Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Pahoittelut @Elli_ uudesta kierrosta :(

@Siim hyvä ettei mitään vikaa löytynyt, tai no on se varmaan myös aika rasittavaa kun kaikki kunnossa, eikä siltikään tärppää. Toivotaan pikaista plussaa :)

@nnipsu! Nega taas testattu, jos oikein muistan niin talletukset ei ole päätynyt oikeeaan osoitteeseen oletelun oviksen jälkeen, joten melko pienet mahdollisuudet plussaan enää. Itse epäilen että taas siellä varmaan jäänyt munasolu irtoamatta ja kystaa kasvattelen, kun oli kuitenkin niin selket ovisoireet. Mutta katsellaan :D
 
Paljon onnea plussanneille! :love: Täällä onkin mukava plussa-aalto. Ja tervetuloa, uudet kuumeilijat.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä pitkittyneistä kierroista kärsiville :(

Omaa napaa sen verran, että työt ja arki ovat vieneet mennessään, täällä kuitenkin päivittäin lueskelen viestejä, mutta ei ole aikaa vastata/kommentoida niihin. (n) Josko nämä päivät tästä tasottuisivat pikkuhiljaa, en ole edes huomannut piinailla :LOL:
 
Voi harmi @mimmi92 , mutta hyvä kun pääsit uuteen kiertoon:)

Mulla on kp17 ja ovis yleensä kp19-21 :) Tässä kierrossa ite heivasin ovistestit mäkeen :LOL: En elättele suuria toiveita tämän kierron suhteen koska oon tuolloin kp19-20 reissussa. Toivon todellaki että kp21 ehtis vielä hyödyntämään. Ja toki pitää ennen reissuunlähtöä kellistää mies :ROFLMAO:
 
@mimmi92 Hienoa, että vihdoin pääset uuteen kiertoon!
Nyt on kp 28/25 sovelluksen mukaan, mutta aattelin piinata vielä ainakin alkuviikon, jos tämä onkin joku kropan pikku jekku ehkäisyn jättämisen jälkeen :LOL: Limojen perusteella tosin ovis saattoi tapahtua "ennusteiden" mukaan.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Toivotaan vahvoja oviksia <3

Kuinka helposti ootte päässyt gynelle? Ja tuosta yli vuoden yrittämisestä, mullekin sanottiin että eihän tässä ole vielä mitään hätää koska olen niin nuori. Ja viime kerralla lääkäri ei tehnyt edes gynetutkimusta, vaan suositteli lisää psykologikäyntejä. Minulla on siis merkintä omassa kannassa paniikkikohtauksista ja aistiharhoista joita sain Flagyl Comp -emätinpuikoista sivuvaikutuksena. Oli eri lääkäri mikä ennen ja jäi kyllä paska maku. Kuulin hoitoalan ihmiseltä että on melko yleistä jos on jonkun sortin mielenterveysmerkintä näkyvissä, että sillä saa leiman otsaan ja helposti hoidetaan sen mielenterveysongelman kautta.

Huomasko plussanneet kiinnittymisvuotoa ja miten se ilmeni? Mulla eilen illalla lorahti housut märäksi valkkarista, se oli hyvin hämmentävää koska normaalisti oviksen jälkeen kuiva kausi kestää menkkoihin saakka :D Tänään siis oletettu dpo6-7.

muoks tohon ylempään eli halusin gynetutkimuksiin koska menkat oli viikon myöhässä ja alavatsaan oli sattunut jo kolme viikkoa yhtä soittoa ja raskaustestit oli negatiivisia.
 
Viimeksi muokattu:
Voi että mua ärsyttää teidän puolesta kenelle on sanottu että on niin nuori ettei hätää / liian nuori hoitoihin. Siis nimenomaanhan sillon pitäs päästä hoitoihin jos on NUORI lisääntymisikäinen mutta ei tuu raskaaksi. On aivan eri asia jos 35+ on vaikeuksia kuin parikymppisellä, silloin hedelmällisyys on jo laskenut.

Mä käyn yksityisellä gynellä joten en osaa sanoa miten helposti julkisella pääsee. Ja ennen työelämää kävin YTHS:llä niin sielläkin pääsi hyvin. Mut jos tässä hoitoihin joudutaan niin menen tasan tarkkaan yksityiselle enkä kuuntelemaan noita idiotismeja julkiselle puolelle että kun oot noin nuori niin ei hätää:mad: Menee tunteisiin :ROFLMAO::ROFLMAO:

@aavalvar ikävää myöskin tuo kohtelu noiden merkintöjen takia! Mitähän ne psykologikäynnit auttaa jos ei ole tarvetta..huhhuh:confused:
 
Voi että mua ärsyttää teidän puolesta kenelle on sanottu että on niin nuori ettei hätää / liian nuori hoitoihin. Siis nimenomaanhan sillon pitäs päästä hoitoihin jos on NUORI lisääntymisikäinen mutta ei tuu raskaaksi. On aivan eri asia jos 35+ on vaikeuksia kuin parikymppisellä, silloin hedelmällisyys on jo laskenut.

Mä käyn yksityisellä gynellä joten en osaa sanoa miten helposti julkisella pääsee. Ja ennen työelämää kävin YTHS:llä niin sielläkin pääsi hyvin. Mut jos tässä hoitoihin joudutaan niin menen tasan tarkkaan yksityiselle enkä kuuntelemaan noita idiotismeja julkiselle puolelle että kun oot noin nuori niin ei hätää:mad: Menee tunteisiin :ROFLMAO::ROFLMAO:

@aavalvar ikävää myöskin tuo kohtelu noiden merkintöjen takia! Mitähän ne psykologikäynnit auttaa jos ei ole tarvetta..huhhuh:confused:
Olen niin samaa mieltä tuosta! Meilläkin on se tilanne että olisi ihana saada ainakin kaksi lasta ja siksi on aloitettu ns hyvissä ajoin että riittää hedelmällisyys eikä ole riskiryhmässä.

Joo no yksityiselle pitää varmaan itsekin mennä jos tässä kärsivällisyys lopullisesti häviää :D Hitsiläinen. Ja siis aloitin käymään psykologilla viime syksynä ihan oma-alotteisesti ja olen saanut siitä kyllä apua suruun yms, enemmänkin olen vaan yliajatteleva ihminen. Mutta ilmeisesti lääkäri oletti että en osaa erottaa fyysistä kipua psyykkisestä olostani :D Se sitten riitti perusteeksi sille ettei minua tarvitse tutkia, ilmeisesti puhuminen auttaa siihen jos särkee. Näitä tarinoita on valitettavasti kuullut lähiaikoina enemmänkin, se on aika surkeaa.
 
@aavalvar en tiedä kuinka helposti varsinaiselle gynelle pääsee julkisella. Ehkäisypuolella taitaa gynekologi esim määrätä pillerit?
Ihan kuin muistaisin että olisi sanottu ettei edes varsinaisesti ole sellaista (asun PK seudulla)? Lähetteen pystyy kyllä terveyskeskus lääkäri laittamaan naisten tautien poliklinikalle jos tarvetta, jossa ainakin itsellä oli päivystävänä lääkärinä ylilääkäri (mies) joka sitten alakautta ultrasi..

Ja tosiaan mulle ainakin sanoi yksityinen lääkäri, ettei ole normaalia jos nuorella parilla ei vuodessa parissa säännöllisellä yrittämiselle tärppää. Ei tosin meillä löytynyt syytä ja luomusti lapset saatu, mutta kaipa joku tuntematon hidaste taustalla on..
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Terve ketjuun pitkästä aikaa:D Ihanaa tänne oli tullut ihan kunnon plussa-aalto:love: Onnea kaikille!

Tervetuloa myös uudet ja kiva, että saadaan täydennystä:ROFLMAO:

@Siim hyvä ettei siellä gynellä löytynyt mitään ja toivottavasti nyt tärppäisi pian luomuna(y)

Täällä ei vieläkään merkkiäkään menkoista:mad: Oon nyt henkisesti asennoitunut niin, että tässä voi mennä vaikka kuinka kauan vielä ennen kuin alkavat. Eiköhän ne sieltä vielä joku päivä:cautious:

Onnea kaikille piinailijoille! Toivottavasti plussa-aalto jatkuu:love:
 
No täytyypi tässä odotella piinapäivät loppuun ja ottaa ens kiertoon ovistestit mukaan kun niitä sain tilattua. Sitten jos ei muutamaan kuukauteen siltikään niiden avulla kuulu niin menen yksityiselle.

@Herkkuhiiri vitsit miten jänniä aikoja elät <3 Pidä olosi mieluisena ja nauti täysin rinnoin!

Ja @eevas toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon!:)

Mulla vähän kutkuttelee tunne plussasta, jotenkin ns PMS viikolle liian seesteinen olo :D Ei edes kuumota testailla ennen menkkojen virallista alkamispäivää. Tää on jotenkin todella epätavallista mulle. Ja olo siitä että vaikka plussaa ei tuliskaan, ei pelota etukäteen niin paljon kun ennen, vuosi yritystä tosiaan takana kuiteskin.. Ehkä mun kiertonikin tästä tasottuu kun stressinaiheet elämässä vähenee ja sehän meinaa vaan hyvää! :)

Rentouttavaa maanantai-iltaa kanssakeskustelijoille <3
 
Tyylipuhdas nega testattu kp 30/25 (kolmen aiemman kierron keskiarvo, nyt menossa neljäs kierto kapselin poiston jälkeen). En millään jaksais kierron epäsäännöllisyyttä, se ärsyttää enemmän kun nega (n) Vaikka onhan tässä vielä "aikaa tasaantua".
 
@eevas toivotaan että uusi kierto alkaa pian tai sitten plussa tulisikin Tästä kierrosta!

@Herkkuhiiri ainahan sitä voi käydä yksityisellä Ultrassa kurkkaamaassa, jos ei malta odottaa ;)

@Jemppis höh mä Olin ihan varma että Mullekkin tulisi plussa, kun oireet kuulosti niin lupaavilta :(

@aavalvar millos pitäis alkaa? :)

On: ihan järkyttävää tää vuoto. Ei oo 10 vuoteen ollut näin runsaat menkat. Tamponi riittää 1h ja sit tulee läpi. Ja tää nyt 3 päivää jatkunut. Noh Jospa se parin päivän loppuis..
 
@mimmi92 nyt on menossa oletettu dpo 7-8 ja menkkojen pitäs alkaa tossa viikoloppuna viimeistään.. eilen illalla hirvee palelu ja lämmöt romahti 35,8. Sillai käy yleensä muutama päivä ennen menkkoja mulla että lämmöt laskee ja viluttaa. Tänään on ollu aivan poikki, tekis mieli vaan nukkua! Taitaapi olla kyllä sittenkin niin että menkat sieltä tulla porskuttaa tuota pikaa :D Noh, toivoa on tosiaan niin kauan kun menkkoja ei kuulu eli pysytään vahvana naiset!

Toivottavasti mamin testit ehtii ennen viikonloppua! Tilasin sunnuntaina satsin. Pääsis testailee ennn viikonlopun sovittua rientoa että viitsiikö viiniä siemailla.
 
@mimmi92 on kyllä melkonen ihmetarina, jos vielä plussaisin.. Nyt kp41 1.2. muistaakseni viimeeksi testasin negan jolloin oli kaiketi kp35. Ei kai enää oikee voi olla kyse kuin kierron venymisestä. Ei mulla ole mitään oireitakaan, ei menkka eikä mitään muutakaan.:unsure:

Voishan tota periaatteessa jonku testin hakea kaappiin kuleksimaan. Kaipa mäkin uuteen kiertoon joskus pääsen:ROFLMAO: Mikä testi ois hyvä? Siis mielellään ettei tulis viivanpaikkoja, sellanen tästä ny vielä puuttuis..
 

Yhteistyössä