuolisesti :)

Itsellä nyt "ovispäivät" ohi ja ei tullut ovisplussia eikä oireita. Samaan kaavaa meni kuin edelliskierto joka olis siis ovuloimaton ja piiitkä. Menetin hermot ja soitin terveydenhoitajalle joka sano että voi hakeutua erikoissairaanhoitoon että saatas mut ovuloimaan. Kävin viimekierrossa gynellä niin osasin sanoo et on varmistettu etten ovuloinut ja molemmissa munasarjoissa on runsaasti pieniä follikeleja. Varasin sitten lääkärille ajan mistä pitäs saada lähete erikoissairaanhoitoon. Toivottavasti ois ymmärtäväinen lääkäri.

Hätähousu hermoheikkohan mä oon, mutta ei niitä lapsia tule ovuloimatta.
Hyvä vain lähteä selvittämään asiaa! Turhaa kiusata itseään jos on mahdollista saada apua!
 
Todellakin kannattaa heti alkaa selvittään asiaa Jennipä varsinkin kun on jo gyne katsonut että sitä ovista ei tullut.

Apuaa mulla on DPO10 ja aion huomenna testata :eek: Oon vähän kauhuissani koska mulla on edelleen tissit kipeet ja DPO6 alkaen ollut paaaljon valkovuotoa. Että voisinko oikeesti olla raskaana:love: Vaikka sitä yrittääkin niin tuntuu koko ajatus aivan absurdilta :D Tuun sit kertomaan tänneki huomenna miten kävi
 
  • Tykkää
Reactions: lilja_93
Peukut siimille, toivotaan että testit näyttäis toivottua tulosta!

Hyvä että jennipä lähtee selvittämään miten ovulaatio saataisiin aikaiseksi, toivottavasti saat apua pikapuolin.

Liljalla selvästi ovis lähestymässä, loppuviikko taitaa mennä sitä hyödyntäessä :D :D
 

Yhteistyössä