nuoria odottajia

Heippa,
voi olla että tällaisia viestejä on täällä jo paljon,mutta ajattelin silti aloittaa keskustelun.löysun useita vanhoja keskusteluja,mutta en nyt uusia.. itse liityin tänne vasta juuri,ja olisi kiva kuulla muiden nyt lasta odottavien kuulumisia. itse asun tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla ja opiskelen. olen viikolla 21 raskaana ja olen 20 vuotias, mies 22. ketä muita ja mistä päin täällä kirjoittelee? :)
 
tannn
aattelin nyt liittyä tänne, josko täällä viriäis keskusteluakin. :)
oon 19 ja aviomies 21 ja rv 34+6. Laskettu aika on 6.1.10, tosin saa nähdä meneekö niin pitkälle kun on tullu supistuksia aikas lailla reippaasti mutta kuitenkin on kaikki paikat viel kiinni ja normaalit.
Minkälainen reaktio teille tuli kun saitte testiin plussan? ja kuinka on muuten mennyt raskaus?
:flower: :heart: Tannn ja pikkunen
 
Moi !

Täällä 19v ja mies 21v. Olemme etelä-suomesta. =)
Jaa, että millainen reaktio kun testi oli plussa. Itselleni täysi yllätys, itkin vain, en tiedä itkinkö onnesta vai pelosta vai mistä. Mutta mieheni oli onnesta soikea. Nykyään itsekkin onnesta soikeana odotan, kai se alku tuli niin yllättäen.
Raskaus mennyt täällä hyvin. Nyt ollut alavatsa vain todella kipeä, raaski minkäänlaista ylimäärästä tehdä kun sattuu.

Miten siellä voidaan ?

Onnea odotukseen. :hug:
 
tannn
täällä on supistukset hävinny kokonaan jonnekin ja oon innoissani muuttanu makkarin järjestyksen ja huhkinu huolella, vaan ei missään tunnu :LOL: kaippa ne tulee sitten oikein huolella tässä joku päivä. Tänään on neuvolalääkäri ja saa nähdä miten käy, painoa on tullu varmaan tosi paljon ku turvottaa ihan hirveesti, ei sormuksetkaan mee enää sormeen :ashamed:

milloin imbo teillä on laskettu aika? että ootko jo kuinka pitkällä? :)
Kaikille voimia joulun alusaikaan ja odotukseen! :heart: :flower:

Tannn+ pikkunen 36+2 :p
 
Ilmottaudun!! :)

Olen 18.v ja kihlattu 19.v ja esikoista odotan.
Silloin kun plussasin olimme kummatkin älyttömän onnellisia, olimme päättäneet että lapsi on tervetullut meille!

Neuvolaan meno on tänään kun rv 9+3.
laskettu aika menee tammikuulle 2011 :)

 

Yhteistyössä