Nuoret vauvakuumeilijat

Heippa! Mä täytän kesällä 20 ja olemme juuri mieheni kanssa päättäneet yrittää vauvaa oikein "virallisesti". Ehkäisyä ei olla käytetty noin 3kk, tänään viimeksi tein testin ja ei ollut kuin yksi viiva.. Molemmilla on työt ja juuri ostimme omakotitalon. Mutta pieni asia häiritsee, minulla diagnosoitiin kesällä Crohnintauti ja nyt kun sairaus on ollut hyvässä vaiheessa niin uskaltaa haaveilla. :)
 
Tervetuloa mukaan AnttuA ja tsemppiä yritykseen! :)

Pirpana- no siis... mä olin tekemässä testiä ja olin just saanu kontrolliviivan testiin kun mun mies pöllähti vessaan ja jotenkin tuohduin siitä ja viskasin sen testin roskiin. :confused: Sit parin tunnin päästä katoin niin näytti et olis ollu todella hailura roskishaamu. (n)

Tänään kp29 koko päivänä ei oo ollu mitään menkkatuntemuksia paitsi nyt kun makaan sängyssä niin tuntuu siltä et menkat alkaa.

Oottelen nyt ainakin 10pv asti et alkaako vai ei ja jos ei niin sit uutta testiä kehiin. :)
 
Plääh. Mulla on yleensä päivän tarkat menkat. Tänään pitäisi alkaa mut ei oo ainakaan vielä alkanut. (Täällä kello jo 12:20) Eilisestä asti on tullut välillä rusehtavaa valkkaria ja on kauheet menkkakivut ja olo et ne alkaa ihan just. Mut ei näy. Ton tuhrun takia en viitti lähtee vielä testaileen vaan oottelen vielä muutaman päivän. (n)

Päivitystä: Täällä kello jo 20:40 mutta vieläkään ei näy menkkoja. Koko päivän oon rampannut vessassa tai muuten vaan pyyhkimässä, kun on tuntunut että jotain valuu, mut joka kerta on tullut vaan kirkasta limaa tjsp. Ja menkkakivut on edelleen ihan kamalat ja nyt iltaakohden myös pahaolo... Aikasemmissa km-raskauksissa ollut myös koko ajan tosi märkäolo eli siis et jotain valuu alhaalta ja sama nyt. Hmm. Mutta pidän itseäni vielä jännityksessä! :whistle::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt kirjoittelen tännekin kun pakko päästä purkamaan tuntemuksia! :D Mulla siis menkat viikon myöhässä (IKINÄ eivät ole olleet) mutta testi(t) näytti negaa... Yhtään ei ole sellainen tunne ne on edes alkamassa ja tunteet vaihtelee raskausriemusta kauhuun mahdollisten ongelmien suhteen... :unsure::confused:
 
Onnea kaikille plussanneille. Liityn mukaan tännekin kirjoittelemaan. Aloitetaan miehen kanssa vauvanteko ens kuussa (heinäkuussa) heti seuraavien menkkojen jälkeen. Ollaan molemmat 23-vuotiaita ja suhdetta takana jo viitisen vuotta. Molempia jännittää ihan kamalasti mutta itse ainakin odotan jo aivan innoissani, että voisin vihdoin olla raskaana ja saada oman pikkuisen :oops::love:

Olen valmistautunut lähinnä sillä, että oon nyt alkukesästä asti syönyt foolihappoa suositusten mukaisesti. Muitakin vitamiineja pitäis vielä hakea ens kuussa apteekista.
 
Teimpäs urakan ja luin koko ketjun läpi yhdeltä istumalta! :D Olen kirjoitellut lähinnä tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa, mutta päätin nyt liittyä tännekin. Kiitos vaan papurinsessa, kun nostit ketjun taas ylös, muuten en tätä olisi hoksannutkaan. :) Itse olen 21v ja mies 23v. Meillä tulee syksyllä 5v suhdetta ja 4v yhdessä asumista täyteen. Yritys ollaan aloitettu 12/2015, sain plussan jo toisesta yrityskerrasta, mutta se meni kesken rv 10+5 (03/2016).

Lukiessani viestiketjua, tein myös paljon puhutun listan meistä ryhmän nuorista vauvakuumeilijoista, ja voin vaikka itse sitä alkaa päivittelemään. :) Tein tästä viestiketjusta uuden viestiketjun, että listan sai etusivulle ensimmäiseen viestiin. Laitoin siihen kunkin nimimerkin, iän, miehen iän, milloin yritys on aloitettu ja mikä yrityskerta on menossa. Omien tietojensa päivityksiä voisi tehdä vaikka korostetusti, että tiedän päivitellä. Listassa on nyt ryhmäläisten viimevuoden iät, joten niissä ainakin päiviteltävää. Tässä uusi ketju: http://kaksplus.fi/threads/nuoret-vauvakuumeilijat-kesae-2016.2478064/ Siirrytäänkö sinne? Jos saataisiin eloa tähänkin ryhmään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: maisa93

Yhteistyössä